Lilltutten
Kvinna ·
02 aug, 2018
Bröstförstoring i oktober 2018
BröstförstoringHar nu bokat in min op! Äntligen! Väldigt förväntansfull och vill nu att tiden bara ska springa iväg och att oktober ska komma fort, fort, FORT! (Även om jag gillar sommaren också värmen vi har också) ;) Tänkte att vi kanske är fler som ska opereras samtidigt och här i den här tråden kunde samlas och dela våra tankar, funderingar, osv inför op och även efter. Jag har min op inbokad på Nordiska Kliniken hos Patrik Höijer den 22 oktober 2018. Kommer lägga in 500cc i båda brösten. Motiva Round Full. Hur ser det ut för er?
Sortera efter
AquaAura
Kvinna ·
03 okt, 2018
Lina1991
Kvinna ·
03 okt, 2018
Nu har jag precis bokat operation!! 15/10 blir det av :D
Uggla
Kvinna ·
03 okt, 2018
Uggla - skönt att du ska få tid o kolla! Kan man släppa det även om det skulle vara huvudspöken.
Alltså nu är båda svullna som de ska o sprängfärdiga. Jag känner inte att det rör sig lika mkt nu. Bara typ fr liggande till stående att nåt händer. Men inte alls som innan.
Jag ska fråga idag när de ringer.
Är du på dag tre idag??
Jimena
Kvinna ·
03 okt, 2018
Jhildenborg
Kvinna ·
03 okt, 2018
Uggla
Kvinna ·
03 okt, 2018
Aquaaura- kul. Du kommer inte ångra dig! Dom är fantastiska där!
Ugglan- oj. Varför sa dom det? Hade du också via armhålan?
Hoppas dom hör av sig snart så du får prata med dem. Jag har legat ner o sovit. Fått typ ’hålla i dom’ lite men för mig r det värre när jag står/sitter.
Kanske därför mina kändes lösa också. Haha.
Lycka till. Hört att tredje dagen ska vara värst så kämpa på idag så vet du att du bara har gott framför dig.
Uggla
Kvinna ·
03 okt, 2018
Imorgon är det äntligen dags för min bröstförstoring, som jag har velat göra i flera flera år. Kan inte fatta att det bara är timmar ifrån. Börjar bli riktigt nervös nu. Jag har aldrig blivit sövd förut heller.
Jimena
Kvinna ·
03 okt, 2018
AquaAura
Kvinna ·
03 okt, 2018
Nu har jag precis bokat operation!! 15/10 blir det av :D
Spännande! Då opereras vi samma dag!
Hur många CC ska du lägga in?
AquaAura
Kvinna ·
03 okt, 2018
Ok-Lee
Kvinna ·
03 okt, 2018
Uggla
Kvinna ·
04 okt, 2018
Jhildenborg- lycka till! Det är jätteskönt att sövas. Du somnar o vaknar o poff det är klart.
Ugglas- ok jag förstår! Skönt att du känner dig redo att sluta med morfin! Ska också minska sen. :)
Jhildenborg
Kvinna ·
04 okt, 2018
Lina1991
Kvinna ·
04 okt, 2018
Nu är jag opererad! Allt gick bra. Tror till och med att jag drömde under operationen, men minns så klart inte vad. Konstigt nog var jag inte nervös precis innan heller. Nu gör det lite ont, men inte så farligt. Jag har ju smärtstillande också. Har mest ont i ryggen.
Annars känns det jättebra med mina nya bröst. Ska bli spännande att få ta en närmare titt på dom senare.
Uggla
Kvinna ·
04 okt, 2018
Nu är jag opererad! Allt gick bra. Tror till och med att jag drömde under operationen, men minns så klart inte vad. Konstigt nog var jag inte nervös precis innan heller. Nu gör det lite ont, men inte så farligt. Jag har ju smärtstillande också. Har mest ont i ryggen.
Annars känns det jättebra med mina nya bröst. Ska bli spännande att få ta en närmare titt på dom senare.
Jhildenborg
Kvinna ·
04 okt, 2018
Uggla
Kvinna ·
05 okt, 2018
Tack så mycket! Man är verkligen extra försiktig vid varje liten rörelse. Ser verkligen fram emot att bli helt återställd vad gäller värken. Har även mått illa till och från hela dagen men det börjar avta nu.
Gällande storleken: tyckte först att brösten såg väldigt stora ut när jag såg dem efter op. Men när jag lägger händerna över dom så känns de helt perfekta i storleken. Verkligen inte för stora, vilket jag var rädd för innan. Men lite ovant är det ju såklart.
Jhildenborg
Kvinna ·
05 okt, 2018
Camillag
Kvinna ·
05 okt, 2018
Jhildenborg
Kvinna ·
05 okt, 2018