Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tirrä profilbild

Tirrä

Kvinna ·

13 okt, 2013

*bild* På konsultation med 500cc. Vad tycks!?

Bröstförstoring
Har varit på konsultation hos Calle på Proforma. Provade både 450 och 500cc. Bilden visar 500cc (med lösbröst då). Vad tycks? Jag funderar redan på 550cc för att få den extra fylligheten. Men hinner säkert vela fram och tillbaka tusen gånger till eftersom att jag har operation först den 11 december. Cant wait!! Men vad tycker ni om storleken?
71

Sortera efter

Stranden

Kvinna ·

25 nov, 2013

Gud så fint! När jag var hos Örjan och provade 500cc hp tyckte jag att det såg enormt ut. Och då har vi nästan samma mått. Jag valde 400cc moderate plus profile men börjar ångra mig. Vill ha 450cc hp tror jag. Hellre mer put än bredd.
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

25 nov, 2013

just-for-me skrev:
Besluten fattade? ;)
Neej, det blir bara värre!! För nu börjar jag vela mellan coh också.. Tankarna går om jag ska ha 2 istället för 1 för att minimera riskerna för rippling. Blir inte klok på det här!!
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

25 nov, 2013

Stranden skrev:
Gud så fint! När jag var hos Örjan och provade 500cc hp tyckte jag att det såg enormt ut. Och då har vi nästan samma mått. Jag valde 400cc moderate plus profile men börjar ångra mig. Vill ha 450cc hp tror jag. Hellre mer put än bredd.
Tack så mycket. Ja Jagger också lite orolig att jag får sk. Sideboob om jag tar 550.. Får kolla med Calle på operationsdagen :)
Gilla

Stranden

Kvinna ·

25 nov, 2013

Tirrä skrev:
Stranden skrev:
Tack så mycket. Ja Jagger också lite orolig att jag får sk. Sideboob om jag tar 550.. Får kolla med Calle på operationsdagen :)
Samma här. Därför jag vill ha hp ist för "mellan". Lycka till!! Tror det kommer bli skitsnyggt på dig! Du får gärna skriva om vad han sa sen ang sideboob eller inte :)
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

25 nov, 2013

hejsan skrev:
Känner lika, blev rekommenderad 600cc idag på min konsultation men hade tänkt mig 450cc från början.. Tycker det låter stort men antar att man får lita på kirurgen, vi har bokat in operation den 27e jan.

på bilden ser ju 500cc jättebra ut men tycker du ska ta 550cc om du är rädd att du ska tycka de är för små. de krymper ju lite sedan när de läkt helt liksom.. 🙂 kul att hitta någon mer i min ålder här på POF!
Jaa jag hade tänkt 350 från början. Men så kommer jag och Calle sätter i det han tror passar utan att säga hur mycket det är till mig, då var det 450 och jag tyckte det såg lite väl "normalt" ut liksom. Vill ändå att det ska synas hehe. Så provade jag 500 men redan nu känns det som att 550 är det jag vill ha typ.. Jaa det är inte så många under 20 konstigt nog. :)
Gilla

Äntligen2013

Kvinna ·

26 nov, 2013

hejsan skrev:
Känner lika, blev rekommenderad 600cc idag på min konsultation men hade tänkt mig 450cc från början.. Tycker det låter stort men antar att man får lita på kirurgen, vi har bokat in operation den 27e jan.

på bilden ser ju 500cc jättebra ut men tycker du ska ta 550cc om du är rädd att du ska tycka de är för små. de krymper ju lite sedan när de läkt helt liksom.. 🙂 kul att hitta någon mer i min ålder här på POF!
Spännande! Jag gjorde hos Eija jag oxå och vart rekommenderad 6 eller 700 cc men valde 550 och är supernöjd! De är stora men ser normala ut med kläder på. Hade kanske kunnat haft pyttelite större men man blir snabbt storleksblind. Min man tycker de är groteska
Gilla

Äntligen2013

Kvinna ·

26 nov, 2013

hejsan skrev:

Ser att du ska operera dig hos Eija samma dag som min bästa vän. Hon ska göra bukplastik där. Personalen är super
Gilla

hejsan

Kvinna ·

26 nov, 2013

Vilket roligt sammanträffande! Ja det känns verkligen bra nu de var jättetrevliga på konsultationen! :D Längtar!!!
Gilla

julymum

Kvinna ·

27 nov, 2013

Jag tycker du ska ta 550. Jag får göra större eftersom jag var besviken. Om du testar med 500 tveka inte att lägga mer för att vara säker på att den töms snabbt.
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

27 nov, 2013

julymum skrev:
Jag tycker du ska ta 550. Jag får göra större eftersom jag var besviken. Om du testar med 500 tveka inte att lägga mer för att vara säker på att den töms snabbt.
Tråkigt att höra! Har dessvärre hört hur många tjejer som helst som säger samma sak som du och vill eller ska göra en ny operation. Något jag inte är supersugen på. Det är det som får mig till att vilja välja 550..
Gilla

Anonym användare

11 dec, 2013

Ser jätte lagom ut 🙂
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem