Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

30 maj, 2011

Bilder på 400 cc hp 6 månader. Påklädd vs avklädd. (det går att dölja, ja)

Bröstförstoring

Ni undrade hur det såg ut med kläder, vs avklädd.

Här kommer så, on request, lite bilder på mina bomber som hunnit fylla 6 månader. Opererade 400 cc HP på citadell, Peter Cosmo, november 2010.

Med risk för att låta tjatig (o irritera de lite äldre medlemmarna som hört på mitt gnäll tidigare) så måste jag ändå tillstå att jag inte är nöjd med dem. De är fortfarande för stora med för mycket projektion, och de är för bolliga upptill.

Till min förvåning ser de ändå mindre ut på bild än in real, men jag bär alltid kläder där jag döljer dem. Har jag linne på mig (som på en av bilderna) så har jag alltid ett tight, tillplattande linne under ett något lösare, o halsband eller sjal för att dölja lite.

Jag kan absolut inte använda pushup, utan använder minimizer eller liknande ovadderad bh i gigantiska 65 G. (Sjukt, jag medger) Hade jag haft en mindre storlek (drygt 300 o mindre projektion) så hade jag kunnat slänga ner flickorna i en push up och få en grym klyfta. Försöker jag mig på något sådant med mina klot, så..

Ja. Det blir fan inte bra i alla fall.

Jag tror också att implantaten borde varit bredare för att minska mellanrummet något, och såhär i efterhand hade jag alla gånger valt att lägga framför i stället för - som jag har - bakom muskeln.

Fick inte plats med alla bilder här, så finns ytterligare ett par att skåda i mitt galleri.

Kommentera gärna. :)

53

Sortera efter

ellionore

Kvinna ·

30 maj, 2011

måste bara säga att du är grymt snygg hela du, tycker att brösten passar dig perfekt och vilken drömmage du har oxå! *avundsjuk*

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Dom är superfina !!! Precis det resultat jag önskar att få när jag opererar mig den 9 juni.

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Jag vet att det säkert inte hjälper, eftersom du är såpass missnöjd - men jag måste ändå bara säga att jag tycker de är kanonfina och passar dig jättebra 🙂 Och det ser absolut inte för stort eller konstigt stort ut på dig. Som sagt det kanske inte hjälper men det är väl kanske en liiiten tröst iallafall.

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

30 maj, 2011

Smaken är som baken men JAG kan för mitt liv inte förstå varken att du anser brösten stora el putiga..dom är helt PERFEKTA till din kropp precis LAGOM storlek,inga pyttisar och INTE stora heller..LAGOM o perfekt form,proportionerligt till din övriga kropp,mindre hade också varit mindre proportionerligt,då hade dom blivit SMÅ istället till övriga dig.....VAR LYCKLIG!

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Förstår dig precis Camillimill! Jag tycker oxå att mina bröst ser precis lagom ut med kläder på och passar jättebra till min kropp, precis som dina gör. Men de blev större än jag ville innan op. Jag tycker de är jättefina och har vant mig vid att de är lite större än önskat, men jag väljer att inte ha för avslöjande kläder och saknar faktiskt att kunna ha vissa linnen och tröjor som jag hade innan, bara för att jag inte trivs med dom nu. Det som gör dom lite för stora är absolut putet på dom. Nakna tycker jag inte att de ser så naturliga ut som jag önskat, men det kanske kommer ändras med tiden. Summa summarum är jag jätteglad och nöjd med min op, men vissa dagar önskar jag att jag valt profilen mindre. Tack och lov blir de dagarna färre och färre :) Hoppas du oxå kommer förlikas med dina bröst, för de är ju faktiskt verkligen jättefina! Kram!
Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Oj, va tråkigt att du är så missnöjd. Helt ärligt så förstår jag inte alls vad du menar, jag tycker dom är superfina! Sådär hoppas jag på att mina blir:)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Hhahaha vad roligt hur olika man kan tycka!! Jag vill ABSOLUT INTE ha för stora bröst, INTE ALLS och jag tycker att din storlek är perfekt!! Tycker verkligen inte att dom ser stora ut (det kanske hjälper liiiite att höra i alla fall) enda bilden dom ser STORA ut på är när du ligger på sidan och tänk vad snyggt det är att inte behöva ha behå utan att dom sitter där dom sitter i alla fall, speciellt nu på sommaren! Släng på dig en bikiniöverdel och ett slappt linne och känn dig SKITSNYGG för det är precis vad du är! 👍

Gilla

TinyLingonberry

Man ·

30 maj, 2011

Som de andra tjejerna måste jag säga att de är jättefina och passar verkligen din kropp! Jag hoppas mina kommer bli lika fina 🙂

Vet inte om det hjälper att höra men jag tycker verkligen de är jättefina!! VERKLIGEN!!

Kram!

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Camillimill has entered the house!!!

Gilla

prettylady

Kvinna ·

30 maj, 2011

kan bara instämma i kören, sjukt snygga bröst på en sjukt snygg tjej!!

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Mattis, har du lite färska bilder på dina? Har de ändrat sig sedan de bilder som ligger uppe och isåfall hur?

Gilla

Masa

Kvinna ·

30 maj, 2011

Tänker du göra ngt åt det? Eftersom du är missnöjd, prata med Peter. Ni kanske kommer till ngn lösning. Det viktigaste är att du mår bra o trivs med dem. Det är ju du somska vara nöjd.

Jag tycker inte heller om stora bröst, men dina är inte alls stora o passar dig fint. Men, som sagt, viktigaste är att du trivs.

Gilla

Tinglan

Kvinna ·

30 maj, 2011

Jag tycker verkligen inte att de är för stora! Verkar passa dig väldigt bra, tycker dessutom att du fått en väldigt naturlig form på dem trots att de är HP.

Väljer man HP är de ju alltid bolligare upptill och smalare i diametern.. Dumt om inte Peter upplyste dig om detta om det var något annat du var ute efter.

Men tycker som sagt att det ser skitbra ut ! :-) Grattis till en snygg kropp dessutom :-)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

MammaMisen skrev:

Mattis, har du lite färska bilder på dina? Har de ändrat sig sedan de bilder som ligger uppe och isåfall hur?

Har inte tagit några bilder på en månad nu. Har väl inte hänt så mycket mer utseendemässigt, men de har ju mjuknat mer. Får se om jag kan ta lite bilder och jämföra :)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Det var ju trevligt med lite upplyftande kommentarer, även om jag har svårt att ta dem på allvar när ni - vilket ni kan vara sjukt tacksamma för - inte behöver skåda dem i bikini, liggandes på rygg eller i en BH av variant vadderad. Ni har fått bilder då de är påpälsade, gömda och anonyma. 🤭

I en mer utmanande mundering är de så stora att de på allvar behöver namnskyltar..

MammaMisen skrev:

Camillimill has entered the house!!!

Yes!

Jag har hållt mig lite borta under en tid då jag tyckte att brösten stod mig upp i halsen. (Inte bara bokstavligt talat då alltså - bolljävlar!😛)

Nu känner jag mig dock mogen att på nytt entra forumet för lite mer nyktert tittande.. Ska jag vara ärlig så kan det även bero på att jag i skrivande stund har hemtenta, vilken jag i vanlig ordning gör allt för att ignorera..🤭

Hur står det till? 

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

30 maj, 2011

Allt är relativt,jag var just på banken och kassörskan hade STORA boobs=)) alltså STORA säkert 1000cc o urringat med halva exponerade...jag åkte iväg o kände verkligen vilka små pingisbollar jag har💋...inte i närheten av den klubben=)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

tinkerbell: Precis. Men för egen del känns det onekligen smått jobbigt att behöva omge sig med porrdrottningar för att få mina egna bomber att se ut som clementiner.😇

För trots allt, så är det så att mina bröst inte passerar under "normala", för den som är det minsta intresserad och insatt i hur flickor i min ålder brukar se ut.. Speciellt inte efter att ha fött och ammat två barn..🤭

Det är alltid lätt att vara efterklok, och man kan aldrig vara nog så tydlig mot sin kirurg gällande vilket resultat man önskar. Jag borde varit aptydlig med att jag önskar ett naturligt resultat, att jag verkligen inte vill ha minsta tendens till bollar, och att jag vill kunna gå i push-up ibland för att få ihop dem till en klyfta.

Mitt fel, inte kirurgens. Jag lyssnade dessvärre på alla flickor här inne som sa att det ser onaturligt ut med för lite projektion. På någon som är 22 och i övrigt har en kropp som densamma, så är det väl inga problem med en rejält tilltagen och upptryckt hylla. För egen del har jag kommit till den åldern där mina hyllor är fastskruvade i väggen och hyser så tråkiga ting som kryddväxter, Hus & hemtidningar och Simone de Beauvoirs böcker. (Samt en och annan bortglömd napp och bok om mjölkstockning..)  💡

Med andra ord. Brösten rimmar inte riktigt med det liv jag lever eller den kropp jag i övrigt har.

Men jag tackar ödmjukast för att ni nyanserar min bild, något. Fina ni. :)

Gilla

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

tinkerbell1

Kvinna ·

30 maj, 2011

Millimill  hade du sagt som du skrev här innan du blev påverkad så hade Peter garanterat slängt in 325cc mx el 280cc  för ett naturligt diskret resultat...när opade du dig?? kanske kan du byta implantaten för en billigare peng än ny op om du verkligen tycker det är så jobbigt. Själv är jag överlycklig för mina efter att ha gått med icke existerande tuttar i tio år+ efter ammat två barn.

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

tinkerbell.

Givetvis hade Peter gjort det. Jag var helt enkelt inte tydlig nog. :)

Jag har funderat lite kring det där med att byta, och det känns inte helt hundra att punga ut med uppskattningsvis 20.000 till för att få mindre bröst. Jag är inte nöjd med placeringen heller utan kommer flytta fram dom vid en kommande operation, och där är ju Peter som bekant inte så samarbetsvillig. Jag har aldrig hört om någon som fått sina bröst framflyttade av Peter.

Således väntar jag nog ett par år, innan jag ånyo belastar mitt redan sargade sparkonto med ytterligare fakturor från Herr Kirurg. :) 38,000 var inte helt smidigt att få ihop när man som både jag och sambon är studerande småbarnsföräldrar..

Vad roligt att höra att du är så nöjd! Grattis. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem