Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
majsan13
Kvinna ·
09 dec, 2013
två dagar kvar tills lyft med inlägg. nerverna spökar lite! Vore jättekul om någon ville skriva sina erfarenheter från refomedica,om det finns några sådana =D jag har åtagit mig cirka 4 h jobb på fredagen innehållande möte och adminstrativt arbete, hoppas detta funkar! Har någon gjort sin dec, operation här inne än förresten=)
Gilla
happyboobs
Kvinna ·
09 dec, 2013
Jag har gjort min, dock inte på det stället. De är 1 vecka och jag är såå nöjd! Börjar jobba på onsdag! Att jobba så tätt inpå hade jag inte klarat. Hoppas att du gör det! Lycka till på OP.
Gilla
majsan13
Kvinna ·
09 dec, 2013
happyboobs skrev:
Jag har gjort min, dock inte på det stället. De är 1 vecka och jag är såå nöjd! Börjar jobba på onsdag! Att jobba så tätt inpå hade jag inte klarat. Hoppas att du gör det! Lycka till på OP.Gilla
happyboobs
Kvinna ·
10 dec, 2013
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
Jag har gjort min, dock inte på det stället. De är 1 vecka och jag är såå nöjd! Börjar jobba på onsdag! Att jobba så tätt inpå hade jag inte klarat. Hoppas att du gör det! Lycka till på OP.Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
10 dec, 2013
Och snart är det måndag B-) har dock massor och ännu mera massor att göra innan, :-o
Sen hittade jag bhn jag hade när jag tog studenten, provade den o ris, tafasen det såg ju inte alls pånåt sätt stort ut :-/ tror jag måste upp i storlek :-o
Ska även ta och lägga ut nån före bild.
Gilla
majsan13
Kvinna ·
10 dec, 2013
happyboobs skrev:
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
happyboobs
Kvinna ·
10 dec, 2013
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
majsan13 skrev:
happyboobs skrev:
Vonkan
Kvinna ·
10 dec, 2013
ja de kommer gå bra för alla 👍
Gilla
maria_84
Kvinna ·
10 dec, 2013
Igår opererades jag och idag har jag ont, är hemma nu sen några timmar tillbaka.
OP gick bra,sövningen var häftig och skön och gick välldigt fort så inget att vara rädd för tjejer.
Lycka till nu tjejer.
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
10 dec, 2013
Ok va skönt å höra nu börjar jag faktist bli lugn tack så jätte mycke
Gilla
Tirrä
Kvinna ·
10 dec, 2013
Imorgon är det dags för mig! Supernervös.
Gilla
majsan13
Kvinna ·
10 dec, 2013
vad skönt att allt har gått som det ska. Vill du definiera ont=) hur funtionsnedsatt blir man och äter du värktabletter?
Gilla
L4c0st3
Kvinna ·
10 dec, 2013
I morgon checkar jag in på Proforma och vi åker hemifrån redan i natt! Äntligen!
Gilla
L4c0st3
Kvinna ·
10 dec, 2013
Tirrä skrev:
Imorgon är det dags för mig! Supernervös.Gilla
Snuttan95
Kvinna ·
10 dec, 2013
Jag ska opereras den 17/12 på Proforma hos Örjan. Blev jätte nervös igår när jag betalade in, har inte varit nervös alls innan haha. Bor i Norrbotten så ska ha konsultationen på morgonen innan OP, därför blir jag extra nervös när jag inte har en aning om hur mycket cc jag vill lägga in, vilken profil osv. Är det någon annan som är ca 160cm väger 45kg och hade 70A innan op och nu D-E kupa? Hur mycket la ni in i så fall? Vet inte alls hur stora jag vill göra egentligen då jag som sagt inte provat ännu, men är inne på en fyllig D-kupa iaf
Gilla
happyboobs
Kvinna ·
10 dec, 2013
Snuttan95 skrev:
Jag ska opereras den 17/12 på Proforma hos Örjan. Blev jätte nervös igår när jag betalade in, har inte varit nervös alls innan haha. Bor i Norrbotten så ska ha konsultationen på morgonen innan OP, därför blir jag extra nervös när jag inte har en aning om hur mycket cc jag vill lägga in, vilken profil osv. Är det någon annan som är ca 160cm väger 45kg och hade 70A innan op och nu D-E kupa? Hur mycket la ni in i så fall? Vet inte alls hur stora jag vill göra egentligen då jag som sagt inte provat ännu, men är inne på en fyllig D-kupa iaf
Gilla
Snuttan95
Kvinna ·
10 dec, 2013
happyboobs skrev:
Snuttan95 skrev:
Jo jag har gjort det flera gånger men tycker det är jätte svårt ändå :)
Gilla
mollii
Kvinna ·
11 dec, 2013
Imorgon är de en vecka sen jag opades är överlycklig varje dag att jag gjort den här operationen och de känns bara bättre och bättre för varje Dag som går :) lycka till med era operationer och ni kommer bli så nöjda!
Gilla
taxöron
Kvinna ·
11 dec, 2013
Hur har det gått med din op Marie_84? Vore kul och höra hur du upplever det 🙂 Jag börjar bli lite nervös nu....
Gilla
L4c0st3
Kvinna ·
11 dec, 2013
Är nyopad på Proforma :)
Gilla