Gorrgan
Kvinna ·
11 feb, 2018
Bröstförstoring Mars 2018
BröstförstoringEfter att ha läst tråden för alla förväntansfulla februarioperationer så är det dax för en även för oss med marsoperationer. Jag är 43 och lever med min sambo och vår stora familj med ett gäng barn samt hund i Stockholm. Mått dåligt över mina bröst i över tio år, yngsta barnet är 15, så att nu äntligen ta steget till förändring känns än så länge overkligt. Efter att ha läst och jämfört bland en mängd olika kliniker så fastnade jag tillslut för Nordiska Kliniken och var där på en första konsultation den 3/2 hos Mattias Elmer (spännande med 3D fotografering) det kändes så rätt och bra. Behövde inget lyft utan endast förstoring och det blir Motiva full 550cc. Ska dit på en andra konsultation den 13/2 för att vara helt säker på storleken, min oro är att dem ska bli lite för stora..... Operationen är bokad till den 5/3.
Sortera efter
Fidde
Kvinna ·
29 apr, 2018
Sf88
Kvinna ·
29 apr, 2018
Sf88
Vad har du för sportbh...
Ska OP 9/5 av samma läkare som du...
Bra om jag har den hemma..
Sophoto
Kvinna ·
05 maj, 2018
Sweety71
Kvinna ·
05 maj, 2018
Sophoto
Kvinna ·
05 maj, 2018
Sweety71
Kvinna ·
05 maj, 2018
Madde95
Kvinna ·
05 maj, 2018
Lagt ut bilder på 2 månaders gamla bröst. Är så himla glad att jag gjorde den här operationen. Är så nöjd!
Sophoto
Kvinna ·
05 maj, 2018
Precis, bara längtar nu tills mina är färdigbakade. Hur känns dina nu så här 2mån senare? FF hårda eller har dom mjuknat på sig? Dom ser mjuka ut iaf. :)
Sophoto
Kvinna ·
05 maj, 2018
Sååå fina!!🙂 Ska med lägga ut på måndag när dem är 2 månader!Lagt ut bilder på 2 månaders gamla bröst. Är så himla glad att jag gjorde den här operationen. Är så nöjd!
Madde95
Kvinna ·
07 maj, 2018
Sophoto
Kvinna ·
07 maj, 2018
sthlm
Kvinna ·
18 maj, 2018
Madde95
Kvinna ·
18 maj, 2018
Inte mkt aktivitet i tråden nu... :) hur går det för er?
Jag känner mig 100 % återställd här och har köpt mina första bikinis, så kul!
Sophoto
Kvinna ·
18 maj, 2018
Madde95
Kvinna ·
19 maj, 2018
jag insåg att jag behöver köpa en ny bikini haha. känner mig rätt så återställd, men det känns i bröstmusklerna när jag göra vissa rörelser. känns obehagligt lixom. men ska försöka träna upp musklerna och se om det går över. är så jävla nojjig för muskelpåverkan.
Miss.s
Kvinna ·
22 maj, 2018
Madde95
Kvinna ·
22 maj, 2018
Hej alla. Jag är så otroligt nöjd över mina bröst, ska på återbesök 20 juni. Dom både ser och känns helt naturliga. Vissa rörelser kan/vågar jag ej göra på gymmet, gör ej ont men känns konstigt. Sen undrar jag var ni andra köper kläder? Jag har strl S lr liten M, men har svårt att hitta kläder som sitter bra, altingen för tajt över brösten lr för stort i övrigt. Bikini köpte jag 1 men är jättesvårt att hitta 75F (i vanliga affärer typ hm o liknande) samma sak med bh. Får ej ha med bygel, är nästan omöjligt då.
Sweety71
Kvinna ·
08 jun, 2018
Madde95
Kvinna ·
11 jun, 2018
Hej Marsgänget
Kliver in här och vill höra lite hur era boobs mår nu såhär ett par månader senare :) Ni som opererade er på nordiska och fick en hemsk stödbh, med bygel, klarade ni av att använda den 24/7 eller har ni använt er av andra bhar?
Mina blev 5v idag och nu ska jag använda min tortyr i 6mån, 24/7...använt den till och från i veckan. Gillar verkligen inte den. Har köpt andra bra bhar med stöd, som jag altinerar med. Vad har ni sovit i? Bhn?
Hur som helst så mår mina bra, mjuknat på bra och är runda och fina. Jättenöjd än så länge iaf :)
fritiof
Kvinna ·
11 jun, 2018