Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
r95 profilbild

r95

Kvinna ·

18 nov, 2016

Bröstförstoring december 2016

Bröstförstoring

Jag ska göra en bröstförstoring den 5 december. Bara 17 dagar kvar nu så det börjar närma sig :D Undrar om det finns fler här som ska göra en bröstförstoring i december. Vart ska ni i så fall göra operationen? Jag ska till Eya på estetisk kirurgi i Ockelbo :)

Sortera efter

Missan81 profilbild

Missan81

Kvinna ·

18 nov, 2016

Jag ska operera mig den 16 december i Linköping på plastikhuset. Hur känner du dig? Nervös?
Gilla
Laylla profilbild

Laylla

Kvinna ·

18 nov, 2016

19 december hos Patrik i L&E! Inte orolig nu, kanske förstår inte att det händer verkligen))
Gilla
Peyra profilbild

Peyra

Kvinna ·

18 nov, 2016

Också december! :)
Gilla
Missan81 profilbild

Missan81

Kvinna ·

18 nov, 2016

Tror ni att man blir mer besviken om man gör för små än om man gör lite förstora?
Gilla
Laylla profilbild

Laylla

Kvinna ·

18 nov, 2016

Missan81 skrev:

Tror ni att man blir mer besviken om man gör för små än om man gör lite förstora?

Hah, det är min viktigaste fråga nu)) jag väljer mellan 340 och 400cc. Också försöker att förstå vad är sämre- lite för stor eller lite för små)
Gilla
myysans profilbild

myysans

Kvinna ·

18 nov, 2016

Har också op den 5:e, på Citadell!
Gilla
EmilieL profilbild

EmilieL

Kvinna ·

18 nov, 2016

5 december på bellakliniken:)
Gilla
makeup profilbild

makeup

Kvinna ·

21 nov, 2016

Jag ska opereras den 14 December hos Patrik på Laser och Estetik, tyckte det var helt perfekt då man kan ta långledigt över jul och nyår. :)
Gilla
josefin1 profilbild

josefin1

Kvinna ·

21 nov, 2016

Opereras den 16 december på carlanderska
Gilla
Peyra profilbild

Peyra

Kvinna ·

21 nov, 2016

Personligen vill jag nog hellre ha lite "för små" än för stora, för vill inte att det ska synas uppenbart att jag är opererad. Jag tänker att för jag bara större så är jag nöjd, och även 200 cc (tex) är ju en klar förstoring... Men är nog inne på 300 cc.
Gilla
Lillafrur profilbild

Lillafrur

Kvinna ·

22 nov, 2016

14e på Citadell! Längtar så jag spricker. Enda oron är ångesten över att inte kunna bära mina barn!
Gilla
Smultronglass profilbild

Smultronglass

Kvinna ·

26 nov, 2016

Ska oxå op i dec! För min del väljer jag hellre för små än för stora!
Gilla
Mimmi95 profilbild

Mimmi95

Kvinna ·

26 nov, 2016

Ska opereras den 9/12 hos Mattias elmer på Laser & estetik Sthlm. 340 cc Motiva demi profile Längtar !! :)
Gilla
Avo profilbild

Avo

Kvinna ·

26 nov, 2016

12 december på bellakliniken :)
Gilla
r95 profilbild

r95

Kvinna ·

26 nov, 2016

Jag är inte nervös än, bara förväntansfull. Det känns som att tiden går så sakta. Men nästa måndag är det dags, 9 dagar kvar alltså. Jag har dock börjat bli osäker på storleken. Det kanske är naturligt att börja tveka när det närmar sig, det är ju ett väldigt stort beslut att ta. Men jag är lite rädd att jag ska känna efteråt att de blivit för små. Jag är ganska lång (177 cm) och vältränad och lite grov i kroppen (men fortfarande inte tjock på något sätt). Alltså inte liten och smal. Jag har valt 550 cc och det har känts jättebra framtill att jag får någon vecka sedan läste en tråd här om en tjej som verkade ha ungefär samma kroppstyp som mig och hon hade valt över 700 cc. Jag tycker själv att det låter otroligt mycket men hon skrev att hon tycker hennes resultat blev naturligt och bra. Så nu har jag börjat tveka... Tänk om det blir för litet med 550 på mig
Gilla
Laylla profilbild

Laylla

Kvinna ·

26 nov, 2016

Mimmi95 skrev:

Ska opereras den 9/12 hos Mattias elmer på Laser & estetik Sthlm. 340 cc Motiva demi profile
Längtar !! :)

Ska opereras med samma implant 19.12 hos Patrik! Kan du sjriva din längt/vikt/sm under bröst?)
Gilla
Mimmi95 profilbild

Mimmi95

Kvinna ·

26 nov, 2016

Laylla skrev:

Mimmi95 skrev:

Ska opereras den 9/12 hos Mattias elmer på Laser & estetik Sthlm. 340 cc Motiva demi profile

Ska opereras med samma implant 19.12 hos Patrik!
Kan du sjriva din längt/vikt/sm under bröst?)

Är 172cm och väger 55kg, 67cm under brösten
Gilla
Laylla profilbild

Laylla

Kvinna ·

26 nov, 2016

Mimmi95 skrev:

Laylla skrev:

Mimmi95 skrev:

Tack! Vi har ungefär samma (jag har 69 under bröst) Är du säker om storleken? Många säger att du är så lång, bör ta 400cc högprofil!)
Gilla
Elba profilbild

Elba

Kvinna ·

27 nov, 2016

makeup skrev:

Jag ska opereras den 14 December hos Patrik på Laser och Estetik, tyckte det var helt perfekt då man kan ta långledigt över jul och nyår. :)

Jag ska också operera mig på L&E den 14/12. Det l lutar åt 450cc, ena dagen känns det perfekt och nära dagen känns det för stort:)
Gilla
Mimmi95 profilbild

Mimmi95

Kvinna ·

27 nov, 2016

Laylla skrev:

Mimmi95 skrev:

Laylla skrev:

Mimmi95 skrev:

Tack! Vi har ungefär samma (jag har 69 under bröst)
Är du säker om storleken? Många säger att du är så lång, bör ta 400cc högprofil!)

Ja jag tror inte jag vill ha större för att jag är så smal på överkroppen och för att jag vill få ett naturligt resultat, tänkte också först att jag är lång så behöver nog större men tror inte man ska tänka så mycket på längden när jag var på konsultation och fick se 3D-bilder så tyckte jag 400 cc såg för stort ut på mig, och jag ville inte ha hög profil för jag tycker det blev för putigt, vill ju ha mer naturligt så därför valde jag demi. fick du göra 3D-bilder?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem