Lilltutten
Kvinna ·
02 aug, 2018
Bröstförstoring i oktober 2018
BröstförstoringHar nu bokat in min op! Äntligen! Väldigt förväntansfull och vill nu att tiden bara ska springa iväg och att oktober ska komma fort, fort, FORT! (Även om jag gillar sommaren också värmen vi har också) ;) Tänkte att vi kanske är fler som ska opereras samtidigt och här i den här tråden kunde samlas och dela våra tankar, funderingar, osv inför op och även efter. Jag har min op inbokad på Nordiska Kliniken hos Patrik Höijer den 22 oktober 2018. Kommer lägga in 500cc i båda brösten. Motiva Round Full. Hur ser det ut för er?
Sortera efter
Kryllis
Kvinna ·
23 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
23 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
23 okt, 2018
Imorgon är det min tur och jag är SÅ nervös!
Någon som vet om man får dricka en slät kopp kaffe på morgonen? Haha.
Kakadua
Kvinna ·
23 okt, 2018
Någon som vet om man får dricka en slät kopp kaffe på morgonen? Haha.
Vad roligt att du ska opereras imorgon. :) stort lycka till.
Du får dricka klara drycker fram till två timmar innan operationen. Kaffe och Tea utan mjölk.
Abk
Kvinna ·
23 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
23 okt, 2018
Någon som vet om man får dricka en slät kopp kaffe på morgonen? Haha.Vad roligt att du ska opereras imorgon. :) stort lycka till.
Du får dricka klara drycker fram till två timmar innan operationen. Kaffe och Tea utan mjölk.
Tack! Skönt att jag får dricka mitt morgonkaffe!
Ser att du opererade dig igår. Hur har det gått och hur mår du nu?
Kryllis
Kvinna ·
23 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
24 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
24 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
24 okt, 2018
De kommer säkert gå bra, vad är du orolig över? Bara hostan eller är det något mer?
Memlie
Kvinna ·
24 okt, 2018
De kommer säkert gå bra, vad är du orolig över? Bara hostan eller är det något mer?
Allmänt nervös över narkosen, för smärtan och hur första tiden hemma kommer vara med två små barn. Och även för hostan då.
Pelu
Kvinna ·
24 okt, 2018
Kryllis
Kvinna ·
24 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
24 okt, 2018
Lilltutten
Jag opades också hos Patrik på Nordiska Kliniken i måndags den 22 okt. Motiva ergonomix Demi 380cc blev det här :). Hur mår du nu? Jag har fortfarande ganska ont, höger bröst mer svullet än vänster och är allmänt nojig.
snutt
Kvinna ·
25 okt, 2018
Ni som varit på återbesök, hur gick det till och vad gjorde ni? Ska på mitt första imorgon. :)
Ja var på återbesök i tisdags. Hon tog bort den tejpen som tejpat upp tuttarna sen op. Sen visade hon och tejpade snitten. Ja fick en salva mot blåmärkena och ett serum till snitten. Ska dit nu på tisdag igen för att checka så allt ser bra ut 👍
Pelu
Kvinna ·
25 okt, 2018
Lilltutten
Jag opades också hos Patrik på Nordiska Kliniken i måndags den 22 okt. Motiva ergonomix Demi 380cc blev det här :). Hur mår du nu? Jag har fortfarande ganska ont, höger bröst mer svullet än vänster och är allmänt nojig.
Opererades också på nordiska i måndags, har också ganska ont men är det är hanterbart och inte lika illa som jag förväntat mig. Vad är du nojig över? Har du pratat med NK?
Memlie
Kvinna ·
26 okt, 2018
Lilltutten
Opererades också på nordiska i måndags, har också ganska ont men är det är hanterbart och inte lika illa som jag förväntat mig. Vad är du nojig över? Har du pratat med NK?
Okej kul! :) smärtan är mycket bättre nu. Hade väääldigt ont i höger bröst när jag andades in fram till idag typ. Högg ordentligt vid varje djupt andetag. Nu är jag mest nojig att jag ska göra ngt tokigt så jag flyttat på implantaten eller så det inte läker ordentligt. Är super svullen om magen också vilket är riktigt jobbigt. Hur mår du idag?
Kryllis
Kvinna ·
26 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
26 okt, 2018
Snutt, tack för svar. Så trevligt att du fick serum och sådant! Det fick inte jag. När ska du börja använda det? När kan du börja använda annan BH än tortyren?
Tortyren tror ja inte kkab har. Men denna gången, eftersom de sytt upp fickorna. Så tyckte ivan att jag skulle börja med bygel bh direkt dygnet runt. Jag började i tisdags då jag hittade en skön som passade. Inte så enkelt å leta bh med omkr 65 när en har riktigt ont osv. Närmsta change butik är 10 mil fr mig 🙂
Alinsee
Kvinna ·
26 okt, 2018