Salt26
Kvinna ·
25 jul, 2013
*Bilder* 8mån. 255 anatomiska
BröstförstoringSortera efter
Little_mermaid
Kvinna ·
08 okt, 2013
Salt26
Kvinna ·
08 okt, 2013
Little_mermaid
Kvinna ·
09 okt, 2013
Fundersam1
Kvinna ·
30 nov, 2013
Salt26
Kvinna ·
01 dec, 2013
Zinya
Kvinna ·
16 mar, 2014
bulan11
Kvinna ·
16 mar, 2014
Salt26
Kvinna ·
16 mar, 2014
Zinya: Tack snälla för de fina kommentarerna!! Jag har än idag funderingar på hur de skulle se ut med mindre inlägg tyvärr...Känner ibland att de blev för stora. Tittade precis på dina bilder och dina bröst ser jättefina ut:)!
Bulan11: Tack så mycket:)!!
pmsnordjylland
Kvinna ·
16 mar, 2014
Dem er perfekte
Salt26
Kvinna ·
16 mar, 2014
Tack!!!
Zinya
Kvinna ·
16 mar, 2014
Zinya: Tack snälla för de fina kommentarerna!! Jag har än idag funderingar på hur de skulle se ut med mindre inlägg tyvärr...Känner ibland att de blev för stora. Tittade precis på dina bilder och dina bröst ser jättefina ut:)!
Bulan11: Tack så mycket:)!!
Min första tanke, innan konsultationsbesöken vid Akademikliniken,var att jag ville lägga in max 200 cc. Detta utifrån före/efter bilder jag tittat på under flera års tid, men efter andra konsultationsbesöket föll mitt val slutligen på 255 cc. I motsats till de flesta här på POF var jag orolig för att brösten skulle bli för stora än jag önskade, men är som sagt så nöjd i dag.
Tack för fina ord!
Lilleskutt1
Kvinna ·
25 okt, 2014
Dina bröst är verkligen så fina! Min kirurg rådde mig samma implantat, först var jag tveksam då jag hade planer på 300 från början.. Men har sett en del här på forumet med 255 och det ser verkligen lagom stort och naturligt ut på allihopa. Jag är van vid små bröst men i dagsläget finns där liksom inget alls, lite tråkigt tycker jag! Dina ser i alla fall jätte naturliga ut och jag är så tacksam för lite trådar jag hittat med tjejer som lagt lite mindre implantat! Och så ärligt du skrivit om dina, fick mig att tänka till en extra gång gällande storleken! Kommer förmodligen också köra på 255 MF är så himla rädd att det blir för stort annars! 🙂 Behöver kanske inte den projektionen egentligen, men det är 2 mm skillnad från det andra implantat jag tänkt mig, så det gör nog verken till eller från, förhoppningsvis!🙂
Blir mina som dina kommer jag vara så mycket mer än nöjd!
hejsanhoppsam
Kvinna ·
25 okt, 2014
Annunatariel
Kvinna ·
25 okt, 2014
Så otroligt snygga bröst! Det är när jag ser bröst som dina som jag inser att mina 280 cc ändå är lagom stora - har sedan operationer för två veckor sedan tyckt att de varit aningens för små. Ändå var jag aldrig ute efter stora, ville bara att de skulle passa min kropp och se "normala" ut. Dina är verkligen helt perfekta, grattis!
Salt26
Kvinna ·
26 okt, 2014
Tack för de snälla inläggen!
Det är så svärt det där med storleken och det är inte först förrän man har de som man vet något. Tiden innan är så svår för man vill verkligen ta det bästa beslutet. Det kostar en del och läkningen tar tid så man vill verkligen göra rätt från början.