Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Venize
Kvinna ·
23 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
23 nov, 2019
Anonym användare
23 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
23 nov, 2019
Anonym användare
23 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
23 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
23 nov, 2019
Anonym användare
23 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
23 nov, 2019
Anonym användare
23 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
24 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
24 nov, 2019
Anonym användare
24 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
24 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
24 nov, 2019
Venize! Exakt. Tänker med så. Kommer absolut inte köra någon fitness eller deff på den nivån. Utan mer använda fria vikter, köra liksom ett vanligt gympass med kondition samt vikter. Men Magnus sa att det kommer försvinna ändå det spelar ingen roll. Han sa som att han redan visste att ”du kastar pengarna i sjön.” Blev faktiskt så paff och besviken över det. Han som innan sagt att man kan förvänta sig 1-2 större. Patrik sa 1 kupa större, cirka 125 som stannar kanske. Gör det skillnad?
Patrik sa iaf inget om träningen. Jag skrev följdfrågor på nu till honom för att få bättre svar. Både om träning, vad som händer om det försvinner om det bara blir fettklumpar kvar samt vad han tror gynnar mig mest på benen. Är som sagt mest sugen på att ta insida lår, insida knä och kärlekshandtag som en första. Men vill inte det ska bli ojämnt eller överskottshud efteråt. Har ni märkt nåt av det?
Jag antar man tror det är såå mycket dom tar men det är ju inte det. Patrik sa att dom kanske kan få ut som dom kan sätta in cirka 200-300 i varje. Kommer jag känna skillnad då? Om jag har typ 80 själv?
Knasen. Patrik lämnade över lappen med pris till Magnus så antar han ville förmedla det. Men Magnus har tidigare sagt på Mail att det börjar på 60 tusen.
Mini_me1
Kvinna ·
24 nov, 2019
Jeg har aldri fått beskjed om at det blir borte når jeg begynner å trene. Men jeg tenker hvis man driver med typ fitness og deffer da vil jo antakelig alt overskudds fett bli borte. Jeg trener mye utholdenhet, men stabil vekt og ingen planer om å deffe. Lillajagigen har jo gjort dette for en stund siden, hun både trener mye og har gått litt ned i vekt om jeg ikke husker feil. Uten at brystene har blitt mindre.
Mini_me1 for de fleste virker det som om de har hatt et stabilt resultat fra uke 4-6. Jeg fikk også beskjed fra min kirurg at det virker som om det fettet som blir borte gjerne blir borte i løpet av de første ukene ☺️
Knasen
Kvinna ·
24 nov, 2019
Anonym användare
24 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
24 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
24 nov, 2019