r95
Kvinna ·
18 nov, 2016
Bröstförstoring december 2016
BröstförstoringJag ska göra en bröstförstoring den 5 december. Bara 17 dagar kvar nu så det börjar närma sig :D Undrar om det finns fler här som ska göra en bröstförstoring i december. Vart ska ni i så fall göra operationen? Jag ska till Eya på estetisk kirurgi i Ockelbo :)
Sortera efter
Laylla
Kvinna ·
13 dec, 2016
Rejoice
Kvinna ·
06 jan, 2017
Makiha
Kvinna ·
06 jan, 2017
Bubb
Kvinna ·
08 jan, 2017
Jag opererades den 12 dec på art clinic, Uppsala. Än så länge är jag nöjd, men jag har faktiskt hunnit tänka VAD HAR JAG GJORT några gånger. Haha. Men jag antar att man måste ha lite is i magen och vänta tills som läkt klart :)
Jag har mått väldigt bra och slutade med all smärtlindring efter 6 dagar. Men ca 2,5 v efter op så upptäckte jag att jag har himla ont i revbenen nedanför brösten, det hade jag inte känt innan. Som rejäla blåmärken,men syns inget på utsidan. Nåt ni känner igen?
Sen har jag dålig känsel i vänstra bröstet, från bröstvårtan och ner känner jag nada. Högra bröstvårtan är däremot överkänslig och ömmar vid beröring. Hur är er känsel?
Makiha
Kvinna ·
16 jan, 2017
Jag opererades den 12 dec på art clinic, Uppsala. Än så länge är jag nöjd, men jag har faktiskt hunnit tänka VAD HAR JAG GJORT några gånger. Haha. Men jag antar att man måste ha lite is i magen och vänta tills som läkt klart :)
Jag har mått väldigt bra och slutade med all smärtlindring efter 6 dagar. Men ca 2,5 v efter op så upptäckte jag att jag har himla ont i revbenen nedanför brösten, det hade jag inte känt innan. Som rejäla blåmärken,men syns inget på utsidan. Nåt ni känner igen?
Sen har jag dålig känsel i vänstra bröstet, från bröstvårtan och ner känner jag nada. Högra bröstvårtan är däremot överkänslig och ömmar vid beröring. Hur är er känsel?
Hej!
Jag har också ont vid revbenen precis under brösten och jag nämnde det på mitt återbesök och sköterskan sa att det beror på att det finns mycket stygn just där då det ska förhindra implantaten den att falla ner för mycket. Hon sa att det oftast är det området som man längst känner ömhet i efter en operation.
Gällande känseln så har jag idag 12 dagar efter operation betydligt mer känsel i bröstvårtorna jämfört med tidigare. De är känsligare och blir hårda oftare. Gällande bortfall av känsel så känner jag inget i området mellan bröstvårtan och snittet under. Det området känns fortfarande bedövat:)
Alfen
Kvinna ·
16 jan, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
25 mar, 2017
Anneh
Kvinna ·
29 mar, 2017