Anonym användare
30 maj, 2011
Bilder på 400 cc hp 6 månader. Påklädd vs avklädd. (det går att dölja, ja)
BröstförstoringNi undrade hur det såg ut med kläder, vs avklädd.
Här kommer så, on request, lite bilder på mina bomber som hunnit fylla 6 månader. Opererade 400 cc HP på citadell, Peter Cosmo, november 2010.
Med risk för att låta tjatig (o irritera de lite äldre medlemmarna som hört på mitt gnäll tidigare) så måste jag ändå tillstå att jag inte är nöjd med dem. De är fortfarande för stora med för mycket projektion, och de är för bolliga upptill.
Till min förvåning ser de ändå mindre ut på bild än in real, men jag bär alltid kläder där jag döljer dem. Har jag linne på mig (som på en av bilderna) så har jag alltid ett tight, tillplattande linne under ett något lösare, o halsband eller sjal för att dölja lite.
Jag kan absolut inte använda pushup, utan använder minimizer eller liknande ovadderad bh i gigantiska 65 G. (Sjukt, jag medger) Hade jag haft en mindre storlek (drygt 300 o mindre projektion) så hade jag kunnat slänga ner flickorna i en push up och få en grym klyfta. Försöker jag mig på något sådant med mina klot, så..
Ja. Det blir fan inte bra i alla fall.
Jag tror också att implantaten borde varit bredare för att minska mellanrummet något, och såhär i efterhand hade jag alla gånger valt att lägga framför i stället för - som jag har - bakom muskeln.
Fick inte plats med alla bilder här, så finns ytterligare ett par att skåda i mitt galleri.
Kommentera gärna. :)
Sortera efter
sara82
Kvinna ·
01 aug, 2011
Allimac
Kvinna ·
01 aug, 2011
Jag är också en av dom som inte tycker att de ser förstora ut, helt lagom till din kroppstyp :).. Hade jag pratat med dig irl hade jag säkert inte ens märkt att du opererat dig! ;)
Anonym användare
01 aug, 2011
Håller med många ovanstäende. Tycker inte att de är gigantiska, tycker de är hur fina som helst =)
Anonym användare
01 aug, 2011
Du har verkligen kanonfina bröst!
Tack för att du skriver så bra saker. Gör att man får en funderare på hur mkt tid man egentligen lägger på POF med att titta på bilder och läsa om andra som är missnöjda/nöjda. Jag är själv missnöjd med storleken så därför är jag inne här hela tiden, men kanske jag har blivit storleksblind jag oxå. Det får tiden utvisa..
Tack för en tankeställare:)
Anonym användare
02 aug, 2011
Vad fina ni är. :)
Det har nu gått drygt 8 månader och jag börjar mer och mer tycka att de är okej. Inte okej som i "jag valde nog rätt storlek i alla fall" utan mer okej som i "de får sitta där de sitter en stund till"..
Ska dock kontakta Peter så snart han är tillbaka från semestern och förhöra mig ang möjligheter att korra. Jag tycker de sitter för högt upp (således är min egen vävnad för långt ner) och mellanrummet är på inget sätt acceptabelt. Därtill kan nämnas har jag fått rippling. Eller fått o fått. Det har jag haft hela tiden i vissa ställningar, och det känns inte okej.
Förmodligen kommer han inte tycka att det är nån större sak att bråka om, eftersom jag sett andra med betydligt värre problem som av citadell fått nej och därmed tvingats leva med sina defekta bröst.
Någon som vet vad man har för rättigheter när det kommer till just rippling? Hur mycket veck skall det vara för att det skall anses vara ett problem värt att åtgärda?
Livsnjutaren
Man ·
02 aug, 2011
Dina bröst är sjukt fina.....önska du tyckte det själv bara, det är ju trots allt du som ska leva med dom🙂
Ska själv till Peter Cosmo den 20/9 för att piffa till hylla lite💡 Blir ankarlyft + 400cc.....skulle bli jättenöjd om dom såg ut som dina efter det....
Kram
matilda89
Kvinna ·
03 aug, 2011
Vet att du tycker dina bröst är stora, men som du säger du kan ju dölja dem väldigt bra om du vill. :)
Tycker dem är sjukt snygga :)
Carco
Kvinna ·
03 aug, 2011
Anonym användare
03 aug, 2011
Grymt snyggt! Jag var orolig att 415 skulle se stort ut på mig men efter att ha sett dina bilder så kommer jag säkert bli nöjd med 415!! Det ser absolut inte stort ut, helt perfekt:-)
Anonym användare
04 aug, 2011
Tycker du har jättefina bröst inte alls för stora mina 380/410cc ser mycket större ut än dina.Dom passar dig otroligt bra dom är varkens för bolliga eller för STORA dom är super!!!!!!KRAM
Mymlan
Kvinna ·
06 aug, 2011
De är superfina.. jag är ju nervös över att mina ska bli för stora, får panik när jag tänker på det, och jag ska gå tillbaka till jobbet 💡
Har till och med haft med rispåsar till jobbet, och provat under mina jobbakläder för att se... hade dock så bråttom och provade i push-up så då blir det ju mycket större.
Provade du med ristest? Om du gjorde, stämde det ungefär??
Skönt att det går att dölja med kläder, jag vill ju inte göra dem för små heller!!!
star79
Kvinna ·
15 aug, 2011
Åh jag tycker de är superfina! Skulle verkligen kunna ta med bild på dig till kirurg för att visa drömresultat! Och då är jag inte ute efter något resultat som ser fejk ut eller jättebröst utan "naturliga" 😉
Men förstår hur du känner, jag funderar på operation och när folk kommenterar mina bilder med "skulle inte skära i mina bröst om de såg ut sådär" så blir man ju osäker men förstår inte att de inte ser det jag ser!
Saraaa
Kvinna ·
06 okt, 2011
var? jag kan inte se nå bilder=( kan du inte maila mig...