Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Myyran profilbild

Myyran

Kvinna ·

02 maj, 2024

Bröstförstoring Maj 2024

Bröstförstoring

Hej alla, Efter att ha sett samlingstråden för alla som opererade sig i april så tänkte jag att det vore Nice att samla alla som ska göra sin operation i maj. Själv har jag bokat 20e maj hos Patrik Höijer men har fortfarande inte bestämt om jag ska ta motiva 180cc mini eller 235cc demi. Jag är 160cm och väger 47kg så är ute efter ett diskret resultat men ändå med lite klyfta. Har inte tänkt berätta för min omgivning om jag kan undvika det. Hur går tankar och funderingar för andra? Vore kul att höra från fler som ska operera sig i maj :)

Sortera efter

Operationsdags profilbild

Operationsdags

Kvinna ·

04 maj, 2024

Heej! Gud vad roligt med denna tråd. Jag opas också 20/5! Dock på plastikakademin i Linköping. Var på konsultation hos mattias på NK men ville hellre opas hemikring och därför blev valet Plastikakademin:) Ska göra en bröstförstoring bakom muskeln, förmodligen med mentor siltex hp xtra 400cc men har inte helt bestämt mig än haha. Min tanke är också att jag kommer kunna dölja då jag inte känner för att berätta för någon utöver typ sambo och några få vänner, men jag vill även kunna framhäva och vill att man ändå ska se att det finns ett par bröst under kläderna ? är 164 och väger 55kg :) Det närmar sig med stormsteg för oss!

0 Gilla

Jennid profilbild

Jennid

Kvinna ·

05 maj, 2024

Jag opererades 2/5 hos Dhafir Hanoon på Clinic Perfekta i Örebro, och jag la in Mentor siltex hp 400cc bakom bröstmuskeln! Det har idag gått 3 dygn postop för mig och jag mår ändå riktigt bra skulle jag säga! Rolig tråd att följa :D Hoppas era operationer går bra!

0 Gilla

Fanny97 profilbild

Fanny97

Kvinna ·

05 maj, 2024

Jag ska operera mig i Ockelbo på tisdag den 7/5, bröstförstoring 500cc bakom muskeln blir det. Jag är mer förväntansfull än nervös nu :D

0 Gilla

Nelly92 profilbild

Nelly92

Kvinna ·

08 maj, 2024

Va rolig tråd! jag ska opereras 14/5 hos Patrik på nordiska. Är så himla rädd! ska byta implantat och göra ett bröstlyft.

0 Gilla

Jisabel profilbild

Jisabel

Kvinna ·

09 maj, 2024

Jag ska operera mig 27/5 hos Calle på Proforma. Står och väljer mellan 350-400cc (slutar nog på 375cc). Nu börjar man bli smått nervös när det börjar närma sig ?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem