Madz
Kvinna ·
13 nov, 2018
Bröstförstoring januari 2019
BröstförstoringHej! Någon mer som ska göra en bröstförstoring i januari 2019? Jag ska opa mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken den 8 januari. Har 75A (knappt) idag och ska lägga in motiva 425cc round full. Så nervös!!
Sortera efter
Opii
Kvinna ·
13 nov, 2018
Madz
Kvinna ·
14 nov, 2018
Floppsan
Kvinna ·
14 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
14 nov, 2018
Floppsan
Kvinna ·
14 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
15 nov, 2018
Floppsan
Kvinna ·
16 nov, 2018
Smilla87
Kvinna ·
18 nov, 2018
FetchThePony
Kvinna ·
18 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
18 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
18 nov, 2018
Smilla87
Kvinna ·
18 nov, 2018
Smilla 87, jag skall lägga in Mentor och tror inte de har mini/demi beteckningen... skall dock välja den lägsta profilen... tänker att man alltid kan pusha upp de med en schysst bh om man skulle vilja det.. svårare att ”få ner de”
Opii
Kvinna ·
18 nov, 2018
Smilla87
Kvinna ·
18 nov, 2018
Jag förstår precis vad du menar! O jag längtar också efter att kunna gå utan bh och känna mig kvinnlig, kommer nog göra det jämt hahaha.. Men jag tror inte att de blir ”hängiga” bara för att man tar mini/låg profil. Fake-tuttar e ju ändå snyggare o håller formen på ett annat sätt än naturliga... Kolla in användaren Noa. Hon har lagt in 275 cc runda mini. Supernice verkligen!!
Floppsan
Kvinna ·
18 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
19 nov, 2018
Floppsan
Kvinna ·
19 nov, 2018
Floppsan, förklara för mig vf man väljer demi (mer put?) med mer cc och mini med mindre cc...? Borde det inte vara tvärtom att man tar demi med 220 och mini med 265 eftersom det är en större storlek.... så tänkte jag iaf, att jag tar lite större cc men går ner till lägsta profilen för att få ett naturligt resultat... men jag kanske har missat något?
Nää men håller med dig man vill inte lägga i för mkt.... efter att ha sett några bilder på 180-220 så tänkte jag faktiskt att det känns för lite.. för liten skillnad för att genomlida allt besvär som ändå följer en op..
Haha, min mamma låssas som inget efter jag berättat. Lever i förnekelse. Men så sa hon häromdagen ”men hallå!! Du har ju inte köpt något för de pengarna du fick av mig och pappa i 30 års present!” Så klämde jag på mina boobies och ba jooohoo da, du kommer äga 10% av dessa!!! Hahahahaha
Opii
Kvinna ·
19 nov, 2018
Floppsan
Kvinna ·
19 nov, 2018
Ahaaaa ok... så alla cc finns inte i alla projektioner?? Gud jag har noll koll på min bredd/omkretts.. Tyckte att konsultationen gick så himla fort.. första kvarten satt jag o hade panik ”vad gör jag” typ... o sen skulle det mätas o testas lite fort... vet iaf att han rekommenderade ett bredare implantat eftersom jag har breda axlar och så sa han bara lite snabbt ”med lite put”. Men kan det vara så att en viss stl inte nödvändigt finns i alla projektioner? Om både bredden o projektionen skall klaffa kanske man får vara lite flexibel med cc?
Så kul att morsan tog det väl!! Min sa inte så mkt.. hon skrattade mest åt mig o typ gud du e så knäpp hehehe.
PS. Hur får jag till att svara på ett mess, så som FU Floppsan tar med mitt inlägg? Har försökt men får inte till det...
Opii
Kvinna ·
20 nov, 2018
Ahaaaa ok... så alla cc finns inte i alla projektioner?? Gud jag har noll koll på min bredd/omkretts.. Tyckte att konsultationen gick så himla fort.. första kvarten satt jag o hade panik ”vad gör jag” typ... o sen skulle det mätas o testas lite fort... vet iaf att han rekommenderade ett bredare implantat eftersom jag har breda axlar och så sa han bara lite snabbt ”med lite put”. Men kan det vara så att en viss stl inte nödvändigt finns i alla projektioner? Om både bredden o projektionen skall klaffa kanske man får vara lite flexibel med cc?
Så kul att morsan tog det väl!! Min sa inte så mkt.. hon skrattade mest åt mig o typ gud du e så knäpp hehehe.
PS. Hur får jag till att svara på ett mess, så som FU Floppsan tar med mitt inlägg? Har försökt men får inte till det...
Du trycker på citera istället för svara så kommer det upp :) lärde mig ikväll!
Ja, jag var också rätt förvånad över mig själv vid första besöket och undrade vad fasiken jag höll på med samtidigt som jag ju verkligen ville vara där och ja, det blev lite rörigt i mitt huvud. Så jag ville dit igen för att testa och känns in mina alternativ och då kom vi in på cc diskussionen. Tuve vag väldigt bestämd med att jag skulle strunta i hur mycket i cc jag ville lägga i och koncentrera mig på hur jag ville att brösten skulle uppfattas dvs projektionen och bredden.
Har du bredare axlar är det säkert bra med ett bredare implantat för att få en naturlig känsla :)
Om du googlat på det implantatsrket du ska ha plus size chart så ser du hur de olika modellerna och bredderna är i förhållande till varandra i cc, projektion och massa annat :)