Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

*Bild*citadell tuttar, Perthese 550cc 4veckor post Op!

Bröstförstoring

Hej alla goingar! Som utlovat, regelbunden uppdatering med bilder efter bröstförstoring med implantatet Perthese, 550cc bilateralt. Nu 4 veckor post Op. Imorgon blur det äntligen BH-utprovning och nu sover jag på natten utan! Helt mirakulöst! Läkningen går hur bra som helst och jag har kommit igång med träning. Arbetar heltid och fixar familjelivet obehindrat! Livet leker med andra ord fast nu med betydligt finare hylla! ;-))

55

Sortera efter

Me_2_

Kvinna ·

22 maj, 2014

Fiiina !
Gilla

Annaas

Kvinna ·

22 maj, 2014

Alltså wow!! Typ snyggaste brösten jag sett här, ser så naturliga ut! Grattis till dom! :)
Gilla

Blondinen

Kvinna ·

22 maj, 2014

Har sagt det innan och säger det igen - SÅ OTROLIGT SNYGGA!!!! Grattis!!!!!! Jättekul att du lägger upp biler kontinuerligt så att man kan följa din utveckling :)
Gilla

Frisor87

Kvinna ·

22 maj, 2014

Snygga! Härligt att kunna träna redan efter 4v också. Även överkropp?
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

22 maj, 2014

Snygga!! Grattis till fiiina boobar :)

Gilla

cima

Kvinna ·

22 maj, 2014

Grymma!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

Men Gid vad ni är snälla o rara, o vilka fina komplimanger! Jag är väldigt nöjd så här långt, tvekade innan med storleken men tycker nu att det skulle ha sett förlitet ut om jag hade backat, men ville så gärna ha naturligare look! Och helt ärligt är det inte många som förstått att jag opererats trots den stora volymen! Hoppas att det forsätter i samma goda anda nu, önskar er alla flickor detsamma! Angående träningen, jag sprang vårruset 3veckor post Op med två sport-bh:n utan att det känts konstigt, sen så är jag inte alls igång med överkroppen som tidigare mest ben/mage/rumpa/lår fortfarande, har börjat smyga in arm/bröst med o än så länge inte haft obehag men jag vågar inte överanstränga överkroppen ännu! Tack ännu en gång! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

*Gud ska det så! ;-/
Gilla

meride

Kvinna ·

22 maj, 2014

Super super! Verkligen jättefina 👍

Gilla

Steelin

Kvinna ·

22 maj, 2014

Passar klockrent till din kropp. Så grymt snygga!!
Gilla

Ella72

Kvinna ·

22 maj, 2014

Superfina!

Tack för träningstippsen ;-)

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Steelin skrev:
Passar klockrent till din kropp. Så grymt snygga!!
Tack, var ju smått orolig över att 550 skulle bli för stort! :-0 men nu med facit i hand tycker jag att allt annat skulle varit för litet! ;-) lycka till-ser att din Op närmar sig också! Hur känns det? ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Annaas skrev:
Alltså wow!! Typ snyggaste brösten jag sett här, ser så naturliga ut! Grattis till dom! :)[/ Tack för den finaste nomineringen! Att det skulle se "naturligt" ut var mitt mål trots volymen! Hur mår du och dina boobs? ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Ella72 skrev:

Superfina!

Tack för träningstippsen ;-)

Tack! Ang. träningstips så är jag långt ifrån påläst inom ämnet men har hållit igång ett tag efter min senaste graviditet, så nu efter Op "fick" man inte träna alls o det palla jag inte med, är så orolig över att tappa det man jobbar länge så nu provar jag mig fram, det finns mycket som man kan utföra utan att involvera tuttarna! Hihi :-D Lycka till på din Op som börjar närma sig, hur mycket ska du lägga i? ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

meride skrev:

Super super! Verkligen jättefina 👍

Tack finaste du!! Hur går det för dig nu? Jag ska iväg till gymmet sen (så efterlängtat!!) och iväg för min första BH-provning i livet!!! Så överlycklig att känna att man faktiskt kan gå dit och känna sig bra! Hade tidigare inte ens vågat gå in i sådana affärer för att inte dra uppmärksamhet åt min små! :-[ kramar! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Blondinen skrev:
Har sagt det innan och säger det igen - SÅ OTROLIGT SNYGGA!!!! Grattis!!!!!! Jättekul att du lägger upp biler kontinuerligt så att man kan följa din utveckling :)
Tack Go'aste Du, gång på gång! Du är så snäll med dina kommentarer! Har sagt att jag ska lägga upp bilder fram till ett år post Op men nu tänkte jag glesa ut, de förändrades mycket första veckorna! Nu tänkte jag hoppa två veckor denna gång! Tycker att jag saknade det när jag letade runt här på forumet! Så hoppas någon får ut något från det! :-} hihih hur känns det för dig?? Snart dags! ❤️
Gilla

Annaas

Kvinna ·

23 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Annaas skrev:
Alltså wow!! Typ snyggaste brösten jag sett här, ser så naturliga ut! Grattis till dom! :)[/ Tack för den finaste nomineringen! Att det skulle se "naturligt" ut var mitt mål trots volymen! Hur mår du och dina boobs? ❤️
Menar det verkligen, super-duper-snygga! Jag och boobsen mår bra, är jättenöjd med mina också och känns så bra att ha lite byst nu när sommaren kommit och kläderna åker av :) Härligt att höra att det går så brand träningen förresten! Jag kör också på med det, tränar allt utom rena bröst-övningar utan problem! Sååå skönt! :)
Gilla

Steelin

Kvinna ·

23 maj, 2014

De känns jäkla kul faktiskt, har väntat på detta i nästan 15år. Känner mig inte så jätte nervös faktiskt utan ser bara fram emot allt :-)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Annaas skrev:
Våga-2014 skrev:
Annaas skrev:
Menar det verkligen, super-duper-snygga! Jag och boobsen mår bra, är jättenöjd med mina också och känns så bra att ha lite byst nu när sommaren kommit och kläderna åker av :) Härligt att höra att det går så brand träningen förresten! Jag kör också på med det, tränar allt utom rena bröst-övningar utan problem! Sååå skönt! :)
Det ska du absolut va, det är superfina o passar din kropp superbra! Vad kul att det går bra med son träning, upplever att det är tåtassande här på forumet kring ämnet! Många vågar inte förrän flera månader o andra 1/2år! Då hade allt jag kämpat på försvunnit! Så jag var ganska tidig med att börja röra på mig, tror att kroppen är kapabel till så mycket mer,o säger ifrån om det inte är okej! Så jag körde/kör fortfarande tills det börja ta emot o då slutar jag! Precis kommen från gymmet o vågade lite lättare bröstövningar med lätta vikter o det kändes som förut!! Men det såg betydligt snyggare ut i spegeln denna gång! :-)) nu ska jag snart iväg till min första bh-provning!! Sååå spännande!!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Steelin skrev:
De känns jäkla kul faktiskt, har väntat på detta i nästan 15år. Känner mig inte så jätte nervös faktiskt utan ser bara fram emot allt :-)
Häääärligt! Lycka till o det kommer att gå superbra för dig! ❤️
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem