Bethi123
Kvinna ·
14 mar, 2016
*Bilder* på bröst som är 5 år mentor 475cc
BröstförstoringHär kommer lite bilder till er som är intresserade utav att se bröst som är 5 år gamla. Tycker dom har hållt ganska bra ändå med tanke på att kroppen förändras en hel del på 5år. Men visst dom har fått lite mer häng men blir väl så efter ett tag med tanke på att det ändå väger lite :P! Har nu iaf bokat in en ny bröstoperation där jag kommer att lägga in lite större implantat så att dom fylls ut och så kommer jag att få lite mer fyllighet upptill åxå och förhoppningsvis så kommer brösten upp lite så att det inte är lite häng på dom.
Sortera efter
stilettogirl
Kvinna ·
14 mar, 2016
Jordgubben82
Kvinna ·
14 mar, 2016
Bethi123
Kvinna ·
14 mar, 2016
Bethi123
Kvinna ·
14 mar, 2016
Lee
Kvinna ·
14 mar, 2016
Bethi123
Kvinna ·
14 mar, 2016
Wildcat
Kvinna ·
15 mar, 2016
Lycka till din op! Du har rätt om du blir gladare med en större böst byt dem. Jag hoppas dina bröst blir ännu finare! 🙂
Bethi123
Kvinna ·
15 mar, 2016
Tack så mycket Wildcat :)! Ja jag tror det kommer att bli jätte bra :). För redan efter ett tag efter min första operation så tyckte jag att jag hade kunnat lägga i lite till ! Ser att du med ska opereras snart. Vad spännande ser att du med ska ha motiva. Vart ska du opereras? :D!
Wildcat
Kvinna ·
15 mar, 2016
På Polarkliniken i Umeå. Ska du ha också motiva?
Bethi123
Kvinna ·
15 mar, 2016
På Polarkliniken i Umeå. Ska du ha också motiva? OKej är det din första bröstoperation? Ja jag ska åxå ha motiva full profil. Det implantatet känns mycket mjukare och goare än mentor. Och har hört mycket bra om motiva med så tror det kommer att bli jätte bra :)!
Bethi123
Kvinna ·
16 mar, 2016
Såg att det blev något fel när jag skrev sist. Jag ska ha motiva full :)! Börjar bli lite nervös nu även om det är två veckor kvar tills operation. Mycket tankar om storlek och så om man valt rätt :P! Är väll alltid så att man får mycket tankar om det är rätt eller inte innan operation :P! Opertions nervositet haha :)..
Bethi123
Kvinna ·
16 mar, 2016
Såg att det blev något fel när jag skrev sist. Jag ska ha motiva full :)! Börjar bli lite nervös nu även om det är två veckor kvar tills operation. Mycket tankar om storlek och så om man valt rätt :P! Är väll alltid så att man får mycket tankar om det är rätt eller inte innan operation :P! Operations nervositet haha :)..
Hs38
Kvinna ·
16 mar, 2016
Wow dom är så snygga nu tycker jag!
Bethi123
Kvinna ·
16 mar, 2016
Wow dom är så snygga nu tycker jag!
Lillpluttan
Kvinna ·
16 mar, 2016
Bethi123
Kvinna ·
16 mar, 2016
R3kan
Kvinna ·
17 mar, 2016
Jag tycker de är superfina!
Bethi123
Kvinna ·
17 mar, 2016
Jag tycker de är superfina!
Lillpluttan
Kvinna ·
17 mar, 2016
Wildcat
Kvinna ·
18 mar, 2016
Hej Bethi123!
Jag var utomland men återkom nu. Så, oro dig inte! Din op ska lyckas utan komplikationer tror jag. Jag hörde/läste också många bra åsikter om motiva impl som är mjukare ger finare bröst och orsakar mindre kompl. Min första impl var också mentor och jag var nöjd med dem nu har jag polytec som fungerar bra. Men motiva är mer utvecklat och de bästa tror jag.
Jag är sugen mer större impl typ 725 cc uhp som är 13,5 cm bred men min bröstbredd är 13 cm på vänstra sidan. Vilken bred är din bröstkorg?