Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Anonym användare
21 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
21 dec, 2019
Anonym användare
21 dec, 2019
Anonym användare
21 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
21 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
21 dec, 2019
Anonym användare
21 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
21 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
21 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
21 dec, 2019
Anonym användare
21 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
21 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
21 dec, 2019
2040
Kvinna ·
21 dec, 2019
Ja. Den ena. Och jag hade känsel direkt så tror inte det kommer påverkas. Men det är ju tejp över så har inte sett hur ser ut än men han sa det hade gått bra.
Mini_me1
Kvinna ·
21 dec, 2019
Smulan88
Ät antibiotikan enligt instruktion rekommenderar jag! Värktabletter kan du göra som du vill med men inte antibiotikan!
Hur länge ska du ha den där bygelbh:n? Undrar om vi får olika instruktion (mjuk bh, ingen bh, bygel-bh som håller fett på plats hårt just intill kroppen) bara för att olika kliniken har olika rutiner eller om det är för att vi ser olika ut?
Anonym användare
21 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
21 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
21 dec, 2019
Ja det är märkligt. Är det för vi är olika eller för dom har olika tips på vad som är bra? Denna är iaf horribel. Snälla Raja fråga på fredag. Isf ska jag fixa en annan. Eller tror ni dom kan skicka en annan till en? För denna är verkligen hemsk att ha på sig. Skrev till sjuksköterskornas Mail nu iaf och dom sa jag skulle ha den för att det ska hållas därinne på plats helt enkelt. Men det tycker man ju en mjuk och fast också gör? Denna är som sagt hemsk.
Och köpa några stora plåster att sätta på snitten om jag behöver. Tog ju bort dom idag innan jag duschade. Hade ni dom länge?
Förresten. Hur länge åt ni smärtstillande? Tänkte köra hela antibiotikan för det sa hon jag var tvungen till men hatar illamåendet och det är väl lite från den med tror jag. Men också från paracetamolet. Mådde ni illa? Eller vad kände ni första dagarna mest? Jag har som sagt svårt att sova. Har inte sovit riktigt på fem dagar. Tips?
Kan inte visa bröstvårtan än för tejpen ska sitta där tills den ramlar av antar jag. Men jag har känsel vilket jag är så glad över. Trodde den skulle vara nedsatt nu i början.
Förresten. Kan ni inte visa era ärr från insugshålen? Hade så gärna velat se hur dom ser ut nu. Kommer man se det när man har kjol och annat? Är så rädd att det blir för tydligt.. ni får gärna lägga upp bilder det hade varit så uppskattat.
Så skönt att ha er. Underbart att kunna skriva i stunder som dessa!
Anonym användare
21 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
21 dec, 2019