Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bethi123 profilbild

Bethi123

Kvinna ·

14 mar, 2016

*Bilder* på bröst som är 5 år mentor 475cc

Bröstförstoring

Här kommer lite bilder till er som är intresserade utav att se bröst som är 5 år gamla.  Tycker dom har hållt ganska bra ändå med tanke på att kroppen förändras en hel del på 5år. Men visst dom har fått lite mer häng  men blir väl så efter ett tag med tanke på att det ändå väger lite :P!  Har nu iaf bokat in en ny bröstoperation där jag kommer att lägga in lite större implantat så att dom fylls ut och så kommer jag att få lite mer fyllighet upptill åxå och förhoppningsvis så kommer brösten upp lite så att det inte är lite häng på dom.

46

Sortera efter

Bethi123

Kvinna ·

01 apr, 2016

Tuttlös 2014 skrev:
Får du betala fullpris nu när du byter implantat ?
Okej så du känner av det även med motiva implantat :/? Hur länge har du haft dom implanaten då? Känns det obehagligt för dig om du inte sover med bh på natten? Nej jag betalade inte fullpris för mitt byte :)!

Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

01 apr, 2016

Bethi123 skrev:

Tuttlös 2014 skrev:
Okej så du känner av det även med motiva implantat :/? Hur länge har du haft dom implanaten då? Känns det obehagligt för dig om du inte sover med bh på natten? Nej jag betalade inte fullpris för mitt byte :)!

4 månader. Tycker att brösten delar på sig och mellanrummet blir större utan bh. Hur mycket fick du betala ? Inte dåligt efter 5 år. Räknade ni det dom korr? Hoppas allt gått bra !
Gilla

Bethi123

Kvinna ·

04 maj, 2016

Tuttlös 2014 skrev:
Bethi123 skrev:

Tuttlös 2014 skrev:

4 månader. Tycker att brösten delar på sig och mellanrummet blir större utan bh. Hur mycket fick du betala ? Inte dåligt efter 5 år. Räknade ni det dom korr? Hoppas allt gått bra !
Hej igen nu är jag tillbaka :)! Har inte sett det sista du skrev. Såg det först nu när jag kollade igenom den här tråden :P!  Okej ja det blir ju rätt stort mellanrum känns det som när man inte har bh :/. Speciellt när man ligger på rygg tycker jag.  Jag fick betala helften ungefär, ja man kan säga att det räknades som korr för mitt högra implantat hade blivit lite mer hängigt och jag tyckte att det kändes som rippling på mitt högra bröst så antar att han räknade det som korr. Men har hört att man kan få betala mindre när man opereas en andra gång hos dom. Har du fått korra dina bröst pga mellanrummet?  Tack så mycket operationen gick jätte  bra :)! Dom är så fina så, men är lite missnöjd över storleken, trodde dom skulle bli lite större :/. Och plus att mitt högra implantat åker ner mot sidan när jag ligger ner och det ser inte alls snyggt ut, det var så innan operation med. Men jag hoppas på att jag kommer att få en korr så att dom sitter på plats :)

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

04 maj, 2016

Bethi123 skrev:

Tuttlös 2014 skrev:
Bethi123 skrev:

Tuttlös 2014 skrev:

Hej igen nu är jag tillbaka :)! Har inte sett det sista du skrev. Såg det först nu när jag kollade igenom den här tråden :P!  Okej ja det blir ju rätt stort mellanrum känns det som när man inte har bh :/. Speciellt när man ligger på rygg tycker jag.  Jag fick betala helften ungefär, ja man kan säga att det räknades som korr för mitt högra implantat hade blivit lite mer hängigt och jag tyckte att det kändes som rippling på mitt högra bröst så antar att han räknade det som korr. Men har hört att man kan få betala mindre när man opereas en andra gång hos dom. Har du fått korra dina bröst pga mellanrummet?  Tack så mycket operationen gick jätte  bra :)! Dom är så fina så, men är lite missnöjd över storleken, trodde dom skulle bli lite större :/. Och plus att mitt högra implantat åker ner mot sidan när jag ligger ner och det ser inte alls snyggt ut, det var så innan operation med. Men jag hoppas på att jag kommer att få en korr så att dom sitter på plats :)

Oj jag menar att mina bröst åkte väldigt mycket åt sidan med dom gamla implantaten med så jag frågade om han inte kunde sy fickorna på dom vid bytet men han tyckte att vi ska se hur resulltatet blir först på mina nya. Så får se om jag eventuellt får en korr. Men jag hoppas på det. I med  att jag frågade om att sy fickorna innan han la in dessa. Och nu märker jag att det högra implantatet gärna vill ut på sidan.

Gilla

ida2

Kvinna ·

04 maj, 2016

Vad fina de hållt sig på 5 år ! ser inte nåt häng på dina bilder, är de bara lite eller? 

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

05 maj, 2016

idae_ skrev:

Vad fina de hållt sig på 5 år ! ser inte nåt häng på dina bilder, är de bara lite eller? 

Tack:) jo dom har hållt sig rätt bra men man kände på det högra bröstet att det var lite bubbligt under när jag lutade mig fråmåt och kände på det. Och när jag låg ner på rygg så ville dom åka ut rätt mycket!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem