Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kernel profilbild

Kernel

Kvinna ·

11 nov, 2013

Bröstförstoring december 2013

Bröstförstoring
Har letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!! 
323

Sortera efter

majsan13

Kvinna ·

09 dec, 2013

två dagar kvar tills lyft med inlägg. nerverna spökar lite! Vore jättekul om någon ville skriva sina erfarenheter från refomedica,om det finns några sådana =D jag har åtagit mig cirka 4 h jobb på fredagen innehållande möte och adminstrativt arbete, hoppas detta funkar! Har någon gjort sin dec, operation här inne än förresten=)
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

09 dec, 2013

Jag har gjort min, dock inte på det stället. De är 1 vecka och jag är såå nöjd! Börjar jobba på onsdag! Att jobba så tätt inpå hade jag inte klarat. Hoppas att du gör det! Lycka till på OP.
Gilla

majsan13

Kvinna ·

09 dec, 2013

happyboobs skrev:
Jag har gjort min, dock inte på det stället. De är 1 vecka och jag är såå nöjd! Börjar jobba på onsdag! Att jobba så tätt inpå hade jag inte klarat. Hoppas att du gör det! Lycka till på OP.
Läst massa bra om citadell. Vad roligt att det känns bra. Att sitta med på möte bör inte varacså jobbigt men jag kan ju känna annorlunda på fredag:( vill ju inte vara helt borta pga smärtstillande heller haha
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

10 dec, 2013

majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
Läst massa bra om citadell. Vad roligt att det känns bra. Att sitta med på möte bör inte varacså jobbigt men jag kan ju känna annorlunda på fredag:( vill ju inte vara helt borta pga smärtstillande heller haha
Ja de var fantastiska! Kliniken ligger helt underbart utmed kusten och havet, inte för att man hinner njuta av det så länge men ändå :) jätte skönt att sova över första natten, jag höll på att svimma när jag reste mig och sånt. Min sambo hade inte klarat av det heller, fick smärtstillande var 3e timme. Din är imorgon va?
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

10 dec, 2013

Och snart är det måndag B-) har dock massor och ännu mera massor att göra innan, :-o Sen hittade jag bhn jag hade när jag tog studenten, provade den o ris, tafasen det såg ju inte alls pånåt sätt stort ut :-/ tror jag måste upp i storlek :-o Ska även ta och lägga ut nån före bild.
Gilla

majsan13

Kvinna ·

10 dec, 2013

happyboobs skrev:
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
Ja de var fantastiska! Kliniken ligger helt underbart utmed kusten och havet, inte för att man hinner njuta av det så länge men ändå :) jätte skönt att sova över första natten, jag höll på att svimma när jag reste mig och sånt. Min sambo hade inte klarat av det heller, fick smärtstillande var 3e timme. Din är imorgon va?
Ja imorgon klockan 10 smäller det. Då sker operationen. Är himla nervös för vad första känslan blir när man vaknar (om jag vaknar igen :( ). Om det är total smärta och dödslängtan eller bara..jahapp detta gick ju bra:) hoppas jag fåf massa smärtstillande med mig hem. Kommer ha en pump med tandläkarbedövning bakom brösten i varjefall, tydligen enda kliniken i sverige som har så...du se, många tankar
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

10 dec, 2013

majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
Ja imorgon klockan 10 smäller det. Då sker operationen. Är himla nervös för vad första känslan blir när man vaknar (om jag vaknar igen :( ). Om det är total smärta och dödslängtan eller bara..jahapp detta gick ju bra:) hoppas jag fåf massa smärtstillande med mig hem. Kommer ha en pump med tandläkarbedövning bakom brösten i varjefall, tydligen enda kliniken i sverige som har så...du se, många tankar
Vaknar gör du! :) man berättar ju allt för kirurgen så,de tar med allt inför OP! Du är i goda händer!! Brösten var inte den värsta smärtan för mig utan armhålan där de petat in implantaten.det kommer gå hur bra som helst!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

10 dec, 2013

ja de kommer gå bra för alla 👍
Gilla

maria_84

Kvinna ·

10 dec, 2013

Igår opererades jag och idag har jag ont, är hemma nu sen några timmar tillbaka.
OP gick bra,sövningen var häftig och skön och gick välldigt fort så inget att vara rädd för tjejer.
Lycka till nu tjejer.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

10 dec, 2013

Ok va skönt å höra nu börjar jag faktist bli lugn tack så jätte mycke
Gilla

Tirrä

Kvinna ·

10 dec, 2013

Imorgon är det dags för mig! Supernervös.
Gilla

majsan13

Kvinna ·

10 dec, 2013

vad skönt att allt har gått som det ska. Vill du definiera ont=) hur funtionsnedsatt blir man och äter du värktabletter?
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

10 dec, 2013

I morgon checkar jag in på Proforma och vi åker hemifrån redan i natt! Äntligen!
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

10 dec, 2013

Tirrä skrev:
Imorgon är det dags för mig! Supernervös.
Vilken tid ska du vara på Proforma i morgon? :)
Gilla

Snuttan95

Kvinna ·

10 dec, 2013

Jag ska opereras den 17/12 på Proforma hos Örjan. Blev jätte nervös igår när jag betalade in, har inte varit nervös alls innan haha. Bor i Norrbotten så ska ha konsultationen på morgonen innan OP, därför blir jag extra nervös när jag inte har en aning om hur mycket cc jag vill lägga in, vilken profil osv. Är det någon annan som är ca 160cm väger 45kg och hade 70A innan op och nu D-E kupa? Hur mycket la ni in i så fall? Vet inte alls hur stora jag vill göra egentligen då jag som sagt inte provat ännu, men är inne på en fyllig D-kupa iaf
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

10 dec, 2013

Snuttan95 skrev:
Jag ska opereras den 17/12 på Proforma hos Örjan. Blev jätte nervös igår när jag betalade in, har inte varit nervös alls innan haha. Bor i Norrbotten så ska ha konsultationen på morgonen innan OP, därför blir jag extra nervös när jag inte har en aning om hur mycket cc jag vill lägga in, vilken profil osv. Är det någon annan som är ca 160cm väger 45kg och hade 70A innan op och nu D-E kupa? Hur mycket la ni in i så fall? Vet inte alls hur stora jag vill göra egentligen då jag som sagt inte provat ännu, men är inne på en fyllig D-kupa iaf
Gör ris testet hemma så får du en liten uppfattning innan. :)
Gilla

Snuttan95

Kvinna ·

10 dec, 2013

happyboobs skrev:
Snuttan95 skrev:
Gör ris testet hemma så får du en liten uppfattning innan. :)

Jo jag har gjort det flera gånger men tycker det är jätte svårt ändå :)

Gilla

mollii

Kvinna ·

11 dec, 2013

Imorgon är de en vecka sen jag opades är överlycklig varje dag att jag gjort den här operationen och de känns bara bättre och bättre för varje Dag som går :) lycka till med era operationer och ni kommer bli så nöjda!
Gilla

taxöron

Kvinna ·

11 dec, 2013

Hur har det gått med din op Marie_84? Vore kul och höra hur du upplever det 🙂 Jag börjar bli lite nervös nu....
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

11 dec, 2013

Är nyopad på Proforma :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem