Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mollan81 profilbild

Mollan81

Kvinna ·

17 jun, 2010

Bilder mina 17 dagars 650 cc + ankarlyft

Bröstförstoring

Idag är det 17 dagar sedan jag opades. Sökte själv efter bilder på större bröst innan min op men upptäckte att det inte e jättelätt att hitta.

Så här kommer en dagsfärsk bild på mina tvillingar.

Ser att min bh har tryckt lite på själva implantatet mellan brösten i nederkant. Hoppas inte det e nått som består. Vad tror ni?

Kram

47

Sortera efter

gagge

Kvinna ·

20 jun, 2010

WIIIHOOOO det finns hopp!!! ;-)

Kram på dig!

Gilla

Anonym användare

20 jun, 2010

Tjusigt!! Vilken skillnad det blev! Hoppas på samma stora förändring för mig oxå 😀

Gilla

Anonym användare

20 jun, 2010

Tack för mycket....resultatet är ju häpnadsväckande....stort grattis!!!!

Gilla

Mollan81

Kvinna ·

20 jun, 2010

Ja det e fantastiskt vad dom kan skapa. Jäkla tur för oss med ledsna tuttar 💋

Det bästa e att dom blir finare för varje dag som går.

Gilla

Anonym användare

11 jul, 2010

Gud vad härligt att op gått bra och att de blev så fina! Är jätte sugen på o skaffa jag med..ohhh vad jag vill det...men får fint vänta då man troligtvis kommer skaffa barn snart o då blir de ju stora av naturen...; ) Iaf några månader he he...efter det blir det GARANTERAT op!

Gilla

Maddizzzz

Kvinna ·

28 jan, 2012

Tack, hoppas mina blir lika fina! Söker i alla trådar om ankarlyft, och ser att det finns hopp för mina taxöron de flesta är väldig fina:)
Gilla

Roo

Kvinna ·

12 apr, 2012

Hej Funderarpåt,

ville bara säga att jag tycker att du def ska vänta, om du vill ha barn snart. Jag gick ner från en naturlig 70H (70J medans jag ammade) till en 70E nu, så ner 4 storlekar från det jag hade innan... trist om det skulle hända efter du opererat brösten, då måste du ju göra om operationen... Sedan har de flesta som opererat brösten små, eller stora, komlikationer med amningen.
Jag förstår att du är sugen nu, men jag är verkligen glad att jag väntade med att operera... ju fler operationer desto mer ärrvävnad, större risker etc.

Bara lite tankar. 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem