Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kernel profilbild

Kernel

Kvinna ·

11 nov, 2013

Bröstförstoring december 2013

Bröstförstoring
Har letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!! 
323

Sortera efter

mollii

Kvinna ·

02 dec, 2013

Ingen som ska opas på proforma nu på torsdag ?? 🙂
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

02 dec, 2013

Hej va kul att du ska operas på laser& estetik ska dit på Tors på en konsultation hos Patrik å jag hoppas att jag får min operation nu i december
Gilla

taxöron

Kvinna ·

02 dec, 2013

ska operera mig 16dec. Har inte fått tid ännu dock. Schemat var ej klart när hon ringde sist. Min fösta op så lite nervös och med 4 ungar hemma så veté tusan hur det kommer att gå 💡 Bara jag får mina tjejer tillbaka är de hör hemma så är jag nöjd, men lite orolig för smärtan efter.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

02 dec, 2013

Hej va kul att du valt laser & estetik jag ska oxå dit nu på Tors ska jag på konsultation å så hoppas jag värkligen att operationen blir nu i dec häls Veronica
Gilla

lallalin

Kvinna ·

04 dec, 2013

18 december, Proforma! :) håller på att bli tokig för kan inte fatta ett beslut gällande bakom eller framförplacering... Någon mer som ska dit då? :)
Gilla

Blueski

Kvinna ·

04 dec, 2013

lallalin skrev:
18 december, Proforma! :) håller på att bli tokig för kan inte fatta ett beslut gällande bakom eller framförplacering... Någon mer som ska dit då? :)
Åh, visst är det svårt att bestämma sig. Har samma problem som du och har nästan bestämt mig för framför iom att jag har mfd nu som jag vill bli av med. Men velar ändå pga min hud är så tunn. :/ Har op nästa tors på L&E. :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

04 dec, 2013

åååå va kul blueski att du ska operera dig snart ska dit i mårn på konsulation :) hoppas jag oxå får operation snart :)
Gilla

taxöron

Kvinna ·

04 dec, 2013

Hejsan Blueski. Jag har också tunn hud och för mig fanns det visst inte ens alternativet att placera 50/50 utan helt bakom muskel blir det. Så jag skulle rekomendera dig bakom muskel för att huden ska bli hjälpt för det är ju en hel del du ska lägga in. Jag ska lägga in 400 resp. 375 och lite borttagning av körteln. Har du någon op dag än?
Gilla

Blueski

Kvinna ·

04 dec, 2013

taxöron skrev:
Hejsan Blueski. Jag har också tunn hud och för mig fanns det visst inte ens alternativet att placera 50/50 utan helt bakom muskel blir det. Så jag skulle rekomendera dig bakom muskel för att huden ska bli hjälpt för det är ju en hel del du ska lägga in. Jag ska lägga in 400 resp. 375 och lite borttagning av körteln. Har du någon op dag än?

Hej :) Var ska du operera dig nånstans? Min op är nästa tors så börjar bli dags att bestämma sig, hehe. Jo, jag vet att det är mer riskabelt med tunn hud om man lägger framför...det är därför jag velar fortfarande. ❤️ Mitt problem är att jag har väldigt mycket muskelpåverkan och även db nu och för att bli av med det är det bästa att lägga framför...men man vill ju inte få en massa andra problem istället. Jag har 310cc nu och tycker att de är pyttesmå på mig så därför vill jag gå upp en del i storlek också. Helt bakom muskeln verkar så ovanligt, så jag tycker att det är svårt att få en uppfattning om hur det blir då. Tänker mig att dubbel-tuttarna jag har nu inte skulle bli bättre av det, då implantaten inte kan trycka ut vävnaden så bra...men jag vet inte. Det är verkligen en djungel!

Gilla

Blueski

Kvinna ·

04 dec, 2013

Vonkan skrev:
åååå va kul blueski att du ska operera dig snart ska dit i mårn på konsulation :) hoppas jag oxå får operation snart :)

Jaa bokade op för 6 v sen, men tiden har gått supersnabbt känns det som. :) Lycka till med konsultationen och hoppas de har op-tider snart då. :)

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

04 dec, 2013

ja de hoppas jag me:) men ska börja JOBBA SNART SÅ MIN OPERATION FÅR NOG VÄNTA TILLS I SOMMAR :(
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

04 dec, 2013

Åh du har gjort ett bra val, opererade mig hos honom i måndags! Såå nöjd! Har 500 bakom!
Gilla

mollii

Kvinna ·

04 dec, 2013

Imorgon smäller de , har längtat så länge efter att göra de här och imorgon är det äntligen dags 🙂
Är inte nervös än men de kommer väl imorgon på väg till kliniken hehe
Gilla

taxöron

Kvinna ·

05 dec, 2013

Lycka till nu med op 👍 Hoppas allt går bra elle du kanske redan är klar och ligger på uppvaket 😀. Hoppas du blir nöjd med de nya tjejerna!!  Jag har drygt 1,5 vecka kvar men har ju väntat på detta i 15 år så 1,5 vecka är inget men lite nervös börjar jag bli. Hoppas hinna få se bild på dina innan jag lägger mig under kniven 😇
Gilla

mollii

Kvinna ·

05 dec, 2013

taxöron skrev:
Lycka till nu med op 👍 Hoppas allt går bra elle du kanske redan är klar och ligger på uppvaket 😀. Hoppas du blir nöjd med de nya tjejerna!!  Jag har drygt 1,5 vecka kvar men har ju väntat på detta i 15 år så 1,5 vecka är inget men lite nervös börjar jag bli. Hoppas hinna få se bild på dina innan jag lägger mig under kniven 😇
Redan klar ligger på rummet å tar de lugnt :) känns hur bra som helst och trodde smärtan skulle va mycket värre men de är ju olika för Alla! Har lagt upp före och en bild nu med den här toppen på men man ser inte så mycket! Lovar att lägga upp en bild på dem sen! Jag dansar på rosa moln och bara ler hela tiden!
Gilla

raspberries

Kvinna ·

05 dec, 2013

Jag velar, antingen vill jag ha operation nu före julen eller sen i sommar (eller sen opererar jag inte alls brösten :D).
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

06 dec, 2013

4 april på laser&estetik 500 bakom
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

06 dec, 2013

Rasberrys jag rekommenderar att du lägger bakom i stället e Mykke Mykke säkrare
Gilla

taxöron

Kvinna ·

06 dec, 2013

Härligt att det gått bra 👍 Jag hoppas på samma känsla men den lär nog gå ner sig när morfinet gått ur kroppen, om jag ska tro på det min sambo säger. Han har opererat sig 3 gånger och säger att det är värst 3-4 dagar efter då allt morfin lämnat kroppen. Men sen är han ju man och inte kvinna och inte fött 4 barn så jag hoppas jag inte känner som han i detta läget utan hanterar smärtan som en riktig truper 😉.
Hoppas det går gallant för dig och dina "tjejer" håller vad de lovat 😀 Om det är ok för dig så ser jag gärna lite uppdateringar här så jag vet lite vad som väntar mig 😎
Gilla

ArsAmandi

Kvinna ·

06 dec, 2013

jag ska op:as den 18:e på proforma av örjan gribbe :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem