Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
ok va bra att du gör de jag e sååå sjuk nervös så min mage har pajat:( ja de e han på alla sätt har du bild:)
Gilla
Blueski
Kvinna ·
13 dec, 2013
Nya Meloner skrev:
Blueski skrev:
Nya Meloner skrev:
Grattis till ett bra val!
Jag opererade mig igår på Laser & Estetik hos bästa Patrik och är så otroligt nöjd! Man får bra med smärtstillande utskrivet så jag upplever inte smärtan som jobbig. Däremot är jag pigg (??) efter narkosen och kan inte somna ;-)Gilla
Nya Meloner
Kvinna ·
13 dec, 2013
Ah okej! Jag hade tid 9.30 och var pigg och redo 13.45 för hemgång så vi missade nog varandra precis. Skönt att höra att du mår bra, och hoppas verkligen att du blir nöjd! Det är samma här. Sov knappt någonting inatt men jag har bäddat i soffan och halvsitter. Så jag har som tur är sluppit problem med ryggen. Mår hur bra som helst idag också, klart man är öm och halvt sargad men jag är så glad så smärtan är inget som direkt stör mig, och så gäller det ju att sköta medicineringen :-) Jag la in runda menthor HP, 375 cc (skriver man så? ;-))
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
Hej nya meloner va skönt å höra att du mår bra å att de gick bra va tyckte du om Patrik? Å hur gick de för dig me narkosen:)
Gilla
Hannaj80
Kvinna ·
13 dec, 2013
19dec Läkarhuset i Uppsala opereras av Marianne. Såå nervig
Gilla
Nya Meloner
Kvinna ·
13 dec, 2013
Hej Vonkan! Jag hade en del erfarenhet av Patrik sedan tidigare. Jag har ett flertal bekanta som opererats sig hos honom tidigare, samt en släkting som fått sitt bröst rekonstruerat av honom efter bröstcancer så jag visste att var en bra kirurg. Han går noga igenom allting så man känner till alla risker och jag tycker han kommer med bra idéer. Han känns så trygg! Jag är verkligen supernöjd! Narkosen gick faktiskt så snabbt så det sista jag minns är att narkosläkaren sa "nu sprutar jag in sömnmedel", sen sov jag som en klubbad säl. Om du känner dig orolig så maila till Patrik och be om att få en lugnande tablett innan. Jag fick det och det var verkligen jätteskönt! Jag försöker få till en operationsberättelse men lyckas bara få med halva änsålänge, så håll utkik så kan du läsa den när jag lyckats få till den! :-)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 dec, 2013
Hej nya meloner tack för ett jätte fint svar värkligen :) ska absolut läsa din operationsberättelse när den e klar stressa inte:)har du några bilder man kan få se :) e du gullig
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
14 dec, 2013
Såhär nära har det aldrig varit! Måndag morgon smäller det ☺:) jag är faktiskt inte alls nervös, jag längtar bara åsså vill jag vara läkt så jag kan sexa till det med nya underkläderr!!
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Grattis lycka till:)
Gilla
Blueski
Kvinna ·
14 dec, 2013
Hur går det för alla som opats nyligen? 🙂 Jag mår hur bra som helst och det känns mycket bättre idag än igår. Huden känns inte lika tight.
La upp ett par bilder från igår, lite lagom mörbultade med blåmärken och så haha. Men känns så bra med storleken och allt redan, var orolig att det skulle bli stort med 560cc på mig som är kort men tycker inte alls att det känns stort eller ser för stort ut. 🙂 På andra ser det större ut tycker jag, konstigt det där.
Lycka till alla som har op nu i dagarna 👍
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Super fina:):)
Gilla
majsan13
Kvinna ·
14 dec, 2013
Blueski skrev:
Hur går det för alla som opats nyligen? 🙂 Jag mår hur bra som helst och det känns mycket bättre idag än igår. Huden känns inte lika tight.
La upp ett par bilder från igår, lite lagom mörbultade med blåmärken och så haha. Men känns så bra med storleken och allt redan, var orolig att det skulle bli stort med 560cc på mig som är kort men tycker inte alls att det känns stort eller ser för stort ut. 🙂 På andra ser det större ut tycker jag, konstigt det där.
Lycka till alla som har op nu i dagarna 👍
jag har svinont idag. gjorde ett lyft med inlägg 300cc i onsdags.hade rätt så stora från början,men trots detta svider det och känslan av att bröstkorgen ska sprängas är väldigt nära.
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
14 dec, 2013
Hmm, jag hittade just åt en bh jag använde i somras innan jag började rasa i vikt... 65f och jag tyckte ju inte jag hade särskilt stora bröst då.... Jag vill ju ha större än så :-o
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Majsan mycket vackra bröst:):):)
Gilla
majsan13
Kvinna ·
14 dec, 2013
tack. jag har inte sett resultatet än av lyftet men det är massa stelnat blod i bandaget. känns som att det bör bytas snart. alltså hade jag vetat att det skulle göra så här ont så vet jag inte om jag hade gått igenom det! Hoppas nu på att resultatet är överväldigande mina förväntningar=)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Hihi om du tänker efter så e de värt varenda krona:):):) snart e de min tur att plågas:):):):) hur gick de för dig me narkosen va du rädd:):)
Gilla
majsan13
Kvinna ·
14 dec, 2013
hej! jag blev sövd/sederad genom dropp i armen. det gick jättebra,sköterskorna var fantastiska. det enda som hände var ju att det uppstod en komplikation under operationen, ett kärl som brast. PE fick ta upp styngnen igen stoppa blödningen men i övrigt så tror jag allt gick bra=)
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Oj de va inte kul å höra hur kunde de hända? Ja va bra att de gick att fixa :):) e jätte rädd å nervös för sövningen så min mage e paj:( men jag vet att de kommer gå bra e i såå goda händer:)
Gilla
majsan13
Kvinna ·
14 dec, 2013
sövningen kommer nog gå jättebra. man kommer inte ihåg så mycket av den. mina ögon gick upp i huvudet och sköterskan frågade mig varför jag skakade på benet, och då svarade jag att jag försöker stå emot ruset. Lycka till, sa hon och skrattade. Så först fick jag smärtstillande och sedan sömngivande medel. men ingen slang genom näsan osv.
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
14 dec, 2013
Hihi ok ja jag hoppas VÄRKLIGEN de vill absolut inte att nått ska hända men jag tror nog att alla tänker så å så många människor som sövs varje dag i världen å man har inte hört mått otäckt om dom så varför ska inte de gå bra för mig min svärfar låg sövd i ett halv år å valna så jag behöver nog inte vara de men det är jätte svårt att koppla av så fort man tänker på de får man en klump i magen att snart e jag där:):):)
Gilla