Vivalaboobs
Kvinna ·
27 feb, 2014
*bilder 24 dagars framför bröst, 450gram
BröstförstoringHej tjejer! Nu har det redan gått 24 dagar med mina nya bästisar, (och jag älskar dem redan!) så jag tänkte dela med mig utav lite bilder till er som är nyfikna och som själva är mitt uppe i all "planering" inför operationen.. Jag kan nu ligga lite halvt på sidan, och jag är betydligt rörligare än innan, men att ligga helt på sidan är fortfarande lite obehagligt. Annars har det mesta återgått till det normala, förutom att jag inte får börja träna än.. Och det gör mig smått galen ;) jag undviker att lyfta för tungt och att böja mig framåt utan får vara rak i ryggen om jag ska ta nåt på golvet (någon annan som blivit "tillsagd" att inte böja sig framåt i början?) . Det vänstra bröstet (höger på bild) är betydligt före det högra, både i form och mjukhet. Jag hoppas att det högra kommer ikapp snart,men jag vet att de fortfarande är bara barnen ;) Och de mjuknar mer för var dag som går! Det är så fräckt att va med och se utvecklingen :) Och juste, en annan sak med! Jag har lite "problem" med tejpbytena, sköterskorna har sagt att jag ska byta när tejpen lossnar av sig själva och annars var 14:e dag (de ska i princip sitta så länge som möjligt). Men trots att sidorna lossnar så sitter det fortfarande fast bra över själva snittet.. Jag vågar inte dra för mycket heller. I söndags tyckte jag ena höll på att lossna rejält efter duschen så jag skulle försiktigt dra bort de men de satt ändå bra över snittet så jag blev orolig över att jag gjorde fel, därför lät jag bli att byta den andra tejpen. Den tog jag istället idag när kah stod i duschen, så då gick de lite lättare. ssk sa att jag kunde tvätta med tvål och vatten men det känns som man får in bakterier då? Hur gör ni när ni byter? Hur ofta? Tvättar ni med nåt när ni rengör? Lufttorka? Ge mig tips! Postar lite bilder på mina nya älsklingar och även på ena ärret som jag bytte tejp på idag. Ha en fin dag på er!
Sortera efter
Anonym användare
07 mar, 2014
Nu har det gått 5veckor efter min op..suuck e så trött på denna tortyrbh nu..😕men d sant vivalaboobs mina e oxå ömma fast mer en sådan där konstig känsla på dom..och två centimeter under nipples har jag ingen känsel alls..och när jag ska duscha så kan brösten kittlas till ibland..hahah händer det er oxå? Att man liksom ryser till när man ska tvätta dom..tror mina bröst oxå e trött på tortyrbhn..🤭men min högra nipple e fortfarande 2/3mm längre upp än andra..hur lång tid ska det behöva ta innan dom faller på "rätt plats" suck har mailat min kirurg men inte fått något svar än..jaja d väl bara väta och se..