Våga-2014
Kvinna ·
22 maj, 2014
*Bild*citadell tuttar, Perthese 550cc 4veckor post Op!
BröstförstoringHej alla goingar! Som utlovat, regelbunden uppdatering med bilder efter bröstförstoring med implantatet Perthese, 550cc bilateralt. Nu 4 veckor post Op. Imorgon blur det äntligen BH-utprovning och nu sover jag på natten utan! Helt mirakulöst! Läkningen går hur bra som helst och jag har kommit igång med träning. Arbetar heltid och fixar familjelivet obehindrat! Livet leker med andra ord fast nu med betydligt finare hylla! ;-))
Sortera efter
Nasse
Kvinna ·
23 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
23 maj, 2014
Pärlan81
Kvinna ·
23 maj, 2014
hej tjejen
verkligen jätte snygga :) grattis :) förstår att du är nöjd. hur gick bh provningen? jag var till en butik som hette gustaf mellbin. dom var kanon bra och seriösa. köpte två st bygel bh en i storlek 70 G och en i 65 H :)
Ekm
Kvinna ·
24 maj, 2014
Fantastiskt resultat! Precis ett sådant jag hoppas på så småningom när det är min tur :-)
Nasse
Kvinna ·
24 maj, 2014
Var helt ok att börja jobba efter 5 dagar men var ju självklart helt slut när jag kom hem, jobbar inte heltid. När jag blev trött sa kroppen ifrån med illamående och trötthet så då var det bara att inta soffläge och vila en stund. Storleken är jag nog nöjd med, är svårt i nuläget att se hur de kommer att se ut när de är "färdiga". Men är nöjd än så länge. Har tyvärr läckt från båda brösten, har ett litet hål på varje bröst. Var hos sköterskan dag 8 och då tog hon bort all tejp ochärre såg fantastiska ut förutom där det läcker men det är så små hål så det ska nog läkas snabbt. Har inget tejp där det läcker nu så det kan komma ut det som vill ut. Ska till sköterskan nu på tisdag igen då jag har mitt återbesök inbokat efter op. Återkommer med bilder.
Trevlig helg.
Våga-2014
Kvinna ·
24 maj, 2014
hej tjejen
verkligen jätte snygga :) grattis :) förstår att du är nöjd. hur gick bh provningen? jag var till en butik som hette gustaf mellbin. dom var kanon bra och seriösa. köpte två st bygel bh en i storlek 70 G och en i 65 H :)
Våga-2014
Kvinna ·
24 maj, 2014
Fantastiskt resultat! Precis ett sådant jag hoppas på så småningom när det är min tur :-)
Våga-2014
Kvinna ·
24 maj, 2014
Var helt ok att börja jobba efter 5 dagar men var ju självklart helt slut när jag kom hem, jobbar inte heltid. När jag blev trött sa kroppen ifrån med illamående och trötthet så då var det bara att inta soffläge och vila en stund. Storleken är jag nog nöjd med, är svårt i nuläget att se hur de kommer att se ut när de är "färdiga". Men är nöjd än så länge. Har tyvärr läckt från båda brösten, har ett litet hål på varje bröst. Var hos sköterskan dag 8 och då tog hon bort all tejp ochärre såg fantastiska ut förutom där det läcker men det är så små hål så det ska nog läkas snabbt. Har inget tejp där det läcker nu så det kan komma ut det som vill ut. Ska till sköterskan nu på tisdag igen då jag har mitt återbesök inbokat efter op. Återkommer med bilder.
Trevlig helg.
Våga-2014
Kvinna ·
25 maj, 2014
PowerS
Kvinna ·
25 maj, 2014
Skitsnygga! :-)
Våga-2014
Kvinna ·
25 maj, 2014
PowerS
Kvinna ·
25 maj, 2014
Ja, komplikationer, tyvärr. Hoppas det blir sista op nu i juni. Trött på detta. :-/
Tack!
Våga-2014
Kvinna ·
26 maj, 2014
Ja, komplikationer, tyvärr. Hoppas det blir sista op nu i juni. Trött på detta. :-/
Tack!
Våga-2014
Kvinna ·
29 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
29 maj, 2014
Så fina bröst.....förstår att du är lycklig. Är inne på dag 10 efter op och längar till att mina ska bli lika snygga, man kan ju alltid hoppas. Jag har gjort lyft också men lagt in 500 och 580 Perthese. Roligt att läsa att det går bra för dig och att du är tillbaka i livet, själv började jag jobba efter 5 dagar och tror att om man kan börja komma tillbaka till vardagen igen så ärdet bäst för kroppen och läkningen, fast man är ju fruktansvärt trött så här i början.
Har haft fullt upp hela veckan med jobb och annat, ska försöka ta några kort i helgen.