Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
shaishai profilbild

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Bröstförstoring februari 2019

Bröstförstoring

Någon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!

614

Sortera efter

pprinsessan

Kvinna ·

13 dec, 2018

Jag har inte valt storlek än (ska göra det på konsultation nr 2) men lutar mot 475cc efter min bröstbredd :) är så trött på stora och hängiga bröst som är i vägen så vill inte ha större bröst utan vill bara ha fasta bröst som sitter på plats :D Tips är att filtrera bilder efter din längd och vikt när du kollar bilder. Jag personligen tycker att det är finare med demi än full :) tycker också att du ska boka en till konsultation så att du har allt bestämt inför op! :)
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

13 dec, 2018

Glömde tillägga att jag valde demi främst för att jag inte behöver lägga in så stora inplantat då och risken för häng är mindre på så sätt :) är så avundsjuk på er som ”bara” ska göra förstoring haha!
Gilla

Jublun

Kvinna ·

13 dec, 2018

Jag skall opereras i Januari, bestämde mig för 600. Det enda jag sa till kirurgen var att jag vill ha fina bröst och jag vill inte att de sticker ut på sidorna. Han sa att han förstod, sa att jag skulle få fina bröst och vilken profil han ansåg jag skulle ha. Lade mitt tillit till hans kunskap :) NERVÖST!!
Gilla

shaishai

Kvinna ·

13 dec, 2018

Aaah jag förstår pprinsessan! Jag är ute efter runda bröst. Har små tubulära bröst (strutar med puffiga bröstvårtor) som jag egentligen vill fixa så att de blir runda o snygga. Så jag kommer nog göra som du gjorde Jublun, att jag kommer ta vad Tuve rekommenderade från första början och lita på han fullt ut. Måste påminna mig själv om att han är proffsen! Så svårt att låta krontrollbejovet ta över ibland hahaha Jublun! Då är det snaet din tur!! Vad roligt!!
Gilla

Vingar

Kvinna ·

13 dec, 2018

Hej! Jag ska opereras i januari, också på Bella. :) Ser jätte mycket fram emot det och är skitnojig på samma gång! Bestämde mig också för 600 Jublu, fast bakom bröstmuskel. Är dock lite rädd att de ska bli stort ändå. Vill se ”normal” ut i bikini... Tycker att det är sjukt svårt att föreställa sig hur det ska bli.
Gilla

Jublun

Kvinna ·

13 dec, 2018

Ojsan hoppsan, jag ska också lägga bakom muskeln. Skrivit lite tokigt. Det är läskigt shaishai att inte gå in på alla detaljer om vilken typ av inplantat, skillnaderna på dem och hur resultatet skiljer sig men samtidigt ganska skönt. Han som vet bäst avgör och så slipper jag tänka på det. Jag har i alla fall valt storlek :) Jag är som du Vingar nervös just över storleken. Det känns som att det är en storlek där det inte går att dölja brösten precis. Men jag tänker att det finns ju även dom som har naturligt stora bröst precis som dem som har naturligt små! Det jag tänker mest på är vad andra ska tänka om att jag helt plötsligt som över en natt kommer med stora bröst, haha. Det blir så tydligt att jag opererat mig. Kan nästan ibland skämmas för att andra ska se att jag spenderat så mycket pengar på en så (som andra kan tänka) ”onödig” grej. Men Vingar, när i Januari har du operation? Jag ska ju med operera på Bellakliniken
Gilla

Vingar

Kvinna ·

13 dec, 2018

:) Jag har bokat den 14/1! Känns verkligt nu. Känner precis likadant, att det inte går att dölja. Kollegorna på jobbet... Vad ska man säga. Elefanten i rummet liksom ;) Samtidigt vill man inte ångra att man tog för lite och behöva göra om det om några år. Jag hoppas att proportionerna blir rätt. Vi får väl lita på experterna? Jag behövde tydligen ungefär 14 cm i bredd vilket gör att volymen går upp.
Gilla

shaishai

Kvinna ·

14 dec, 2018

Jag tänker lite som dig Vingar, vill inte ta för lite för då kmr jag störa mig på att de blev för platta varje gång jag ser mig i spegeln, men sen vill jag ju inte heller ha för mkt för då går det ju inte o dölja :P svårt det där. Önskar verkligen att man kunde se sig själv i framtiden med de olika storlekarna o sen välja utifrån det hahaha
Gilla

shaishai

Kvinna ·

19 dec, 2018

Då blir det 500cc i full profil för min del! Bara 7 veckor kvar!!
Gilla

Anek78

Kvinna ·

19 dec, 2018

Halloj alla februari boobisar :-)trevligt att hänga med i denna tråd Jag har tid 6/2 på Citadell.
Gilla

Lirishi

Kvinna ·

20 dec, 2018

Aaaah, jag bokade tid igår. Plötsligt blev det mer verkligt! 13 februari på Akademikliniken Sthlm. Jag ville inte ha så mycket större bröst utan mest få tillbaka fyllighet som försvann pga graviditeter. Så jag fick pröva ut en storlek som jag tyckte såg bra ut till min kropp. Det visade sig vara 290cc, anatomiska. Kul att följas åt med er andra som också tar steget i februari! :)
Gilla

Alinsee

Kvinna ·

22 dec, 2018

Lirishi skrev:

Aaaah, jag bokade tid igår. Plötsligt blev det mer verkligt! 13 februari på Akademikliniken Sthlm. Jag ville inte ha så mycket större bröst utan mest få tillbaka fyllighet som försvann pga graviditeter. Så jag fick pröva ut en storlek som jag tyckte såg bra ut till min kropp. Det visade sig vara 290cc, anatomiska. Kul att följas åt med er andra som också tar steget i februari! :)

Vad roligt!! Är super nervös, inte alls lång tid kvar nu.. :D
Gilla

shaishai

Kvinna ·

23 dec, 2018

Jaa vad kul Anek78 och Lirishi! Anek78 du op'as dagen efter mig ser jag! Vad roligt :)!
Gilla

Emmao

Kvinna ·

26 dec, 2018

Jag ska opereras den 11/2 på Bellakliniken ;-) Ser galet mkt fram emot op och hur resultatet kommer bli. Kände stort förtroende till min kirurg som tycktes förstå mina tankar om hur jag önskar det ska se ut. Jag har inte koll på något annat mer än att vi kom överens om motiva runda 625cc full profil. Några andra mått etc var inget jag lade på minnet vilket jag retar mig lite på nu. Ska bli skoj att följa era upplevelser
Gilla

shaishai

Kvinna ·

28 dec, 2018

Ja vad kul emmao :D!! Vilka mått tänker du på :)? Typ bröstbredd :)? Nu när det varit jul och snart nyår så kan jag inte sluta tänka på att det är sista gången jag kommer se ut som jag gör :O! Nästa jul o nyår lär man ju ha ett par bröst som jag kmr kunna fylla it kläderna med :P! Känns så overkligt :)!
Gilla

Emmao

Kvinna ·

28 dec, 2018

Eller hur shaishai!!! Man längtar till nästa fest efter operation, haha! Ska på bröllop i sommar och fantiserar hur man kommer att bära upp klänning efter operationen. Sjukt spännande. Ser att du ska opereras av Tuve. Han gjorde min bukplastik och jag är mycket nöjd. Han är duktig och noggrann!
Gilla

Cherry19

Kvinna ·

28 dec, 2018

Jag ska opereras den 4 februari på Bellakliniken.
Gilla

Emmao

Kvinna ·

29 dec, 2018

Vad kul majalaja, då får du återkomma med recensioner innan den 11:e!
Gilla

shaishai

Kvinna ·

29 dec, 2018

Emmao skrev:

Eller hur shaishai!!! Man längtar till nästa fest efter operation, haha! Ska på bröllop i sommar och fantiserar hur man kommer att bära upp klänning efter operationen. Sjukt spännande.

Ser att du ska opereras av Tuve. Han gjorde min bukplastik och jag är mycket nöjd. Han är duktig och noggrann!

Ååh då kommer ju brösten vara snyggare också i sommar :)! Ingen svullnad förhoppningsvis o de kommer vara mer "på plats" också då :)! Jaa men tack för orden! Får man fråga vad som gjorde att du inte valde Tuve den här gången :)? Majalaja! Åh vad spännande! Du opereras dagen innan mig!
Gilla

Cherry19

Kvinna ·

29 dec, 2018

Åh va kul med alla februari operationer. Ska hålla er uppdaterade med min operation om ni är nyfikna!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem