Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

*Bild*citadell tuttar, Perthese 550cc 4veckor post Op!

Bröstförstoring

Hej alla goingar! Som utlovat, regelbunden uppdatering med bilder efter bröstförstoring med implantatet Perthese, 550cc bilateralt. Nu 4 veckor post Op. Imorgon blur det äntligen BH-utprovning och nu sover jag på natten utan! Helt mirakulöst! Läkningen går hur bra som helst och jag har kommit igång med träning. Arbetar heltid och fixar familjelivet obehindrat! Livet leker med andra ord fast nu med betydligt finare hylla! ;-))

55

Sortera efter

Blondinen

Kvinna ·

23 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Blondinen skrev:
Har sagt det innan och säger det igen - SÅ OTROLIGT SNYGGA!!!! Grattis!!!!!! Jättekul att du lägger upp biler kontinuerligt så att man kan följa din utveckling :)
Tack Go'aste Du, gång på gång! Du är så snäll med dina kommentarer! Har sagt att jag ska lägga upp bilder fram till ett år post Op men nu tänkte jag glesa ut, de förändrades mycket första veckorna! Nu tänkte jag hoppa två veckor denna gång! Tycker att jag saknade det när jag letade runt här på forumet! Så hoppas någon får ut något från det! :-} hihih hur känns det för dig?? Snart dags! ❤️
Jag konstaterar bara sanningen, du har verkligen PERFEKTA boobies!! Wow, det var ju enormt ambitiöst! Det är vi nog många som hade uppskattat!! :) Och du har nog rätt i att det inte är någon idé att lägga upp bilder varje vecka i framtiden, det är nog mest i början det sker en enorm förändring! Kanske 1 gång/ 2 veckor eller kanske till och med per månad räcker säkert! Tror jag ska göra samma sak faktiskt, uppskattar verkligen att få följa utvecklingen! :)) Jag är grymt nervös, och från att ha längtat som en galning börjar jag nu bli orolig för komplikationer och så!! Men när jag ser så fina bröst som dina så hjälper det mot nervositeten! Ska betala för kalaset snart också, är också lite läskigt hihi! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Flickor! BH-provningen (första riktiga i mitt liv) resulterade i strl 70F, kom hem med två fina Triumph BH:ar! Kostar betydlig mer att hålla upp större tuttar, men väl värt att upprätthålla fint resultat! ;-)) kramar!
Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

23 maj, 2014

Grymt snygga bröst du fått!!! Grattis!!
Gilla

Annaas

Kvinna ·

23 maj, 2014

Oh, lägg gärna upp bild på bh:arna! :) Är själv sugen på att shoppa loss lite på triumph!
Gilla

Steelin

Kvinna ·

23 maj, 2014

Men så jäkla kul Våga-2014! Jag lär ju få vänta ett bra tag innan jag kommer kunna köpa något. Men men...
Gilla

ida2

Kvinna ·

23 maj, 2014

Du har så fina våga2014 :)
Gilla

MArchal1

Kvinna ·

23 maj, 2014

Hi everyone,

Im a danish girl, who are getting a breast enlargement done by Tuve at Citadell next month (23rd of june - so exactly a month from today). I am in doubt concerning the size, so I would love to be able to see other girls pictures. Im considering changing my planned implant size 500 to 600 cc. I have more or less nothing by nature.

But how do I see the pictures in this "tråd"?

I thought it would be easier to ask in english, since im not so fast understanding swedish in writing :-)

Thanks in advance..

Gilla

Nasse

Kvinna ·

23 maj, 2014

Så fina bröst.....förstår att du är lycklig. Är inne på dag 10 efter op och längar till att mina ska bli lika snygga, man kan ju alltid hoppas. Jag har gjort lyft också men lagt in 500 och 580 Perthese. Roligt att läsa att det går bra för dig och att du är tillbaka i livet, själv började jag jobba efter 5 dagar och tror att om man kan börja komma tillbaka till vardagen igen så ärdet bäst för kroppen och läkningen, fast man är ju fruktansvärt trött så här i början.

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Blondinen skrev:
Våga-2014 skrev:
Blondinen skrev:
Har sagt det innan och säger det igen - SÅ OTROLIGT SNYGGA!!!! Grattis!!!!!! Jättekul att du lägger upp biler kontinuerligt så att man kan följa din utveckling :)
Tack Go'aste Du, gång på gång! Du är så snäll med dina kommentarer! Har sagt att jag ska lägga upp bilder fram till ett år post Op men nu tänkte jag glesa ut, de förändrades mycket första veckorna! Nu tänkte jag hoppa två veckor denna gång! Tycker att jag saknade det när jag letade runt här på forumet! Så hoppas någon får ut något från det! :-} hihih hur känns det för dig?? Snart dags! ❤️
Jag konstaterar bara sanningen, du har verkligen PERFEKTA boobies!! Wow, det var ju enormt ambitiöst! Det är vi nog många som hade uppskattat!! :) Och du har nog rätt i att det inte är någon idé att lägga upp bilder varje vecka i framtiden, det är nog mest i början det sker en enorm förändring! Kanske 1 gång/ 2 veckor eller kanske till och med per månad räcker säkert! Tror jag ska göra samma sak faktiskt, uppskattar verkligen att få följa utvecklingen! :)) Jag är grymt nervös, och från att ha längtat som en galning börjar jag nu bli orolig för komplikationer och så!! Men när jag ser så fina bröst som dina så hjälper det mot nervositeten! Ska betala för kalaset snart också, är också lite läskigt hihi! ❤️
Hihih ja, detta kalas kostar några lax :-) men är så välvärt det! Kommer ihåg när min man skickade sms att han betalat in beloppet!! Hur nervöst som helst, att det var verklighet samtidigt hade jag lite ångest, tänk om jag inte vägar o då får man inte pengarna tillbaka!! Hu-hu!! Men sen när man kommer över det längtar man ihjäl sig!!! ;-) hihi! Lycka till o det kommer att gå superbra för dig, det är jag helt övertygad om! Kram ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Nasse skrev:

Så fina bröst.....förstår att du är lycklig. Är inne på dag 10 efter op och längar till att mina ska bli lika snygga, man kan ju alltid hoppas. Jag har gjort lyft också men lagt in 500 och 580 Perthese. Roligt att läsa att det går bra för dig och att du är tillbaka i livet, själv började jag jobba efter 5 dagar och tror att om man kan börja komma tillbaka till vardagen igen så ärdet bäst för kroppen och läkningen, fast man är ju fruktansvärt trött så här i början.

Roligt att höra att det går bra för sig med och att du är tillbaka i vardagen! Saknar då lite kort på dina boobs! ;-)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Annaas skrev:
Oh, lägg gärna upp bild på bh:arna! :) Är själv sugen på att shoppa loss lite på triumph!
Jag lägger ut det, köpte två väldigt praktiska! Med hög bygel fram och bra passform som min kirurg förespråka de närmaste 3 månaderna efter tortyren! Har haft på mig nu halva dagen o det känns superbra! ;-))
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Annaas: nu är de ute i bronsgalleriet! ;-)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Bluebutterfly skrev:
Grymt snygga bröst du fått!!! Grattis!!
Tack snälla du! När blir det av för dig?
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

MArchal1 skrev:

Hi everyone,

Im a danish girl, who are getting a breast enlargement done by Tuve at Citadell next month (23rd of june - so exactly a month from today). I am in doubt concerning the size, so I would love to be able to see other girls pictures. Im considering changing my planned implant size 500 to 600 cc. I have more or less nothing by nature.

But how do I see the pictures in this "tråd"?

I thought it would be easier to ask in english, since im not so fast understanding swedish in writing :-)

Thanks in advance..

You need to be silver member to se the pictures! Good luck with your operation!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

idae_ skrev:
Du har så fina våga2014 :)
Tack detsamma!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Steelin skrev:
Men så jäkla kul Våga-2014! Jag lär ju få vänta ett bra tag innan jag kommer kunna köpa något. Men men...
Men det går fortare än man tror! Du har mycket roligt framför dig! ❤️
Gilla

Mandelblom

Kvinna ·

23 maj, 2014

Supersnygga!!! Dina och Tins är de absolut snyggaste på forumet som jag har sett!

Gilla

LindaStockholm

Kvinna ·

23 maj, 2014

Oj oj oj vilka fina, hoppas mina också blir så !!

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

Mandelblom skrev:

Supersnygga!!! Dina och Tins är de absolut snyggaste på forumet som jag har sett!

Tack Mandelblom, dina är väldigt fina med likaså Tin:s, hoppas detta håller i sig nu att de håller sig fina och välformade så man slipper komplikationer! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

23 maj, 2014

LindaStockholm skrev:

Oj oj oj vilka fina, hoppas mina också blir så !!

Tack Linda, klart de kommer att bli, man får bara vänta ut dem! Tycker att dina ser redan fina ut! ❤️
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem