Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
r95 profilbild

r95

Kvinna ·

18 nov, 2016

Bröstförstoring december 2016

Bröstförstoring

Jag ska göra en bröstförstoring den 5 december. Bara 17 dagar kvar nu så det börjar närma sig :D Undrar om det finns fler här som ska göra en bröstförstoring i december. Vart ska ni i så fall göra operationen? Jag ska till Eya på estetisk kirurgi i Ockelbo :)

68

Sortera efter

Laylla

Kvinna ·

27 nov, 2016

Mimmi95, ja, men bröst ser så konstigt ut( Patrik säger att de blir mycket bättre i verkligheten och jag hoppas) Har laddat nu i galeriet
Gilla

Anneh

Kvinna ·

27 nov, 2016

Hoppar in här i tråden, har op 1/12. Längtar!
Gilla

makeup

Kvinna ·

27 nov, 2016

Elba skrev:

makeup skrev:

Jag ska opereras den 14 December hos Patrik på Laser och Estetik, tyckte det var helt perfekt då man kan ta långledigt över jul och nyår. :)

Jag ska också operera mig på L&E den 14/12. Det l lutar åt 450cc, ena dagen känns det perfekt och nära dagen känns det för stort:)

Åh vad kul! Jag väljer också mellan 450 och 500 cc men Patrik sa att det knappt var någon skillnad, och att med 500 så skulle jag se bättre ut naken då det skulle se jämnare ut. :)
Gilla

Elba

Kvinna ·

28 nov, 2016

makeup skrev:

Elba skrev:

makeup skrev:

Jag ska opereras den 14 December hos Patrik på Laser och Estetik, tyckte det var helt perfekt då man kan ta långledigt över jul och nyår. :)

Jag ska också operera mig på L&E den 14/12. Det l lutar åt 450cc, ena dagen känns det perfekt och nära dagen känns det för stort:)

Åh vad kul!
Jag väljer också mellan 450 och 500 cc men Patrik sa att det knappt var någon skillnad, och att med 500 så skulle jag se bättre ut naken då det skulle se jämnare ut. :)

Vad roligt, precis så sa han till mig också :) 500cc känns ändå stort men är det ingen större skillnad så varför inte liksom ;) Jag har en kompis som gjort förstoring 500cc och det är rätt så stort på henne så därför jag osäker på hur jag ska göra :) vilken tid ska du operera dig?
Gilla

Laylla

Kvinna ·

28 nov, 2016

Och jag fortfarande kan inte bestämma(( varje dag olika tankar! En dag vill jag 340, annan dag va fan!! 400 blir bättre!! Om ni tittar på min profil, då ser vi mina 3D stimulering bilder med 340 och 400. Bilderna ser konstiga ut, men minst ni kan se vad jag har nu)
Gilla

Peyra

Kvinna ·

28 nov, 2016

Laylla skrev:

Och jag fortfarande kan inte bestämma(( varje dag olika tankar! En dag vill jag 340, annan dag va fan!! 400 blir bättre!!

Om ni tittar på min profil, då ser vi mina 3D stimulering bilder med 340 och 400. Bilderna ser konstiga ut, men minst ni kan se vad jag har nu)

Jag har kollat på dina bilder och jag tycker inte man ser nån skillnad alls på 340 och 400! Så om jag vore du skulle jag ta 400! :)
Gilla

Laylla

Kvinna ·

28 nov, 2016

Det är skillnaden i profil. 340 har 4sm och 400 5sm i profilen
Gilla

Elba

Kvinna ·

28 nov, 2016

Laylla skrev:

Vad betyder 4sm/5sm? :)
Gilla

Laylla

Kvinna ·

28 nov, 2016

Elba skrev:

Laylla skrev:

Vad betyder 4sm/5sm? :)

De båda imlanterna har samma diametr (12sm brett), och profil det är hur mycket sm de "går ute framme", så 340 mellanprofil har 4cm och 400 är högprofil med 5cm
Gilla

Mimmi95

Kvinna ·

28 nov, 2016

Kan inte se dina bilder Laylla för är ej silvermedlem ännu :( har laddat upp 3D-bild hur 340cc mellanprofil ser ut på mig. jag är väldigt smal så på mig ser det ganska stort ut
Gilla

Laylla

Kvinna ·

28 nov, 2016

Mimmi95, ser inte dina bilder( Har laddat nu mina 340cc till bronsgaleriet, kolla!
Gilla

Mimmi95

Kvinna ·

28 nov, 2016

Laylla skrev:

Mimmi95, ser inte dina bilder(
Har laddat nu mina 340cc till bronsgaleriet, kolla!

Ja nu såg jag! :) det ser jättefint ut personligen tycker jag det är perfekt storlek och lagom i profil
Gilla

Laylla

Kvinna ·

28 nov, 2016

Mimmi95, tack! Men jag tycker inte de på bilder( så stor mellanrum, men Patrik säger att det är bara bild. Juuu jag ser dina nu också!) Verkligen ganska stora!
Gilla

Makiha

Kvinna ·

28 nov, 2016

Jag opereras 12 december på Art Clinic, Uppsala!:)
Gilla

Peyra

Kvinna ·

29 nov, 2016

Mimmi jag tycker dina utifrån 3D är jättesnygga, precis den storleken vill jag ha! :) får jag fråga vad du har nu innan i strl?
Gilla

Mimmi95

Kvinna ·

29 nov, 2016

Peyra skrev:

Mimmi jag tycker dina utifrån 3D är jättesnygga, precis den storleken vill jag ha! :) får jag fråga vad du har nu innan i strl?

Tack Peyra! :) Jag har 70b i storlek
Gilla

Peyra

Kvinna ·

29 nov, 2016

Tack för svaret! Jag nånstans mellan 70 b och 70 c så då tror jag att 340 skulle vara perfekt på mig också! Har tänkt runt 350 nämligen!
Gilla

makeup

Kvinna ·

29 nov, 2016

Elba skrev:

makeup skrev:

Elba skrev:

makeup skrev:

Åh vad kul!
Jag väljer också mellan 450 och 500 cc men Patrik sa att det knappt var någon skillnad, och att med 500 så skulle jag se bättre ut naken då det skulle se jämnare ut. :)

Vad roligt, precis så sa han till mig också :)
500cc känns ändå stort men är det ingen större skillnad så varför inte liksom ;)
Jag har en kompis som gjort förstoring 500cc och det är rätt så stort på henne så därför jag osäker på hur jag ska göra :) vilken tid ska du operera dig?

Är det sant, vad kul! :) Jag tror att det är en ganska bra storlek för oss lite längre. Misstänker att vi har samma önskemål också. Jag skall komma dit kl. 9 på morgonen! När har du tid? :)
Gilla

Elba

Kvinna ·

30 nov, 2016

makeup skrev:

Elba skrev:

makeup skrev:

Elba skrev:
makeup skrev:

Åh vad kul!

Vad roligt, precis så sa han till mig också :)
500cc känns ändå stort men är det ingen större skillnad så varför inte liksom ;)
Jag har en kompis som gjort förstoring 500cc och det är rätt så stort på henne så därför jag osäker på hur jag ska göra :) vilken tid ska du operera dig?

Är det sant, vad kul! :) Jag tror att det är en ganska bra storlek för oss lite längre. Misstänker att vi har samma önskemål också. Jag skall komma dit kl. 9 på morgonen! När har du tid? :)

Ja men precis, tror de blir skitbra oavsett 450cc eller 500cc:) börjar faktiskt bli riktigt spänd och nervös nu!! Jag har tid kl 11 så är väl säkert direkt efter dig :)
Gilla

Anneh

Kvinna ·

30 nov, 2016

Usch, snart dags för descutandusch! Håret kommer troligtvis bli svinto. Verkligen avskyr den sterila lukten efteråt, haha! Hämtat ut alla tabletter nyss också. Nu börjar det bli verklighet det här..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem