Anonym användare
30 maj, 2011
Bilder på 400 cc hp 6 månader. Påklädd vs avklädd. (det går att dölja, ja)
BröstförstoringNi undrade hur det såg ut med kläder, vs avklädd.
Här kommer så, on request, lite bilder på mina bomber som hunnit fylla 6 månader. Opererade 400 cc HP på citadell, Peter Cosmo, november 2010.
Med risk för att låta tjatig (o irritera de lite äldre medlemmarna som hört på mitt gnäll tidigare) så måste jag ändå tillstå att jag inte är nöjd med dem. De är fortfarande för stora med för mycket projektion, och de är för bolliga upptill.
Till min förvåning ser de ändå mindre ut på bild än in real, men jag bär alltid kläder där jag döljer dem. Har jag linne på mig (som på en av bilderna) så har jag alltid ett tight, tillplattande linne under ett något lösare, o halsband eller sjal för att dölja lite.
Jag kan absolut inte använda pushup, utan använder minimizer eller liknande ovadderad bh i gigantiska 65 G. (Sjukt, jag medger) Hade jag haft en mindre storlek (drygt 300 o mindre projektion) så hade jag kunnat slänga ner flickorna i en push up och få en grym klyfta. Försöker jag mig på något sådant med mina klot, så..
Ja. Det blir fan inte bra i alla fall.
Jag tror också att implantaten borde varit bredare för att minska mellanrummet något, och såhär i efterhand hade jag alla gånger valt att lägga framför i stället för - som jag har - bakom muskeln.
Fick inte plats med alla bilder här, så finns ytterligare ett par att skåda i mitt galleri.
Kommentera gärna. :)
Sortera efter
Anonym användare
30 maj, 2011
Anonym användare
30 maj, 2011
hur lång är du föresten?
gloa
Kvinna ·
30 maj, 2011
Jag förstår att det inte gör någon skillnad, men seriöst: enligt mig har du helt freaking jäkla underbara bröst till din kropp. Och jag är absolut inte för fejkresultat eller för stora, utan gillar just hyfsat normala, lagom och naturliga för min kropp, och jag tycker dina är HELT PERFEKTA! (Får jag ta med en nakenbild som ett av mina "drömbröst" på min konsultation?)
Sen är det ju förstås känslan. Hela världen kan tycka en sak men är man inte nöjd själv så spelar andras åsikter ingen roll. Men, jag tycker att de i kläder ser helt normala (sjukt fina!) ut och även även utan kläder så tycker jag minsann att man visst skulle kunna ta dem för snygga och äkta (tur med generna ;)) - och då har jag en hel del 25-35-åriga småbarnsföräldrar i min närhet. :) Å andra sidan har du ingen naken bild från sidan väl, för det är väl framförallt putet du stör dig på? Och på nakna bilderna framifrån så tycker jag inte att de ser så "putiga" ut?
Flowerbomb
Kvinna ·
30 maj, 2011
Men gud, du har ju skitsnygga bröst och jag tycker att dom sitter jättefint på dig :)
Sen är det ju såklart så att man tycker olika och bilder kan ju "luras".
Stort tack för att du la upp massor med bilder!
Kram på dig!
Anonym användare
30 maj, 2011
ASSNYGGA!!!!!!!!!!!!!
Anonym användare
30 maj, 2011
Tack för uppmuntran. Känns skönt att höra från andra håll än sambon, som ju på intet sätt är opartisk.. 🤭
Någon undrade varför jag vill byta till framför, och det beror kort och gott på att jag inte tycker om på vilket onaturligt sätt implanteten rör sig när jag använder mina muskler. Spänner jag bröstmuskeln det minsta - som när men lyfter en bok från köksbordet till diskbänken (vilket är vanligt förekommande såhär i tentatider 😇) så blir brösten skithårda.
När jag ligger på rygg så ser de inte heller alltför snajsiga ut, och att träna armar o bröst är inte att tänka på. Det gör skitont... Eller är väldigt obehagligt i alla fall. Dessutom inbillar jag mig att jag ökar mellanrummet genom att tvinga implanteten utåt sidorna vid träning. Är det så tror ni?
Ett argument för att placera framför är ju för att rippling skall minska, men den tesen höll inte i mitt fall, då jag har synlig rippling utan BH när jag böjer mig framåt.
Jag är riktigt ledsen att jag inte lyssnade mer på Hannibal o Jordan när det begav sig. men, men. Det går fler tåg. :)
Nästa gång jag har 40.000 över att spendera på något helt galet och omotiverat, så har jag en känsla av att bröna kan ligga risigt till igen.
Anonym användare
30 maj, 2011
Måste bara inflika att jag också tycker du har fantastiskt fina bröst Camillimill!! :))) Och tack för du delar med dig av tankar och bilder!!! Det som är lite ovanligt här inne ändå är att någon ångrar för stor storlek, brukar ju vara tvärtom. ;) Det är iaf mycket tänkvärt. Lätt att bli storleksblind annars. OCH, väldigt ovanligt att ångra för hög projektion. Är själv inte opad ännu och är en hel del brydd över storlek och projektion... ;) Är inne på mx eller tom bmx (kanske 375cc) då jag är livrädd för förmycket put som är svårdöljt. Måste säga att jag tycker du är så superfin, både med och utan kläder!! :) Inser nu samtidigt att jag antagligen måste byta ut en stor del av min garderob, just för att ha kläder att dölja med när det krävs..... :/
Anonym användare
30 maj, 2011
flisan: Jag tror inte du ska ta lågprofilen, alltså. De få bröst jag sett av den varianten har inte varit helt fagra heller. MX eller MP röstar jag på, beroende på hur mycket cc man väljer.
Nej, det är inte så många här inne som tycker de lagt in för mycket, vilket bara kan bero på en enda sak. Att de blivit storleksblinda. ;)
Jag kan själv titta på bilder från när jag var hyfsat nyopererad som jag kommer ihåg att jag lipade över när jag tog, och tycka att "nja, de ser ju inte SÅ stora ut på den bilden".. Efter tretusenfemtioelva googlade bilder ter sig tillslut de allra största melonerna som apelsiner.
Man får gå på magkänslan helt enkelt, och försöka hålla fast vid den tanke man från början hade, INNAN man blev miljöskadad här på forumet. Det finns trots allt en värld utanför POF, vilket inte alla tycks förstått. Jag blir ibland mörkrädd när jag inser hur mycket tid vissa lägger ner på att fota sig i olika bikini, BH:ar och kläder för att lägga upp här.
Den typen av tjejer blir aldrig nöjda. :)
Tack för dina ord.
Anonym användare
30 maj, 2011
Ok, tack för det rådet, ang profilen, ska fundera vidare... :) (Har så himla breda bröst som jag måste fylla ut på nåt vis bara, samtidigt vill jag inte gå upp i cc för mycket...)
Och måste hålla med dig om detta med storleksblind... har blivit det själv tror jag... ;) Bra du skriver just att man måste försöka komma ihåg hur man tänkte lite från början ändå...
Även inser jag att jag mer eller mindre blivit beroende av POF! :) Min hjärna är nu såå ockuperad av bröst.. ;) Hoppas det lugnar ner sig något efter open..... :) Samtidigt har jag ju lärt mig massor genom att hänga här inne! :)
Anonym användare
30 maj, 2011
Mmm. Men låt säga att du har en bas på 13,5 i diameter. Om vi leker med den tanken. Skulle du då hitta ett implantat med ex 4,0 i projektion, så kommer ju det inte att se lika putigt ut som ett implantat som bara har 11,5 i diameter. (men som alltså har samma projektion, dvs 4,0.)
Tänk dig att du tar ett papper och gör en triangel med spetsen ut mot höger, typ såhär: I>
Om du tänker att diametern är bokstaven i i symbolen jag gjort, och projektionen går ut mot spetsen.. Har du ett långt i, dvs 13,5 cm, så kommer inte spetsen upplevas som så putig än om du har ett kort i (dvs kanske bara 11,5 cm)
Tar du för klen projektion på en bred bas så kommer det se ut som två plattor bara..
Det är min tanke och uppfattning iaf..
Anonym användare
30 maj, 2011
Tack Camillimill, mycket tänkvärda funderingar!! :) Väldigt tydlig beskrivning, har inte tänkt riktigt så förut! :) Är bara så nojjig över putet, lite väl kanske...? men tror det hänger ihop lite med att jag är rätt svankig, har liksom en putig bröstkorg/hållning i sig (vill ju inte riskera att stångas med dom, hihi....) Men, tänker nu på att 400cc mx ändå kan bli bra. Blivit väldigt uppmuntrad av dina bilder med kläder! :)
Anonym användare
30 maj, 2011
Roligt om jag kunnat nyansera något. :)
lajsa123
Kvinna ·
30 maj, 2011
skönt att se en person som iaf INTE blivit storleksblind!
:)
de passar dig perfekt även om du inte gillar att höra det.
Anonym användare
30 maj, 2011
Lajsa: Jo, jag gillar absolut att höra det. Jag hör det alltför sällan, faktiskt. 🙂
Tack snälla. :)
lajsa123
Kvinna ·
30 maj, 2011
Lajsa: Jo, jag gillar absolut att höra det. Jag hör det alltför sällan, faktiskt. 🙂
Tack snälla. :)
du vill inte korra och lägga in mindre samt framför?
Malin88
Kvinna ·
30 maj, 2011
flisan: Jag tror inte du ska ta lågprofilen, alltså. De få bröst jag sett av den varianten har inte varit helt fagra heller. MX eller MP röstar jag på, beroende på hur mycket cc man väljer.
Nej, det är inte så många här inne som tycker de lagt in för mycket, vilket bara kan bero på en enda sak. Att de blivit storleksblinda. ;)
Jag kan själv titta på bilder från när jag var hyfsat nyopererad som jag kommer ihåg att jag lipade över när jag tog, och tycka att "nja, de ser ju inte SÅ stora ut på den bilden".. Efter tretusenfemtioelva googlade bilder ter sig tillslut de allra största melonerna som apelsiner.
Man får gå på magkänslan helt enkelt, och försöka hålla fast vid den tanke man från början hade, INNAN man blev miljöskadad här på forumet. Det finns trots allt en värld utanför POF, vilket inte alla tycks förstått. Jag blir ibland mörkrädd när jag inser hur mycket tid vissa lägger ner på att fota sig i olika bikini, BH:ar och kläder för att lägga upp här.
Tack för dina ord.
Juli11
Man ·
30 maj, 2011
Säger som alla andra här, du har skitsnygga bröst och de ser inte för stora ut. Men det ska ju kännas bra också.
Själv är jag rädd för att lägga in för mycket. Nog för att jag troligen skulle kunna det med tanke på att jag har rätt kurvig kropp i övrigt men jag vill absolut inte ha bolliga bomber utan något som känns som jag= 2 barns mamma i 30+ ålder :-)
Beroende på hur det ser ut med olika profiler så känns det som om 300 cc är rätt lagom för mig, möjligen 350 cc.
Hoppas att du kommer känna dig mer tillfreds med dem eller att du kanske om några år kan göra om dem och få dem som du vill.
Anonym användare
31 maj, 2011
Länge sen man såg dig här på POF nu camillimill. :) Kul att se att du kollat in igen! Men tråkigt att du fortfarande tycker att de är för stora.... jättetråkigt. :( Hade verkligen hoppats att du skulle ha gillat dem mer nu när det gått ett tag. Men vem vet. Du kanske gör en omop. nångång i framtiden och kan då lägga både framför samt lite mindre och bredare implantat eller nåt? :)
JAG tycker dock fortfarande de är helt sjukt snygga och passar din kropp perfekt! Men det spelar förstås ingen roll vad jag tänker...
Jag ska ha framför av många skäl som du nog förstår eftersom du själv önskar att du lagt framför, och funderar på 350-400cc. Men är faktiskt också rädd att 400cc blir för stort då jag bara är 160cm lång!! Men jag har väldigt bred bröstkorg och överkopp i allmänhet. Syns inte så mycket på mina bilder. Men har stort och brett skelett liksom. Större än ditt i proporiton till kroppen skulle jag tro.
Känns dock bra att kunna veta att 400cc verkligen kan döljas med kläder om man vill! :)
Vet att du är missnöjd och det är egentligen bara vad du tycker som spelar roll i den här frågan, men är lite nyfiken på vad din partner tycker om brösten? :)
Anonym användare
31 maj, 2011
Tack för dina ord.
Nu tänkte jag inte på dig specifikt, Malin, men jag kan förstå om du känner dig träffad..
Vanligt förekommande är väl att man med andan i halsen ramlar in på ett forum som detta INFÖR sin operation. SÅÅÅN tur att det finns ett rum för likasinnade, som alla bara har bröst, projektion, diameter och cc i huvudet. 😀 Man velar fram och tillbaka och stöter och blöter med forumkompisarna.
Man hänger här som en galning fram till den stora dagen är inne, då man -påhejad av sina nyfunna vänner på forumet - traskar iväg till herr Kirurg. Väl hemma igen så går nästan ALLA igenom samma process.
"är det här normalt"
"kommer de sjunka ner snart"
"Ska det kännas såhär efter tre veckor"
Alla får kommentarer som "Passar dig perfekt", "asgrymma bröst", "Shit vad snygga de kommer bli när de är klara" och så vidare. Detta oavsett hur brösten ser ut..🤭
Sedan går tiden och dagar blir till veckor som blir till månader. Man har inte längre koll på att brösten är 18½ dag eller 4,2 veckor. Brösten blir "några månader" och man får räkna efter för att veta exakt. "Oj, vad tiden går" heter det då i forumet när man lägger upp en fyra månaders bild..
Men sedan händer något. Den där TuttLisa84 som var så flitig med sina inlägg och uppdateringar i början, visar sig allt mindre och mindre..
Och vad tror du att det beror på, Malin?
Givetvis beror det på att fröken i fråga är hyfsat nöjd med sin hylla. Det händer inte så mycket kring brösten längre och hon är tillfreds med hur de föll ut, så att säga.🙂
Min teori är således att majoriteten av de som blir kvar efter några månader, är de som inte blev nöjda, och de som aldrig kommer bli det. Den sistnämnda kategorin kännetecknas av att de gärna slänger sig med ord som "Om bara"...
Detta "Om barandet" blir till sjutusen bilder med sjutusen BH:ar och lika många rispåsar innanför BH:n.
"Om bara" lite mer cc. "Om bara" lite mer uppnosiga, "om bara" lite mindre mellanrum, "om bara lite högre projektion", "om bara" lite mer markerat bröstveck..
DÅ SKULLE JAG VARA NÖJD. 😛
Nej, det skulle ni inte, menar jag. För då hade det alltid funnits något annat att fixa till. En näsa, en haka, en överläpp eller en hårförlängning.
Jag blir förundrad över hur mycket tid vissa lägger ner, och jag har en teori om vad det är för slags människor. (dvs den missnöjda varianten, alternativt de som skall gå igenom ännu en op) Med det inte sagt att det inte finns undantag. Givetvis finns det undantag, och eldsjälar. Men jag är hyfsat säker på att min teori skulle hålla för en studie i alla fall.
Mvh Camilla
Hella
Kvinna ·
01 jun, 2011
Camillimill, jag känner precis som du att jag inte önskar för stora bröst, tycker egentligen om mina små men skulle vilja ha så pass stora att jag kan köpa en vanlig bh - skulle kännas underbart och kvinnligt! 🤭 Har därför funderat på typ 300 cc, men, jag måste säga att du har grymt snygga bröst!!! Jag tycker inte att de ser stora ut och blev förvånad att det var hela 400 cc i dem! Tycker de matchar din kroppsform och höftmåttet. Skitsnyggt helt enkelt!!! Men sen är det ju så att man har en inre bild av sig själv hur man vill se ut, så jag kan ändå förstå din känsla - man vill ju helst att den inre bilden skall matcha den yttre!
camillimill:
tråkigt att du är missnökd med storleken men jag säger som alla andra attdu är suuper snygg idem :)
MEN samtidigt tycker jag det är "skönt" att du skriver allt så bra....jag tänker lika dant att ett par stora porrtuttar passar inte in i min "vardag"...men man blir verkligen påverkad här inne...var inne på 345 cc men tror att det blir 380 ingen större skillnad kanske men ändå kanske tillrekligt för att man ska känna "att dem syns för mysket"
men du BÖR vara nöjd super fina👍
varför vill du inte ha bakom?