Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Salt26 profilbild

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

*Bilder* 8mån. 255 anatomiska

Bröstförstoring
Hej:)

Nu, efter 8 månader kan jag säga att jag lever ett "normalt" liv igen, dvs jag tänker inte särkilt mycket på brösten längre. Jag hade ångest över storleken fram till och med mån 6. Jag ångrade att jag inte valde mindre projektion men nu har jag accepterat dem. Jag har "bara" 255 MF men tycker ändå att storleken blev större än förväntad. Jag har gått från 70a till 70C. 

Jag började göra armhävningar på riktigt först efter 6 mån för jag vågade inte pusha mig själv när jag blev öm i brösten. Nu går det himla bra att träna som vanligt:)
55

Sortera efter

solstråle

Kvinna ·

25 jul, 2013

Det ser väldigt bra ut - storleken passar din kropp jättebra! Och det tycker jag är mest viktigt, att det ser naturligt ut! Skönt att du är nöjd, för det borde du va! :D
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

Tack snälla:)
Jag tycker precis som du att det är viktigt att det ser naturligt ut. Jag var verkligen inte ute efter stora bröst. 
Gilla

Anonym användare

25 jul, 2013

Supersnyggt! Precis ett sånt resultat som jag hoppas på :-) ser snyggt och proportionerligt ut!
Gilla

Yess

Kvinna ·

25 jul, 2013

Jätte fina! Perfekt stl och ser väldigt naturliga ut!:)
Gilla

Harley

Kvinna ·

25 jul, 2013

Åh så fina, perfekta!
Gilla

Luciella

Kvinna ·

25 jul, 2013

Jättefina, wow!
De ser äkta ut.
Gilla

milo78

Kvinna ·

25 jul, 2013

Superfina
Gilla

Anonym användare

25 jul, 2013

Jättesnygga och snygg mage :) Kan du göra armhävningar och annat som påverkar bröstmusklerna utan att brösten dras isär?
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

Vilka fina kommentarer, TACK!!! Jag blir riktigt glad över att höra det. Jag har bara berättat för två  personer, varav en är min pojkvän, så det stärker mig:)
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

tin skrev:
Jättesnygga och snygg mage :) Kan du göra armhävningar och annat som påverkar bröstmusklerna utan att brösten dras isär?

Åh, tack!!

Brösten åker väl ut lite grann när jag gör det men det är inte så att det ser konstigt ut.
Jag berättade för min kirurg att jag tränar mycket och då sa han att han skulle göra ett speciellt snitt i muskeln. Jag var tvungen att sänka det vänstra bröstvecket då det bröstet satt högre upp och det tog ca 6 veckor innan den molande smärtan helt försvann från det bröstet. Kirurgen berättade att han även var tvungen att skära mer i den vänstra bröstmuskeln...kan bero på att jag är mycket starkare i vänster arm och muskel. 

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

25 jul, 2013

Små nätta fina bröst! Grattis till fint resultat😀
Gilla

Pygme

Kvinna ·

25 jul, 2013

Helt perfekta enligt mig!
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

Ni är för snälla!!! Tackar så hjärtligt:)
Gilla

Skruttan84

Kvinna ·

25 jul, 2013

Drömbröst!! Helt fantastiska!
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

25 jul, 2013

Så jättefina!!
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

Skruttan84 skrev:
Drömbröst!! Helt fantastiska!

Tack fina!!

Vi har samma storlek:) Jag hoppas du mår lite bättre nu. Ge det tid. Jag var helt förkrossad och irriterad på mig själv att jag inte valde mindre implantat den 5 första månaderna.
Gilla

Salt26

Kvinna ·

25 jul, 2013

Tack än en gång för alla fina kommentarer!!
Gilla

puffen13

Kvinna ·

25 jul, 2013

Du får fler kommentarer 🤭 Verkligen jättefina bröst! Dom passar dig perfekt!
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

25 jul, 2013

Här kommer lite till!
Ser hur naturligt ut som helst och perfekt i storlek!
Jättefin kropp dessutom! 👍

Gilla

Dewdrop

Kvinna ·

25 jul, 2013

Ja jag kan inte annat än hålla med övriga talare. Du är verkligen fin och jag hade aldrig gissat att det inte var dina egna originalbröst. Jättenaturligt och snyggt! Om jag sett dig i ett omklädningsrum hade jag avundsjukt tänkt att där är en lycklig en som fick perfekta bröst från början. Skönt att du vande dig till slut och är nöjd.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem