Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bethi123 profilbild

Bethi123

Kvinna ·

14 mar, 2016

*Bilder* på bröst som är 5 år mentor 475cc

Bröstförstoring

Här kommer lite bilder till er som är intresserade utav att se bröst som är 5 år gamla.  Tycker dom har hållt ganska bra ändå med tanke på att kroppen förändras en hel del på 5år. Men visst dom har fått lite mer häng  men blir väl så efter ett tag med tanke på att det ändå väger lite :P!  Har nu iaf bokat in en ny bröstoperation där jag kommer att lägga in lite större implantat så att dom fylls ut och så kommer jag att få lite mer fyllighet upptill åxå och förhoppningsvis så kommer brösten upp lite så att det inte är lite häng på dom.

46

Sortera efter

stilettogirl

Kvinna ·

14 mar, 2016

Men tänk vad hängigt å tungt det kommer bli om 5 år igen med ännu större å tyngre implantat
Gilla

Jordgubben82

Kvinna ·

14 mar, 2016

Tycker dom fortfarande är jätte fin, hade låtit dom vara så:)
Gilla

Bethi123

Kvinna ·

14 mar, 2016

stilettogirl skrev:
Men tänk vad hängigt å tungt det kommer bli om 5 år igen med ännu större å tyngre implantat
Jo jag vet det kanske blir så, men samtidigt så känner jag att jag vill fylla ut dom lite och vill ha  lite mer fyllnad upptill. Och mitt högra implantat känns konstigt undertill  och stör mig lite på det även om det inte syns så tycker jag det är störigt, så behöver nog byta ut dom ändå. Så passar på att lägga in lite till :).

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

14 mar, 2016

Jordgubben82 skrev:
Tycker dom fortfarande är jätte fin, hade låtit dom vara så:)
Tack så mycket :)! Jo dom är fina forttarande men jag vill ha lite mer fyllnad upptill på bröste och även lite större bröst tycker det är snyggt med lite större boobs :)! 

Gilla

Lee

Kvinna ·

14 mar, 2016

Allvarligt, riskera inte så snygga boobs! Och inga ärr heller! Du är crazy :D leave thos boobs alone
Gilla

Bethi123

Kvinna ·

14 mar, 2016

Lee skrev:
Allvarligt, riskera inte så snygga boobs! Och inga ärr heller! Du är crazy :D leave thos boobs alone
 < Jo alltså dom är fina och så men tycker inte att det ena implantet känns okej på mitt högra bröst och stör mig på det så vill byta. Och plus att det jar kommit nya implantat *motiva* som känns mycket mjukare och goare att känna och ta på.  Som sagt vill ha  lite mer fyllighet upptill åxå :))!

Gilla

Wildcat

Kvinna ·

15 mar, 2016

Lycka till din op! Du har rätt om du blir gladare med en större böst byt dem. Jag hoppas dina bröst blir ännu finare! 🙂

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

15 mar, 2016

Tack så mycket Wildcat :)! Ja jag tror det kommer att bli jätte bra :). För redan efter ett tag efter min första operation så tyckte jag att jag hade kunnat lägga i lite till ! Ser att du med ska opereras snart. Vad spännande ser att du med ska ha motiva. Vart ska du opereras? :D!

Gilla

Wildcat

Kvinna ·

15 mar, 2016

På Polarkliniken i Umeå. Ska du ha också motiva?

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

15 mar, 2016

Wildcat skrev:

På Polarkliniken i Umeå. Ska du ha också motiva?  OKej är det din första bröstoperation? Ja jag ska åxå ha motiva full profil. Det implantatet känns mycket mjukare och goare än mentor. Och har hört mycket bra om motiva med så tror det kommer att bli jätte bra :)!

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

16 mar, 2016

Såg att det blev något fel när jag skrev sist. Jag ska ha motiva full :)! Börjar bli lite nervös nu även om det är två veckor kvar tills operation. Mycket tankar om storlek och så om man valt rätt :P! Är väll alltid så att man får mycket tankar om det är rätt eller inte innan operation :P! Opertions nervositet haha :)..

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

16 mar, 2016

Bethi123 skrev:

Såg att det blev något fel när jag skrev sist. Jag ska ha motiva full :)! Börjar bli lite nervös nu även om det är två veckor kvar tills operation. Mycket tankar om storlek och så om man valt rätt :P! Är väll alltid så att man får mycket tankar om det är rätt eller inte innan operation :P! Operations nervositet haha :)..

Gilla

Hs38

Kvinna ·

16 mar, 2016

Wow dom är så snygga nu tycker jag!

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

16 mar, 2016

Hs38 skrev:

Wow dom är så snygga nu tycker jag!

Tack så mycket :)! 

Gilla

Lillpluttan

Kvinna ·

16 mar, 2016

Jättefina!! Det är så här jag tänker att mina framtida bröst ska slut när tiden har få ha sin gång...
Gilla

Bethi123

Kvinna ·

16 mar, 2016

Lillpluttan skrev:
Jättefina!! Det är så här jag tänker att mina framtida bröst ska slut när tiden har få ha sin gång...
 Tack så mycket :)! Ja det tar ju ett tag efter operation innan brösten faller på plats. Men sen när dom väl gjort det så brukar dom bli superfina.  Kollade din profil och såg att du snart ska operera dig? Vad har du tänkt dig för implantat och storlek??

Gilla

R3kan

Kvinna ·

17 mar, 2016

Jag tycker de är superfina! 

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

17 mar, 2016

R3kan skrev:

Jag tycker de är superfina! 

Tack så mycket:)!
Gilla

Lillpluttan

Kvinna ·

17 mar, 2016

Jag har inte bokat nån tid än. Har varit och kollat runt lite vad som bjuds i norrlanstrakten. Hoppas på att kunna göra min op i augusti/ september.
Gilla

Wildcat

Kvinna ·

18 mar, 2016

Hej Bethi123!

Jag var utomland men återkom nu. Så, oro dig inte! Din op ska lyckas utan komplikationer tror jag. Jag hörde/läste också många bra åsikter om motiva impl som är mjukare ger finare bröst och orsakar mindre kompl. Min första impl var också mentor och jag var nöjd med dem nu har jag polytec som fungerar bra. Men motiva är mer utvecklat och de bästa tror jag.

Jag är sugen mer större impl typ 725 cc uhp som är 13,5 cm bred men min bröstbredd är 13 cm på vänstra sidan. Vilken bred är din bröstkorg?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem