Tirrä
Kvinna ·
13 okt, 2013
*bild* På konsultation med 500cc. Vad tycks!?
BröstförstoringHar varit på konsultation hos Calle på Proforma. Provade både 450 och 500cc. Bilden visar 500cc (med lösbröst då). Vad tycks? Jag funderar redan på 550cc för att få den extra fylligheten. Men hinner säkert vela fram och tillbaka tusen gånger till eftersom att jag har operation först den 11 december. Cant wait!! Men vad tycker ni om storleken?
Sortera efter
Stranden
Kvinna ·
25 nov, 2013
Gud så fint! När jag var hos Örjan och provade 500cc hp tyckte jag att det såg enormt ut. Och då har vi nästan samma mått.
Jag valde 400cc moderate plus profile men börjar ångra mig. Vill ha 450cc hp tror jag. Hellre mer put än bredd.
Gilla
Tirrä
Kvinna ·
25 nov, 2013
just-for-me skrev:
Besluten fattade? ;)Gilla
Tirrä
Kvinna ·
25 nov, 2013
Stranden skrev:
Gud så fint! När jag var hos Örjan och provade 500cc hp tyckte jag att det såg enormt ut. Och då har vi nästan samma mått.
Jag valde 400cc moderate plus profile men börjar ångra mig. Vill ha 450cc hp tror jag. Hellre mer put än bredd.Gilla
Stranden
Kvinna ·
25 nov, 2013
Tirrä skrev:
Stranden skrev:
Jag valde 400cc moderate plus profile men börjar ångra mig. Vill ha 450cc hp tror jag. Hellre mer put än bredd.Gilla
Tirrä
Kvinna ·
25 nov, 2013
hejsan skrev:
Känner lika, blev rekommenderad 600cc idag på min konsultation men hade tänkt mig 450cc från början.. Tycker det låter stort men antar att man får lita på kirurgen, vi har bokat in operation den 27e jan.
på bilden ser ju 500cc jättebra ut men tycker du ska ta 550cc om du är rädd att du ska tycka de är för små. de krymper ju lite sedan när de läkt helt liksom.. 🙂 kul att hitta någon mer i min ålder här på POF!
Gilla
Äntligen2013
Kvinna ·
26 nov, 2013
hejsan skrev:
Känner lika, blev rekommenderad 600cc idag på min konsultation men hade tänkt mig 450cc från början.. Tycker det låter stort men antar att man får lita på kirurgen, vi har bokat in operation den 27e jan.
på bilden ser ju 500cc jättebra ut men tycker du ska ta 550cc om du är rädd att du ska tycka de är för små. de krymper ju lite sedan när de läkt helt liksom.. 🙂 kul att hitta någon mer i min ålder här på POF!
Gilla
Äntligen2013
Kvinna ·
26 nov, 2013
hejsan skrev:
Gilla
hejsan
Kvinna ·
26 nov, 2013
Vilket roligt sammanträffande! Ja det känns verkligen bra nu de var jättetrevliga på konsultationen! :D Längtar!!!
Gilla
julymum
Kvinna ·
27 nov, 2013
Jag tycker du ska ta 550. Jag får göra större eftersom jag var besviken. Om du testar med 500 tveka inte att lägga mer för att vara säker på att den töms snabbt.
Gilla
Tirrä
Kvinna ·
27 nov, 2013
julymum skrev:
Jag tycker du ska ta 550. Jag får göra större eftersom jag var besviken. Om du testar med 500 tveka inte att lägga mer för att vara säker på att den töms snabbt.
Gilla
Anonym användare
11 dec, 2013
Ser jätte lagom ut 🙂
Gilla