Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
majsan13
Kvinna ·
12 dec, 2013
har nu genomfört mitt bröstlyft med implantat (300 cc låg profil cohensive 1 mentor texturerade) på reformedica (hade d strl från början som hade hoppat ned efter barn och amning, ville därför ha lite volym uppåt utöver bröstlyftet). jag blev väl omhändertagen både före och efter. efterår kom per-erik in och talade med mig ett bra tag hur jag mådde och upplevde smärtan. han berättade även om utförandet av operationen, då det uppstod en komplikation som förlängde operationen till 4 h som egentligen skulle ha tagi 1,5 h. ett kärl brast och de var tvungn att stoppa blödningen och så. i övrigt mår jag oförskämt bra. jag har städat och dolat och upplever inte smärtan som nedsättande alls. känns som kraftig träningsvär bara. på reformedica får man en liten pump med midjeväska där det går in små små slangar bakom brösten där tandläkarbedövningsmedel skjuts in under 3 dygn. annars äter jag alvedon, voltaren samt har jag fått tradolan och ketogan. sover som en prinsessa på natten. brösten ser bra ut, det lilla jag kan se. tur att jag inte kan se ärren efter bröstlyftet får då hade jag väl tuppat av..=)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
12 dec, 2013
stakare :(
Gilla
Kushikimeka
Kvinna ·
12 dec, 2013
L4c0st3 skrev:
Nä du får sömnmedlet insprutat i armen ;)Beror ju på om du sövs med gas eller med sömnmedlet via nålen. 🙂
Är man nålnojjig (som jag) så var gas en väldigt skön lösning. 🙂
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
12 dec, 2013
ok men e inte läsigt att ha masken över ansiktet:)
Gilla
Blueski
Kvinna ·
12 dec, 2013
Är opad nu :) Ska åka hem strax. Gick superbra, känner mig rätt pigg men lite ont såklart. Blev framför muskeln pga att muskelfästet var skuret på ett konstigt sätt vid tidigare op. Blev även Silimed implantat då Polytech inte gick att få tag på...
Ett av de gamla impl var trasigt! tur att jag tog ut dem nurå, ska dock inte va farligt på nåt vis.., Patrik sa att han inte sett att allergans anatomiska gått sönder på det sätter tidigare. Kan lägga upp bilder sen när jag orkar.
Mycket nöjd med alla här på kliniken, känner mig så väl omhändertagen och narkosen var bara skön. Fick medicin mot illamående då jag mått lite dåligt av narkos förut men nu känns det bara bra. :)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
12 dec, 2013
ok opade du dig på laser&estetik?? hur mycke la du in ska oxå lägga in silimed tror du man kan få se en bil:)
Gilla
Kushikimeka
Kvinna ·
12 dec, 2013
Vonkan skrev:
Masken är en liten gummimask som täcker mun och näsa, du kommer ha den på dig i ca 3 sekunders medvetande. Absolut ingenting att vara rädd för...
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
12 dec, 2013
Kushikimeka skrev:
Vonkan skrev:
Masken är en liten gummimask som täcker mun och näsa, du kommer ha den på dig i ca 3 sekunders medvetande. Absolut ingenting att vara rädd för...
När jag opade mig så höll Ove masken ett par decimeter från ansiktet så jag sov redan när den sattes dit ordentligt.
Skön o varm känsla att bli sövd. 😉
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
12 dec, 2013
ok va skönt å höra :)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
12 dec, 2013
ok kan nog inte hålla me om att de e skönt men får se den 3 januari då e de min tur:)
Gilla
Sissy
Kvinna ·
12 dec, 2013
Imorn är det min tur för op, weeiii :) har 615 och 700cc som ligger o väntar på mig på kliniken men nästan helt hundra på att ta 700 uhp ;) har 400cc nu!
Gilla
Nya Meloner
Kvinna ·
13 dec, 2013
Grattis till ett bra val!
Jag opererade mig igår på Laser & Estetik hos bästa Patrik och är så otroligt nöjd! Man får bra med smärtstillande utskrivet så jag upplever inte smärtan som jobbig. Däremot är jag pigg (??) efter narkosen och kan inte somna ;-)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
Grattis ååååå lycka till tjejen:)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
13 dec, 2013
Nya Meloner skrev:
Grattis till ett bra val! Jag opererade mig igår på Laser & Estetik hos bästa Patrik och är så otroligt nöjd! Man får bra med smärtstillande utskrivet så jag upplever inte smärtan som jobbig. Däremot är jag pigg (??) efter narkosen och kan inte somna ;-)Jag kan bara hålla med. Ska korras nästa lördag hos bästa Patrik!
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
Ok vad har hänt Patrik som e sååååå himla bra på sina bröstoperationer:)
Gilla
Blueski
Kvinna ·
13 dec, 2013
Nya Meloner skrev:
Jag opererade mig igår på Laser & Estetik hos bästa Patrik och är så otroligt nöjd! Man får bra med smärtstillande utskrivet så jag upplever inte smärtan som jobbig. Däremot är jag pigg (??) efter narkosen och kan inte somna ;-)Gilla
milo78
Kvinna ·
13 dec, 2013
Nu är jag opererad. Mår oförskämt bra och brösten är såååååå fina. :)
Gilla
Nya Meloner
Kvinna ·
13 dec, 2013
Blueski skrev:
Nya Meloner skrev:
Jag opererade mig igår på Laser & Estetik hos bästa Patrik och är så otroligt nöjd! Man får bra med smärtstillande utskrivet så jag upplever inte smärtan som jobbig. Däremot är jag pigg (??) efter narkosen och kan inte somna ;-)Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
hej tjejen gud va kul å höra att de gick bra får man se bild:) hur gick de för dig me narkosen va du rädd?? å hur va patrik tyckte du lycka till
Gilla
milo78
Kvinna ·
13 dec, 2013
Jag älskar narkos :).patrick är super. Kom nyss in o kollade så att jag mådde bra.
Gilla