Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Ok lycka till
Gilla
raspberries
Kvinna ·
06 dec, 2013
Vonkan skrev:
Rasberrys jag rekommenderar att du lägger bakom i stället e Mykke Mykke säkrareJag lägger framför och något annat alternativ intresserar inte mig. Jag vet inte vad du baserar det på att det skulle vara säkrare - på vilket sätt? Vid bakomplacering riskerar man en hel del komplikationer, vid framförplacering handlar det eventuellt om lite rippling. Vid bakomplacering skär man i en muskler och har en jobbigare återhämtning PLUS att jag personligen tycker det är vackrare med framförbröst.
Gilla
9April
Man ·
06 dec, 2013
Man avgör givetvis själv vilken placering man tycker e bäst men du har fått det om bakfoten att den enda komplikationen vid framför skulle va rippling. Men du vet säkert att du riskerar ungefär samma saker som vid bakom utom undermuskelhäng o muskelpåverkan. Har faktiskt sett framförbröst här inne med "muskelpåverkan" vid muskelanspänning och en del fula kanter som syns hos tjejer som har lite fett o tunn hud på övre bröstkorgen.
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
9April skrev:
Man avgör givetvis själv vilken placering man tycker e bäst men du har fått det om bakfoten att den enda komplikationen vid framför skulle va rippling. Men du vet säkert att du riskerar ungefär samma saker som vid bakom utom undermuskelhäng o muskelpåverkan. Har faktiskt sett framförbröst här inne med "muskelpåverkan" vid muskelanspänning och en del fula kanter som syns hos tjejer som har lite fett o tunn hud på övre bröstkorgen.Antar att det är MFD av mildare grad du sett på framförbröst,kan hända att brösten rör sig någon cm vid muskelanspänning även vid framför,det gör dom på mig..Men när jag hade bakom så åkte dom upp iarmhålorna ,så jag kan säga att det är en markant skillnad ..
Lägger du framför slipper du iaf alla muskelrelaterade komplikationer(MFD, muskelpåverkan(allt från smärta till obehag i muskeln),undermuskelhäng,DB.
.Rippling kan du få med båda placeringarna likaså symastia/tenting,infektion..
Fula kanter kan du oxå få vid båda placeringarna, finns måna ex. på det härinne..
Gilla
9April
Man ·
06 dec, 2013
Jo precis, ja menade ju det.ja har dock aldrig sett så tydligt markerade kanter vid bakombröst som ja sett vid några framför. Men att säga att lite rippling e den enda komplikationen vid framför stämmer ju inte. De e som vi alltid säger , olika placeringar passar olika personer. Det finns en handfull ganska vanliga komplikationer vid båda placeringarna o man fårsjälv avgöra vilka man avskräcks mest vid.
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
9April skrev:
Jo precis, ja menade ju det.ja har dock aldrig sett så tydligt markerade kanter vid bakombröst som ja sett vid några framför. Men att säga att lite rippling e den enda komplikationen vid framför stämmer ju inte. De e som vi alltid säger , olika placeringar passar olika personer. Det finns en handfull ganska vanliga komplikationer vid båda placeringarna o man fårsjälv avgöra vilka man avskräcks mest vid.Googla implants under muscle,bilder, så får du se 😉..
Gilla
9April
Man ·
06 dec, 2013
Ja tänker inte argumentera m dig om framför eller bakombröst. Du vet vad ja anser o mitt inlägg syftade bara på att poängtera att rippling inte var den enda risken med framförbröst.
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
ok förlåt att man försöker hjälpa dig
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
Vonkan skrev:
ok förlåt att man försöker hjälpa dig
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Ja för att du kan råka ut för mera risker me tippning kappsel m.m så lägger man bakom så är de nästan 100% säkert att man klarar sig från allt sånt ska lägga in 500 silimed bakom å de e ett super säkert inplantat
Gilla
9April
Man ·
06 dec, 2013
Jag skulle vilja påstå att det är ungefär lika vanligt vid båda placeringarna. Var har du läst denna fakta att bakom skulle va så säkert??
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Ok de e många här som sagt de plus att läkaren säger att de e bättre men alla har olika uppfattningar så hoppa inte på mig på detta sätt en gång till
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
Vonkan skrev:
Ja för att du kan råka ut för mera risker me tippning kappsel m.m så lägger man bakom så är de nästan 100% säkert att man klarar sig från allt sånt ska lägga in 500 silimed bakom å de e ett super säkert inplantatGilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
Vonkan skrev:
Ok de e många här som sagt de plus att läkaren säger att de e bättre men alla har olika uppfattningar så hoppa inte på mig på detta sätt en gång tillGilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Jo de vet men risken e väldigt liten tror jag
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Va bra känns som som man blir påhoppad så fort man säger nått
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
06 dec, 2013
Vonkan skrev:
Jo de vet men risken e väldigt liten tror jagGilla
Vonkan
Kvinna ·
06 dec, 2013
Nä de e sant
Gilla
raspberries
Kvinna ·
07 dec, 2013
Jag har ingenstans skrivit att rippling är den enda komplikationen som kan uppstå vid framför-operation. Det jag skrev var att det finns en hel del komplikationer vid bakom-operation och i mina ögon är det mindre och inte lika "hemska" komplikationer om man lägger framför. Ber om ursäkt om det inte framgick tydligt nog.
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
07 dec, 2013
ok ja de va nog jag kanske som inte läste sorry:)
Gilla