Mollan81
Kvinna ·
17 jun, 2010
Bilder mina 17 dagars 650 cc + ankarlyft
BröstförstoringIdag är det 17 dagar sedan jag opades. Sökte själv efter bilder på större bröst innan min op men upptäckte att det inte e jättelätt att hitta.
Så här kommer en dagsfärsk bild på mina tvillingar.
Ser att min bh har tryckt lite på själva implantatet mellan brösten i nederkant. Hoppas inte det e nått som består. Vad tror ni?
Kram
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
17 jun, 2010
via_dolorosa
Kvinna ·
17 jun, 2010
De ser ju redan fina ut. Passar dig supert!
Mollan81
Kvinna ·
17 jun, 2010
Tack!! Vad glad jag blir. 🙂
Ska testa nypa som du säger Marina. Byglarna räcker lixom inte riktigt om hela vägen.
Marina
Kvinna ·
17 jun, 2010
Ska testa nypa som du säger Marina. Byglarna räcker lixom inte riktigt om hela vägen.
Kan du ta nål och tråd och sy runt-runt (klyftsidan på) byglarna så de dras ihop, och så sätta en rejäl tejp, kanske, för att hålla in bh:n nära kroppen..?
Mollan81
Kvinna ·
17 jun, 2010
Kan du ta nål och tråd och sy runt-runt (klyftsidan på) byglarna så de dras ihop, och så sätta en rejäl tejp, kanske, för att hålla in bh:n nära kroppen..?
Kanon idé!! Imorron åker nål & tråd fram så får jag exprimentera. Ska ha bh i 3 veckor till så jag e lite orolig att de där vecken kommer att bli där.
Anonym användare
17 jun, 2010
De där kommer att bli superfina! Och ärren ser ut att bli riktigt fina de med! Grattis!👍
Anonym användare
17 jun, 2010
Vad fin form det är på brösten! Grattis!
eexact
Kvinna ·
17 jun, 2010
jätte fina du ska vara super nöjd och TUVE är ju för bäst! han kan de där med bröst :)
natura
Kvinna ·
17 jun, 2010
Jag tycker det ser super fint ut, påminner om min klyfta liksom, inte sett så många sådanhär tajta klyftor innan :)
Lycka till i läkningsprocessen🙂
Anonym användare
17 jun, 2010
Ubersnyggt lyft och GRATTIS till op! 🙂 Men jag skulle nog höra mig för med kirurgen ang bygeln där. En bygel får absolut inte löpa ovanpå bröstet, den ska gå mot bröstben utanför själva bröstet, vilket ju är lite svårt i ditt fall eftersom de sitter så tätt, förhoppningsvis får du lite mer mellanrum när svullnaden släpper. Men tills dess bör du du höra dig för ang bygeln, hur göra efterso det ser ut att hamna på själva bröstet i dagsläget, och mig veterligen är det ett big no no!
Casiopeia
Kvinna ·
18 jun, 2010
dom ser ut att bli helt kanon sen när dom läkt klart. jättefint resultat.
grattis
Anonym användare
18 jun, 2010
Jättefint!
Tuve är kanonbra och svarar snabbt på mail, så hör av dig angående byglarna!!!
Lycka till med läkningsprocessen!
Kram!
Mollan81
Kvinna ·
18 jun, 2010
Tack allihopa!!! Jag känner mig 110% nöjd hitills.
Ska kolla med honom ang byglarna. Marina föreslog att sy ihop byglarna. Kanske ska testa det
Anonym användare
18 jun, 2010
Shit va snyggt!!!!
Ska lyfta och fylla i snart och tackar så mycket för bilderna..lugnar en att se hur snyggt det blir.
Är lite orolig för ärren men dina ser ju hur fina som helst. Blir nyfiken på hur du såg ut innan.
Grattis!!!!!!
Anonym användare
18 jun, 2010
jag hade samma problem.. bh´n som drar åt höger..du bör kontrollera hur bh´n sitter jätte ofta plus sätta bygeln över där det är konstigt.. försök få bh´n att dra mer åt höger genom att sy in bh på sidorna lite plus axelbandet...
så sa min kirurg
Anonym användare
18 jun, 2010
Att bygeln hamnar på brösten beror nog på att mellanrummet mellan dem är så litet (visserligen snyggt) men om jag vore dig skulle jag kontakta kirurgen för det kan inte vara bra att något trycker så..bygeln borde som någon sa löpa utmed bröstkorgen...än en gång..supersnygga!!
Anonym användare
18 jun, 2010
Helt otroligt fina!
Nyp kanske lite där du har "intrycket", så inget läker fast intryckt? Ungefär som då man masserar implantat för att hindra rippling...
Hej Marina, såg att du skrev att man kan massera på ett visst sätt för att motverka rippling? Finns det någon klistrad tråd om hur detta ska utföras? MVHMALIN
Anonym användare
18 jun, 2010
massage:
* uppåt ca 1 min flera gånger
*inåt ca 1 min flera gånger
*håll kvar brösten inåt en stund i slutet
detta rekommendera peter åt mig UTAN bh:-)
Mollan81
Kvinna ·
18 jun, 2010
lollan: ska man göra det flera gånger om dagen? Hur hårt/löst ska man massera?
Mollan81
Kvinna ·
18 jun, 2010
Ang. det här med byglarna så har jag pratat med Tuve om det och han sa att det inte va nån fara. Under själva bröstet så ligger den jättebra. Det e lixom precis där det börjar svänga innåt som den kommer nån mm upp på bröstet.
Kan ändå inte släppa det helt. Är där och känner och flyttar hela tiden. NOJJIG IF!
Helt otroligt fina!
Nyp kanske lite där du har "intrycket", så inget läker fast intryckt? Ungefär som då man masserar implantat för att hindra rippling...