Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Milenaaa
Kvinna ·
23 jul, 2020
Raja
Kvinna ·
31 jul, 2020
Näsplastik2018
Kvinna ·
01 aug, 2020
Larose
Kvinna ·
01 aug, 2020
Larose
Kvinna ·
01 aug, 2020
Larose
Svårt att säga. Jag var väl nästan helt orörlig, hade svårt att sätta mig, resa mig, sitta men kunde gå en kort promenad i typ fyra dagar. Sedan var jag öm och fick röra mig försiktigt i kanske två veckor till. Sedan var det kanske en-två månader som det gjorde ont på en del av tagställena om man tog på dem på vissa sätt. Brösten helt mjuka och som vanligt efter kanske två månader.
Jag studerar så jag var inte sjukskriven, men hade jag jobbat på ett kontorsjobb så hade jag känt mig bekväm med att jobba efter en vecka tror jag.
Näsplastik2018
Kvinna ·
03 aug, 2020
Jag ska också göra till hösten!!! Vart ska du göra op?
Raja
Kvinna ·
03 aug, 2020
Larose
Svårt att säga. Jag var väl nästan helt orörlig, hade svårt att sätta mig, resa mig, sitta men kunde gå en kort promenad i typ fyra dagar. Sedan var jag öm och fick röra mig försiktigt i kanske två veckor till. Sedan var det kanske en-två månader som det gjorde ont på en del av tagställena om man tog på dem på vissa sätt. Brösten helt mjuka och som vanligt efter kanske två månader.
Jag studerar så jag var inte sjukskriven, men hade jag jobbat på ett kontorsjobb så hade jag känt mig bekväm med att jobba efter en vecka tror jag.
Förstår! Ok orörlig lät jobbigt :/ men är väl vanligt efter op. Jobbar inom vården så får se hur många veckor de ger mig.
Vad har du för bh storlek nu efter transfer? Vet inte om jag frågat :)
Näsplastik2018
Kvinna ·
07 aug, 2020
Hej hörrni!
Längesedan jag var inne.
Nu har det gått 3 månader sedan min operation. Jag gissar att ca 50% av fettet är kvar. De känns små, men jag vet att de inte alls är lika små som innan. Jag går nu i mjuk BH-topp (med såna där urtagbara tunna grejer i, ni vet?) både på jobbet och privat. Det gjorde jag ALDRIG förut, för då blev jag helt platt. Eller rättare sagt, då syntes det att jag var helt platt. Nu ser jag ut som en kvinna med små bröst liksom.
De är fortfarande små alltså, men fina! Basen är (om jag använder bygel-BH) en c-kupa men jag fyller inte ut själva kupan då. Snarare B, fast då skär bygeln in i bröstet. Kör alltså bygellöst.
Känner fortfarande att jag kanske fyller på i höst, men det är inte längre viktigt. Känner mig nöjd och fin. Är verkligen SÅ glad att jag gjorde det här!
Osiris75
Kvinna ·
01 nov, 2020
Knasen
Kvinna ·
04 jan, 2021
Knasen
Kvinna ·
04 jan, 2021
Osiris75
Kvinna ·
04 jan, 2021
Osiris75 jag undrar om du ff är nöjd över fetttranspln bröst? Hur många veckor har det gått nu o har du fått behålla formen el tappat mkt fett?
Hakan ser också sjukt fin ut!
Knasen
Kvinna ·
06 jan, 2021
Sammmy
Kvinna ·
06 jan, 2021
Knasen
Kvinna ·
07 jan, 2021
Sammmy
Kvinna ·
07 jan, 2021
Lillajagigen
Kvinna ·
07 jan, 2021
Knasen
Kvinna ·
08 jan, 2021
Knasen
Kvinna ·
08 jan, 2021
Osiris75
Kvinna ·
08 jan, 2021
Tack Osiris75 för du delar med dig.
Skriv gärna senare också hur du tycker det går.
Men hur upplever du att behöva sova på rygg? När kunde du jobba igen och kommer du göra påfyllning?
Hur klarar man dessa gördlar..tycker allt verksr tidskrävande o detta att inte veta hur det blir..
O coronan som stör allt också..