Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Gorrgan profilbild

Gorrgan

Kvinna ·

11 feb, 2018

Bröstförstoring Mars 2018

Bröstförstoring

Efter att ha läst tråden för alla förväntansfulla februarioperationer så är det dax för en även för oss med marsoperationer. Jag är 43 och lever med min sambo och vår stora familj med ett gäng barn samt hund i Stockholm. Mått dåligt över mina bröst i över tio år, yngsta barnet är 15, så att nu äntligen ta steget till förändring känns än så länge overkligt. Efter att ha läst och jämfört bland en mängd olika kliniker så fastnade jag tillslut för Nordiska Kliniken och var där på en första konsultation den 3/2 hos Mattias Elmer (spännande med 3D fotografering) det kändes så rätt och bra. Behövde inget lyft utan endast förstoring och det blir Motiva full 550cc. Ska dit på en andra konsultation den 13/2 för att vara helt säker på storleken, min oro är att dem ska bli lite för stora..... Operationen är bokad till den 5/3.

386

Sortera efter

Madde95

Kvinna ·

15 jun, 2018

Behöver hjälp! :( kolla den nyaste bilden i mitt silvergalleri. Har fotat en röd fläck på ena bröstet. Haft den i ca en månad och den vill inte försvinna. Vad kan det vara?:(
Gilla

Sophoto

Kvinna ·

17 jun, 2018

jag skulle mejla bilden till kirurgen om jag var du. så du inte har åkt på någon allergisk reaktion eller liknande.
Gilla

Madde95

Kvinna ·

18 jun, 2018

Sophoto skrev:

jag skulle mejla bilden till kirurgen om jag var du. så du inte har åkt på någon allergisk reaktion eller liknande.

Hej! Jag har mejlat en bild men dem tror inte det är något. De skrev dock att jag ska höra av mig om det blir värre.
Gilla

Sophoto

Kvinna ·

20 jun, 2018

Madde95 skrev:

Sophoto skrev:

Hej! Jag har mejlat en bild men dem tror inte det är något. De skrev dock att jag ska höra av mig om det blir värre.

Håller tummarna för att det inte är något då
Gilla

Madde95

Kvinna ·

21 jun, 2018

Sophoto skrev:

Madde95 skrev:

Sophoto skrev:

Håller tummarna för att det inte är något då

Det har faktiskt börjat blekna mycket och är nästan borta nu :D Älskar hur man får panik så fort det gäller något med brösten haha.
Gilla

Sophoto

Kvinna ·

25 jun, 2018

Skönt att höra, men ja förstår vad du menar haha. Fick infektion i ena ärret för två månader sen, fick panik förra veckan över hur fint mitt högra ärr är medans det vänstra är jätte rött. Men bara att ha is i magen, dom är endast 3 månader gamla haha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem