Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tirrä profilbild

Tirrä

Kvinna ·

13 okt, 2013

*bild* På konsultation med 500cc. Vad tycks!?

Bröstförstoring
Har varit på konsultation hos Calle på Proforma. Provade både 450 och 500cc. Bilden visar 500cc (med lösbröst då). Vad tycks? Jag funderar redan på 550cc för att få den extra fylligheten. Men hinner säkert vela fram och tillbaka tusen gånger till eftersom att jag har operation först den 11 december. Cant wait!! Men vad tycker ni om storleken?
71

Sortera efter

backstromx

Kvinna ·

13 okt, 2013

Tycker storleken ser perfekt ut för dig. Otroligt snyggt!
Lycka till! :)
Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

13 okt, 2013

Oh, här vill jag också lägga mig i........ velar mellan 450 och 500. Så ser jag dig som är lika lång som jag. Och väger mindre. Och du bär upp 500 riktigt bra. Visst, jag har nog lite mer volym än dig nu innan så mina kanske blir större sen. Men det där ser riktigt bra ut!

Velar du, så ta det större. Det har man verkligen "lärt sig" här på forumet. Att de flesta ångrar att de inte tog en större.
Gilla

Pygme

Kvinna ·

14 okt, 2013

turisten har en poäng... Jag tycker att de ser stooora ut.. men det är jag det...
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

Åh då kanske vi ses där! Hoppas allt går bra för dig :) hur mycket ska du lägga in?
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

Jaa om du har 65E dom utgångskupa så kommer nog resultatet bli större på dig. Men eftersom att du väger lite mer än vad jag gör så tror jag att 450 skulle se jäkligt bra ut på dig. :)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

Pygme skrev:
turisten har en poäng... Jag tycker att de ser stooora ut.. men det är jag det...
Jaa, jag antar att man snabbt blir storleksblind. För jag tycker att dom ser små ut.
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

backstromx skrev:
Tycker storleken ser perfekt ut för dig. Otroligt snyggt!
Lycka till! :)
Tack så mycket! :)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

turisten skrev:
Jag tror att 50cc hit eller dit på så pass stora implantat inte spelar så stor roll, om du efter oprerationen tycker att 500 är för litet hade du antagligen också tyckt att 550 var för litet. Du får tänka på vad du tycker är värst - att vakna upp och känna att de är för små eller för stora. Med den storleken till din kropp kommer du få vad folk ser som stora bröst, men skillnaden mellan 500 och 550 är inte "stora" och "enorma".
Nej jag vet att det inte kommer blir speciellt stor skillnad. Men jag tyckte ändå att det var ganska stor skillnad på 450cc och 500cc när jag provade dom efter varandra. Då jag antar att det bli till att boka en till konsultation och testa vidare.
Gilla

kiss

Kvinna ·

14 okt, 2013

Ska du lägga bakom muskeln? Såna fall tycker jag du ska ta 550cc då ca 50cc försvinner när de hamnar i kroppen, Är det hög profil du ska ha?
Gilla

Drömboobs

Kvinna ·

14 okt, 2013

Tirrä skrev:
Drömboobs skrev:
Tirrä skrev:
Drömboobs skrev:
Snyggt! Funderar själv på 400-500 cc. Tänkte först typ 375 cc men vill bara ha större ju mer jag kollar bilder osv :p
Ja eftersom att du vill gå från en A till D så krävs det nog upp emot 500cc. Och efter konsultationen, när man får prova börsten blir man helt till sig. Fantastisk känsla! Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska nöja mig med 500 som jag har på bilden, eller om jag ska ta snäppet större. Hehe 👍
Ja, jag tror också det behövs en del för o få den storlek jag vill ha. Jag är rädd att han kommer säga att det inte går få i så mycket som jag vill. Men håller tummarna, får se på konsultationen :) Men gå på 550 cc om du vill ha lite mer put, tror inte det blir jättestor skillnad!

Jag tror att han kommer säga att det går på dig. 500cc är ändå inte sååå megastort. Annat hade det varit om du hade velat lägga in 700cc typ. Jag håller tummarna för dig! 🙂

Tack snälla! Jag håller också tummarna, inte långt borta nu! Wiie! Dina kommer bli snygga till dig oavsett vilken storlek du beslutar dig för! :) lycka till!
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

14 okt, 2013

Tirrä skrev:
Åh då kanske vi ses där! Hoppas allt går bra för dig :) hur mycket ska du lägga in?
Hihi ja det kanske vi gör :) Örjan visste inte hur mycket han skulle få in men 375-400 cc. När vi provade implantat såg det klart bäst ut med 400 cc så vi får se :)
Gilla

fäbojäntan

Kvinna ·

14 okt, 2013

Oj stort! Men snyggt på dej:)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

fäbojäntan skrev:
Oj stort! Men snyggt på dej:)
Tack så mycket :)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

kiss skrev:
Ska du lägga bakom muskeln? Såna fall tycker jag du ska ta 550cc då ca 50cc försvinner när de hamnar i kroppen, Är det hög profil du ska ha?
Jaa jag ska lägga bakom. Så då tar jag tog 550cc om det stämmer det du säger :)
Gilla

kiss

Kvinna ·

14 okt, 2013

Ja du kan höra med kirurgen, men de flesta upplever dem lite mindre när man satt in dem bakom muskeln! Jag tyckte själv de blev mkt mindre efter op än när jag provat innan. Sen e det ju lite olika från person till person, hur bröstkorgen e och hur muskeln ger efter mm! Men velar du mellan 500 å 550 hade jag valt 550cc Lycka till :)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

kiss skrev:
Ja du kan höra med kirurgen, men de flesta upplever dem lite mindre när man satt in dem bakom muskeln! Jag tyckte själv de blev mkt mindre efter op än när jag provat innan. Sen e det ju lite olika från person till person, hur bröstkorgen e och hur muskeln ger efter mm! Men velar du mellan 500 å 550 hade jag valt 550cc Lycka till :)
Jaa det lutar åt att boka in en till konsultation och få lite frågor besvarade som jag inte hade tanke på där och då, samt prova 550cc, kanske ha 500 i ett och 550 i det ena för att tydligt kunna de skillnad.
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 okt, 2013

Be dem ta fram olika implantat mellan 450cc - 600 utan att du vet vad som är vad sen testar du det som känns mest du utan att veta storlek :) tänk också på att inläggen är hur det kommer se ut UTAN sportbh eller vanlig bh. så bilden du har ovan är alltså hur du skulle se ut med tröja utan ngt under 
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

14 okt, 2013

just-for-me skrev:
Be dem ta fram olika implantat mellan 450cc - 600 utan att du vet vad som är vad sen testar du det som känns mest du utan att veta storlek :) tänk också på att inläggen är hur det kommer se ut UTAN sportbh eller vanlig bh. så bilden du har ovan är alltså hur du skulle se ut med tröja utan ngt under 
Det var en väldigt bra idé, tack!! :D
Gilla

Smileon

Kvinna ·

15 okt, 2013

Tirrä skrev:
kiss skrev:
Jaa det lutar åt att boka in en till konsultation och få lite frågor besvarade som jag inte hade tanke på där och då, samt prova 550cc, kanske ha 500 i ett och 550 i det ena för att tydligt kunna de skillnad.
Det skiljer ungefär två matskedar mellan 500 och 550, så det är knappast märkbart.
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

15 okt, 2013

Smileon skrev:
Tirrä skrev:
kiss skrev:
Det skiljer ungefär två matskedar mellan 500 och 550, så det är knappast märkbart.
Men lite skillnad är det ju trots allt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem