Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
shaishai profilbild

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Bröstförstoring februari 2019

Bröstförstoring

Någon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!

614

Sortera efter

pprinsessan

Kvinna ·

28 nov, 2018

Jag opereras 7/2 på nordiska kliniken! Spännande :)
Gilla

Elisaa

Kvinna ·

28 nov, 2018

Jag opereras 13 februari på citadell :)
Gilla

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Ååh vad kul!! Har ni bestämt era storlekar och profiler än eller velar ni mellan några storlekar :)? Själv velar jag mellan demi och full men börjar luta mer åt full hållet
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

28 nov, 2018

Jag blev rekommenderad demi eftersom att det är större chans för just mig att dom börjar hänga igen om jag väljer full profil :) storlek har jag inte bestämt än haha! Men lutar mot 475 eller 525, har du valt stl?
Gilla

Alinsee

Kvinna ·

28 nov, 2018

Kul! Jag har operationstid 7/2 på Akademikliniken i gbg. Jag var säker på 265cc demi (motiva erg) men nu vet jag inte om jag ska välja mini istället.. ska träffa min kirurg igen innan op så ska vi prata mer.
Gilla

Elisaa

Kvinna ·

28 nov, 2018

Jag tror det blir 310 mini men är fortfarande osäker på om det kommer se stort ut på min kropp:() Såå osäker alltså, kommer nog vela fram tills jag ligger på op bordet Hahah
Gilla

shaishai

Kvinna ·

29 nov, 2018

För min del handlar det om antingen 380cc demi eller 450cc full. Har bröstbredd 12.5cm men är rätt så platt asso. Vill verkligen inte ha implantat som är bredare än 12,5cm. Såå rädd för att se bred ut upptill :|! När det kommer till att bestämma storlek för er.. Har ni en deadline på när ni måste veta eller får ni bestämma så sent som på op dagen? :)
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

29 nov, 2018

Vad roligt att vi opereras samma dag:D så svårt att välja stl/profil, spännande att se vad ni kommer fram till :)
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

29 nov, 2018

Jag har ännu inte bestämt storlek utan det gör vi tillsammans på op-dag men jag litar helt och hållet på min kirurg när det kommer till den biten :) har fått 3 olika storlekar att fundera mellan. Hur menar du med att du är rädd för att bli platt??
Gilla

Alinsee

Kvinna ·

29 nov, 2018

pprinsessan skrev:

Vad roligt att vi opereras samma dag:D så svårt att välja stl/profil, spännande att se vad ni kommer fram till :)

Ja vad roligt! Vi får hålla lite kontakt under dagarna efter för att se om vi mår ungefär samma haha!! Är sååå nervös för hur man ska må efteråt, är rädd för att ha jätte ont D:
Gilla

shaishai

Kvinna ·

29 nov, 2018

pprinsessan skrev:

Jag har ännu inte bestämt storlek utan det gör vi tillsammans på op-dag men jag litar helt och hållet på min kirurg när det kommer till den biten :) har fått 3 olika storlekar att fundera mellan. Hur menar du med att du är rädd för att bli platt??

Jag menade att jag var platt hahah :P eller bättre sagt så upplever jag att jag är rätt platt och vill gärna ha putet som full ger MEN jag är lite rädd att se bred ut med full men samtidigt rädd att det kommer kännas platt med demi.. Jag har bilder på när jag provade demi med mina egna kläder men jag har inte på när jag provade full så jag kan inte riktigt jämföra dem :/.. Utifrån mitt utgångsläge så kändes alla implantat stora :P
Gilla

Poolly

Kvinna ·

29 nov, 2018

shaishai skrev:

För min del handlar det om antingen 380cc demi eller 450cc full. Har bröstbredd 12.5cm men är rätt så platt asso. Vill verkligen inte ha implantat som är bredare än 12,5cm. Såå rädd för att se bred ut upptill :|!

När det kommer till att bestämma storlek för er.. Har ni en deadline på när ni måste veta eller får ni bestämma så sent som på op dagen? :)

Jag har också en bröstbredd på 12,5. Kommer välja mellan 450-500 inte bestämt mig helt ännu.
Gilla

shaishai

Kvinna ·

30 nov, 2018

Poolly skrev:

shaishai skrev:

För min del handlar det om antingen 380cc demi eller 450cc full. Har bröstbredd 12.5cm men är rätt så platt asso. Vill verkligen inte ha implantat som är bredare än 12,5cm. Såå rädd för att se bred ut upptill :|!

När det kommer till att bestämma storlek för er.. Har ni en deadline på när ni måste veta eller får ni bestämma så sent som på op dagen? :)

Jag har också en bröstbredd på 12,5. Kommer välja mellan 450-500 inte bestämt mig helt ännu.

Är skillnaden mellan 450-500 stor tycker du? Är det "bara" bredden som skiljer mellan dessa eller ser man en tydligare fyllighet?
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

30 nov, 2018

Blir knäpp av alla storlekar snart hahaha!
Gilla

shaishai

Kvinna ·

30 nov, 2018

Mhmmm!! Tell me about it :O!! Man vill ändå få det bra direkt typ hahah man betalar rätt så mycket pengar o jag vill iaf inte ångra att jag tog fel storlek o sen störa mig på det varje gång jag ser mig i spegeln hahah :P
pprinsessan skrev:

Blir knäpp av alla storlekar snart hahaha!

Gilla

kurrrrr

Kvinna ·

02 dec, 2018

Februari bröst här med :D!! Längtar :)
Gilla

shaishai

Kvinna ·

12 dec, 2018

Hur går det för er tjejer :)! Själv velar jag mellan profiler mer än nånsin!! Känns som om jag aldrig kmr bestämma mig :O
Gilla

Alinsee

Kvinna ·

12 dec, 2018

shaishai skrev:

Hur går det för er tjejer :)! Själv velar jag mellan profiler mer än nånsin!! Känns som om jag aldrig kmr bestämma mig :O

Jag velar också sååå mycket mellan profiler!! Mini eller demi... blir helt galen asså hahah
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

12 dec, 2018

Jag har bestämt mig för demi profil och även bokat in konsultation nr 2 för att bestämma allt inför operationen :D vilka profiler velar du mellan shaishai? :)
Gilla

shaishai

Kvinna ·

13 dec, 2018

ååh vad kul att du har valt profil pprinsessan! Valde du storlek efter din egna bröstbredd eller tog du lite större? Alinsee! Vad är det som gör dig osäker :)? Jag velar mellan demi och full :| putmässigt är det inte en jätteskillnad mellan dem (1cm) och jag vill ha put. MEN då gör jag misstaget att tittta på bilder med full bröst och de ser såååååå stora ut på vissa :|.. Antingen är det sättet eller vinkeln de tagit bilderna på som gör att de ser större ut än var de är eller så är de så stora.. För när jag tittar på demi bilder så kan jag tycka att vissa skulle kunna vara full. MEN när jag tittar på min konsultationsbild med demi så ser det ändå lite platt ut på mig :/ välidgt naturligt men liiiiite plattare än vad jag hade önskat om ni förstår
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem