Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
*bilder 24 dagars framför bröst, 450gram
BröstförstoringHej tjejer! Nu har det redan gått 24 dagar med mina nya bästisar, (och jag älskar dem redan!) så jag tänkte dela med mig utav lite bilder till er som är nyfikna och som själva är mitt uppe i all "planering" inför operationen.. Jag kan nu ligga lite halvt på sidan, och jag är betydligt rörligare än innan, men att ligga helt på sidan är fortfarande lite obehagligt. Annars har det mesta återgått till det normala, förutom att jag inte får börja träna än.. Och det gör mig smått galen ;) jag undviker att lyfta för tungt och att böja mig framåt utan får vara rak i ryggen om jag ska ta nåt på golvet (någon annan som blivit "tillsagd" att inte böja sig framåt i början?) . Det vänstra bröstet (höger på bild) är betydligt före det högra, både i form och mjukhet. Jag hoppas att det högra kommer ikapp snart,men jag vet att de fortfarande är bara barnen ;) Och de mjuknar mer för var dag som går! Det är så fräckt att va med och se utvecklingen :) Och juste, en annan sak med! Jag har lite "problem" med tejpbytena, sköterskorna har sagt att jag ska byta när tejpen lossnar av sig själva och annars var 14:e dag (de ska i princip sitta så länge som möjligt). Men trots att sidorna lossnar så sitter det fortfarande fast bra över själva snittet.. Jag vågar inte dra för mycket heller. I söndags tyckte jag ena höll på att lossna rejält efter duschen så jag skulle försiktigt dra bort de men de satt ändå bra över snittet så jag blev orolig över att jag gjorde fel, därför lät jag bli att byta den andra tejpen. Den tog jag istället idag när kah stod i duschen, så då gick de lite lättare. ssk sa att jag kunde tvätta med tvål och vatten men det känns som man får in bakterier då? Hur gör ni när ni byter? Hur ofta? Tvättar ni med nåt när ni rengör? Lufttorka? Ge mig tips! Postar lite bilder på mina nya älsklingar och även på ena ärret som jag bytte tejp på idag. Ha en fin dag på er!
Sortera efter
Vivalaboobs
Kvinna ·
01 mar, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
01 mar, 2014
Chibi
Kvinna ·
01 mar, 2014
Vivalaboobs, tack så mycket för svaret! :)
Anonym användare
01 mar, 2014
nice boobs!!👍 det har gått tre veckor för dig va? Det har d gjort för mig..kan ff känna lite tryck i mitt högra bröst som e lite "efter" mitt vänstra..hahah sen så måste mitt högra bröst lägga sig mer bakom muskeln...jag hoppas att det händer snart är så otålig bara :/
Eya12
Kvinna ·
01 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
01 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
01 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
01 mar, 2014
nice boobs!!👍 det har gått tre veckor för dig va? Det har d gjort för mig..kan ff känna lite tryck i mitt högra bröst som e lite "efter" mitt vänstra..hahah sen så måste mitt högra bröst lägga sig mer bakom muskeln...jag hoppas att det händer snart är så otålig bara :/
Vivalaboobs
Kvinna ·
01 mar, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
01 mar, 2014
Chibi
Kvinna ·
02 mar, 2014
Haha ja absolut! Jag inbillar mig att majoriteten här på forumet har lagt bakom/delvis bakom muskeln så jag kände att jag behövde höra positiva argument från "den andra sidan" också eftersom det är den placeringen min magkänsla säger åt mig att välja. Det var väldigt hjälpsamt! Vi får se om jag hinner ändra mig tills det är dags. Jag har inte ens varit på någon konsultation än så jag lär ju vela fram o tillbaka ett tag till :P
Micerou
Kvinna ·
02 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
02 mar, 2014
Haha ja absolut! Jag inbillar mig att majoriteten här på forumet har lagt bakom/delvis bakom muskeln så jag kände att jag behövde höra positiva argument från "den andra sidan" också eftersom det är den placeringen min magkänsla säger åt mig att välja. Det var väldigt hjälpsamt! Vi får se om jag hinner ändra mig tills det är dags. Jag har inte ens varit på någon konsultation än så jag lär ju vela fram o tillbaka ett tag till :P
Vivalaboobs
Kvinna ·
02 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
02 mar, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
02 mar, 2014
Chibi
Kvinna ·
03 mar, 2014
Vivalaboobs, jag velar en hel del mellan olika kliniker. Proforma, Laser och Estetik, Plastikakademin är de jag läst om som jag fått en särskilt bra magkänsla av :P
Vivalaboobs
Kvinna ·
05 mar, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
05 mar, 2014
Vivalaboobs, jag velar en hel del mellan olika kliniker. Proforma, Laser och Estetik, Plastikakademin är de jag läst om som jag fått en särskilt bra magkänsla av :P
Anonym användare
06 mar, 2014
Ser ut som en jättefin storlek på dig och brösten ser hur bra ut som helst👍
Förlåt för lite sent svar🙂Jo jag var på konsultation hos Patrik Höijer på Laser & Estetik i Stockholm. Det gick bra! Blir dock delvis bakom placering för mig eftersom jag inte kunde ha framför med mina önskemål. Är rätt tunn innan med mycket lite vävnad och ville ha ganska så stora och mjuka bröst som möjligt och eftersom jag riskerar att få rätt mycket rippling framför med så mjuka implantat så kör jag på delvis bakom istället. Känns ganska bra också eftersom jag litar på Patrik och vet att han skulle hjälpa mig att korrigera om jag fick problem och jag har redan blivit lovad en framflytt, men jag håller tummarna för att allting går bra.
Det verkar bli Perthese för mig men är lite osäker på storlek. Vi pratade om Perthese 440 cc HP med 12,7 i bredd (har 12,5 i bröstbredd) men vill gärna ha lite bredare implantat så jag får lite sideboobs och inte så stort mellanrum så nu funderar jag Perthese 530 cc UHP med en bredd på 12,9 och put på 6 cm men är rädd för att det ska bli för putigt eller för stort. Vill ju ha stora bröst men vill också kunna dölja dem.