Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Tabita
Kvinna ·
13 feb, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
13 feb, 2020
Nu har jag passerat mina 3 ”magiska” månader. ? Minskningen stannade av efter ca 4-5 veckor. Känns som att väldigt mycket försvann (kanske stämmer att 30-50 % stannade) men det syns ändå en tydlig skillnad. Storleken har gått från en b-kupa (som inte var riktigt fylld längre) till en d-kupa. Framförallt för att brösten är så pass breda så jag inte kan ha mindre kupa. Men den är även full nu då jag har mer överpol än innan. Rent visuellt känns den inte som D.
Nu har jag ju bokat en ny op om 11 dagar. Kupan får gärna stanna som den är nu men Förhoppningen är att få lite mer fylliga och droppformade (och lite mindre toppiga) bröst. Önskar även lite mer klyfta. Vi får se hur det blir... det är ju svårt att ändra form med den här metoden. spännande och nervöst även den här gången (om än inte lika orolig).
Det som känns jobbigast är att ta ytterligare en paus från träningen nu när jag äntligen kommit igång och kan köra för fullt igen... ?
Knasen
Kvinna ·
13 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
13 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
13 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
14 feb, 2020
Raja
Kvinna ·
14 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
15 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
15 feb, 2020
Tabita
Kvinna ·
15 feb, 2020
Eehn...fu får gärna berätts hur allt känns nu då det gått lite tid. Hur har det gått med att sova mm. Upplever du att mkt fett stannat kvar?
Knasen
Kvinna ·
15 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
16 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
16 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
16 feb, 2020
Knasen
Kvinna ·
16 feb, 2020
Tabita
Kvinna ·
16 feb, 2020
Väntar på efterbilder från smulan eehn och tabita ..
Kanske fler som jag ej minns nu... ;)
Marfred
Kvinna ·
16 feb, 2020
Eehn
Kvinna ·
16 feb, 2020
Eehn..nyfiken... du lade ju in hela 500 i vsrje bröst...nu har det ju gått ngr veckor.
Upplever du att mkt försvunnit?
I övrigt verkar aktiviteten här inne har minskst...
Knasen
Kvinna ·
17 feb, 2020
Marfred
Kvinna ·
17 feb, 2020
Förresten är det någon som känner att ni fått problem värk eller så i och runt ryggen efyer att fett tagits där?