Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Mini_me1
Kvinna ·
18 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
18 dec, 2019
Är förundrad över hur bodyjetshålen på mina höfter inte syns längre!
Lillajagigen
Kvinna ·
18 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
18 dec, 2019
7-10 mm ungefär. Ganska stora var de.
Anonym användare
18 dec, 2019
Tack alla! Känns skönt att veta att det är normalt men det är otroligt tufft med sånt här hjärtpåslag och ångest som jag känner nu. Mår illa konstant och har svårt att äta och det måste man ju göra för kosten är ju viktig innan. Men jag mår skit. Vill bara ha detta över nu.
Men ni alla tycker det var värt det? Hur är smärtan nu? Tagställen? Märken från kanyler?
Jag gjorde det ju först och främst för att bli av med fett på innanlåren, brösten blev en bonus. Med tanke på det så skulle jag inte säga att jag är nöjd med tagarstället än, för jag ser fortfarande typ ingen skillnad.. ser bara skillnad precis vid och ovanför knäna, men det gör bara att det ser ojämnt ut just nu precis där. Högre upp är det ingen skillnad så jag hoppas ju på att det fortfarande är svullet och kommer att lägga sig.
Instickshålen syns fortfarande på mig men för någon dag sen verkade ett helt plötsligt blivit mycket mindre synligt så jag fick anstränga mig för att se det. Men jag hade skorpor otroligt länge, se det går lååångsamt för mig.
Hade jag gjort det för brösten så skulle jag ha räknat med två gånger. Hade jag redan fått barn så skulle jag direkt gjort det igen, nu avvaktar jag ev. amning. Jag känner mig så här nästan 10 veckor senare inte att jag vågar börja springa än, brösten känns fortfarande för känsliga.
Anonym användare
18 dec, 2019
Smulan88
Snart är det över. Oj, vad jag längtar!
Mini_me1
Kvinna ·
18 dec, 2019
Tack alla! Känns skönt att veta att det är normalt men det är otroligt tufft med sånt här hjärtpåslag och ångest som jag känner nu. Mår illa konstant och har svårt att äta och det måste man ju göra för kosten är ju viktig innan. Men jag mår skit. Vill bara ha detta över nu.
Men ni alla tycker det var värt det? Hur är smärtan nu? Tagställen? Märken från kanyler?
Jag gjorde det ju först och främst för att bli av med fett på innanlåren, brösten blev en bonus. Med tanke på det så skulle jag inte säga att jag är nöjd med tagarstället än, för jag ser fortfarande typ ingen skillnad.. ser bara skillnad precis vid och ovanför knäna, men det gör bara att det ser ojämnt ut just nu precis där. Högre upp är det ingen skillnad så jag hoppas ju på att det fortfarande är svullet och kommer att lägga sig.
Instickshålen syns fortfarande på mig men för någon dag sen verkade ett helt plötsligt blivit mycket mindre synligt så jag fick anstränga mig för att se det. Men jag hade skorpor otroligt länge, se det går lååångsamt för mig.Hade jag gjort det för brösten så skulle jag ha räknat med två gånger. Hade jag redan fått barn så skulle jag direkt gjort det igen, nu avvaktar jag ev. amning. Jag känner mig så här nästan 10 veckor senare inte att jag vågar börja springa än, brösten känns fortfarande för känsliga.
Förstår! Var dina insida lår väldigt stora eller varför inte utsida?
Jag gör ju det först och främst för att få fylligare bröst efter amning och sen är ju utsida (ridbyxa) samt lite kärlekshandtag en bonus. För fettet måste ju komma från nånstans.
Skönt att det börjar försvinna mer iaf. Man längtar tills när man inte är svullen och läkningen går bättre. Men hur länge är man svullen?
Anonym användare
18 dec, 2019
Lillajagigen
Kvinna ·
18 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
18 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
18 dec, 2019
Jag förstår. Jag stör ju inte mig på nåt annat än brösten.
Men jag har fått panik nu. Jag vet inte om jag klarar göra detta. Ligger i soffan och skakar och tårarna bara rinner.
Knasen
Kvinna ·
19 dec, 2019
Anonym användare
19 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 dec, 2019
Anonym användare