Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

*Bild*citadell tuttar, Perthese 550cc 4veckor post Op!

Bröstförstoring

Hej alla goingar! Som utlovat, regelbunden uppdatering med bilder efter bröstförstoring med implantatet Perthese, 550cc bilateralt. Nu 4 veckor post Op. Imorgon blur det äntligen BH-utprovning och nu sover jag på natten utan! Helt mirakulöst! Läkningen går hur bra som helst och jag har kommit igång med träning. Arbetar heltid och fixar familjelivet obehindrat! Livet leker med andra ord fast nu med betydligt finare hylla! ;-))

55

Sortera efter

Nasse

Kvinna ·

23 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Nasse skrev:

Så fina bröst.....förstår att du är lycklig. Är inne på dag 10 efter op och längar till att mina ska bli lika snygga, man kan ju alltid hoppas. Jag har gjort lyft också men lagt in 500 och 580 Perthese. Roligt att läsa att det går bra för dig och att du är tillbaka i livet, själv började jag jobba efter 5 dagar och tror att om man kan börja komma tillbaka till vardagen igen så ärdet bäst för kroppen och läkningen, fast man är ju fruktansvärt trött så här i början.

Roligt att höra att det går bra för sig med och att du är tillbaka i vardagen! Saknar då lite kort på dina boobs! ;-)

Har haft fullt upp hela veckan med jobb och annat, ska försöka ta några kort i helgen.

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Ja, gärna det Nasse! Alltid roligt att se hur andras boobs ser ut efter Op! Återkom då du lagt ut dem, vill verkligen se! Hur mår du nu nästan 2v post Op? Gick det bra att arbeta efter 5dgr? Hur upplever du storleken? ❤️
Gilla

Pärlan81

Kvinna ·

23 maj, 2014

hej tjejen

verkligen jätte snygga :) grattis :) förstår att du är nöjd. hur gick bh provningen? jag var till en butik som hette gustaf mellbin. dom var kanon bra och seriösa. köpte två st bygel bh en i storlek 70 G och en i 65 H :)

Gilla

Ekm

Kvinna ·

24 maj, 2014

Fantastiskt resultat! Precis ett sådant jag hoppas på så småningom när det är min tur :-)

Gilla

Nasse

Kvinna ·

24 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Ja, gärna det Nasse! Alltid roligt att se hur andras boobs ser ut efter Op! Återkom då du lagt ut dem, vill verkligen se! Hur mår du nu nästan 2v post Op? Gick det bra att arbeta efter 5dgr? Hur upplever du storleken? ❤️

Var helt ok att börja jobba efter 5 dagar men var ju självklart helt slut när jag kom hem, jobbar inte heltid. När jag blev trött sa kroppen ifrån med illamående och trötthet så då var det bara att inta soffläge och vila en stund. Storleken är jag nog nöjd med, är svårt i nuläget att se hur de kommer att se ut när de är "färdiga". Men är nöjd än så länge. Har tyvärr läckt från båda brösten, har ett litet hål på varje bröst. Var hos sköterskan dag 8 och då tog hon bort all tejp ochärre såg fantastiska ut förutom där det läcker men det är så små hål så det ska nog läkas snabbt. Har inget tejp där det läcker nu så det kan komma ut det som vill ut. Ska till sköterskan nu på tisdag igen då jag har mitt återbesök inbokat efter op. Återkommer med bilder.

Trevlig helg.

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 maj, 2014

Pärlan81 skrev:

hej tjejen

verkligen jätte snygga :) grattis :) förstår att du är nöjd. hur gick bh provningen? jag var till en butik som hette gustaf mellbin. dom var kanon bra och seriösa. köpte två st bygel bh en i storlek 70 G och en i 65 H :)

Hej, tack detsamma, dina är såå fina med! Var på Triumph o köpte 2 bh:n i 70f!! Så nöjd med att kunna ha bh:n utan vadderingen!!! Innan var det mest vadderingen i min Bh! :-))
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 maj, 2014

Ekm skrev:

Fantastiskt resultat! Precis ett sådant jag hoppas på så småningom när det är min tur :-)

Tack snälla! Det är väl typiskt citadell tittar, ser att du vill till dem också så nog får du liknande resultat! :-) lycka till när det nu blir av! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 maj, 2014

Nasse skrev:

Våga-2014 skrev:

Var helt ok att börja jobba efter 5 dagar men var ju självklart helt slut när jag kom hem, jobbar inte heltid. När jag blev trött sa kroppen ifrån med illamående och trötthet så då var det bara att inta soffläge och vila en stund. Storleken är jag nog nöjd med, är svårt i nuläget att se hur de kommer att se ut när de är "färdiga". Men är nöjd än så länge. Har tyvärr läckt från båda brösten, har ett litet hål på varje bröst. Var hos sköterskan dag 8 och då tog hon bort all tejp ochärre såg fantastiska ut förutom där det läcker men det är så små hål så det ska nog läkas snabbt. Har inget tejp där det läcker nu så det kan komma ut det som vill ut. Ska till sköterskan nu på tisdag igen då jag har mitt återbesök inbokat efter op. Återkommer med bilder.

Trevlig helg.

Oh vad roligt att det går så bra för dig! Återkom gärna när det finns bilder att beskåda! :-) trevlig helg på dig med!❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

25 maj, 2014

cima skrev:
Grymma!
Tack snälla! När blir det av för din del? ❤️
Gilla

PowerS

Kvinna ·

25 maj, 2014

Skitsnygga! :-)

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

25 maj, 2014

PowerS skrev:

Tack snälla! Det börjar närma sig för dig med! Hur känns det? Ser att du varit med om flera bröstoperationer, komplikationer? Lycka till nu! ❤️
Gilla

PowerS

Kvinna ·

25 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
PowerS skrev:

Tack snälla! Det börjar närma sig för dig med! Hur känns det? Ser att du varit med om flera bröstoperationer, komplikationer? Lycka till nu! ❤️

Ja, komplikationer, tyvärr. Hoppas det blir sista op nu i juni. Trött på detta. :-/

Tack!

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

26 maj, 2014

PowerS skrev:

Våga-2014 skrev:
PowerS skrev:

Ja, komplikationer, tyvärr. Hoppas det blir sista op nu i juni. Trött på detta. :-/

Tack!

Ja, det får vi verkligen hoppas! Lycka till nu! Är det svåra komplikationer du haft eller är det mer utseendemässiga som rippling? Håller timmarna att det hår vägen nu o att du blir nöjd! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

29 maj, 2014

5veckors: https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/bild-5v-sedan-op-citadell-perthese-550
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

29 maj, 2014

Hur fina som helst!! Ser väldigt naturligt snygga ut :-) Hur är det att komma igång med träningen igen? Vad har du börjat med?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem