Tyson123
Kvinna ·
18 mar, 2017
Bröstförstoring & bukplastik under sommaren 2017
BukplastikJag har nu bokat in min op-tid för en full bukplastik och bröstförstoring hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken. Den kommer ske den 8/6-17. Det skulle vara kul att få kontakt med er som också kommer opereras under sommaren 2017. För stöd, funderingar, frågor, rädslor, pepp osv. Hoppas vi hörs.
Sortera efter
Timglas26
Kvinna ·
09 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
09 jun, 2017
Timglas26
Kvinna ·
09 jun, 2017
HeddaLovisa
Kvinna ·
09 jun, 2017
Vad härligt att höra! Känner du dig glad att du gjort det? :) jag är så rädd att jag ska bli missnöjd med typ naveln eller ärret blir högre än jag önskar eller att brösten inte ska bli som jag önskar men så tänker kanske alla innan :,)
Dalloke
Kvinna ·
09 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
10 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
10 jun, 2017
Hej!
Jag tänkte boka tid hos Patrik för exakt samma operationer, hur har det gått och vad fick du betala för denna kombo?
HeddaLovisa
Kvinna ·
10 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
10 jun, 2017
HeddaLovisa
Kvinna ·
10 jun, 2017
HeddaLovisa
Kvinna ·
10 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
10 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
10 jun, 2017
Vad har alla köpt hem till första tiden? Jag känner att jag ligger helt efter på den fronten.. Har pluggat och jobbat så sjukt mycket så inte hunnit förbereda alls. Jag har ju min op på torsdag så ska försöka hinna köpa det som behövs imorrn och på onsdag.
Börjar bli mer och mer nervös nu!! :D
HeddaLovisa
Kvinna ·
10 jun, 2017
izzysw
Kvinna ·
11 jun, 2017
Tyson123
Kvinna ·
12 jun, 2017
HeddaLovisa
Kvinna ·
12 jun, 2017
HeddaLovisa:
Jag kommer inte att få se min mage fullt ut förrän mitt återbesök den 20/6. Jag har en sköterska som ringer mig varje dag för att kolla mitt dränage och passade på att ställa lite frågor. Jag får gärna öppna upp gördeln och titta men kommer inte se så mycket då jag både är tejpad och har extra förband under gördeln. Jag har beslutat mig för att vänta till återbesöket så man har en sköterska till hands om något skulle se konstigt ut. De kommer då fota, så lägger upp bilder på magen efter det.
Hur mår du? Jag är rätt trött, sover mycket och är öm i brösten, magen är också öm ibland. Helst skulle jag vilja slita av bh:n, skär in och har blåmärken runtom. Tror jag får en bekvämare vid återbesöket. Idag är första dagen som jag är helt själv hemma, det har gått ok men det går ju inte snabbt. Min sambo har förberett allt, så allt är på en nivå som jag når till.
Tyson123
Kvinna ·
12 jun, 2017
HeddaLovisa:
Jag kommer inte att få se min mage fullt ut förrän mitt återbesök den 20/6. Jag har en sköterska som ringer mig varje dag för att kolla mitt dränage och passade på att ställa lite frågor. Jag får gärna öppna upp gördeln och titta men kommer inte se så mycket då jag både är tejpad och har extra förband under gördeln. Jag har beslutat mig för att vänta till återbesöket så man har en sköterska till hands om något skulle se konstigt ut. De kommer då fota, så lägger upp bilder på magen efter det.Hur mår du? Jag är rätt trött, sover mycket och är öm i brösten, magen är också öm ibland. Helst skulle jag vilja slita av bh:n, skär in och har blåmärken runtom. Tror jag får en bekvämare vid återbesöket. Idag är första dagen som jag är helt själv hemma, det har gått ok men det går ju inte snabbt. Min sambo har förberett allt, så allt är på en nivå som jag når till.
Åh så spännande att se resultatet sen då!! Jag ska på återbesök på onsdag. Får se vad de säger då men det verkar läka fint utifrån det jag kan se. Ja herregud, gördeln!! Snacka om obekväm!! Jag är ganska kort i överkroppen och kände dag två att det skavde på ett ställe i midjan där gördeln vill veckade sig. Löste det med att sätta dit ett compeed plåster! Idag har varit en riktigt vändpunkt för smärtan har släppt nästan helt och känner mig 100ggr piggare än i går! Kör på Ipren och Alvedon som det enda smärtstillande jag tagit sedan igår morse och det funkar bra!
Tröttheten ja, den kommer över en på tre sekunder! Bara att vila i de lägena, det är väl kroppens sätt att säga att man ska vila! Kram
Tyson123
Kvinna ·
12 jun, 2017
Timglas26
Kvinna ·
06 jul, 2017