Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

just-for-me

Kvinna ·

15 nov, 2013

Luisa skrev:
4 dagar kvar och nu vill man bara ha de överstökat :P
Samma dag och kirurg som mig!!! :D kommer du dagen innan? :)
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

15 nov, 2013

Ett tips tjejer käka frön och håll mag-tarmområdet bra för den är värre nu för mig än operationen...3 mikrolax i dag o 4 fisar total stoppa min mage fortfarande..( sorry för den informationen ) lycka till med era operationer och stretcha på sen då blir det bara bättre och bättre...ska idag sluta med mina starka oxy tabletter för smärtan i brösten R mindre än den dagen jag kommer kunna gå på toaletten...
Gilla

Smulis

Kvinna ·

15 nov, 2013

Jag har tagit Proviva en vecka nu före och laddat med massa hemma, har även köpt hem Lactulos för magen. Hoppas det ska hålla magen någorlunda snäll..avskyr förstoppning, mår illa väldigt fort av det :/
Gilla

Rookie

Kvinna ·

15 nov, 2013

Oj, inser nu att jag ha haft väldigt tur med min op =/ Hoppas du stjärnan82 mår bättre i magen snart😕 jag kunde, ursäkta ämnet, bajsa redan samma kväll som op hade skett, hade dock något svårt att...torka mig💡....ursäkta... men magen funkade exemplariskt! Å även hela tiden efter op har den funkat👍 Så jag hoppas att ni som nu ska op.a er inte får så stora poblem med era magar. Å hörrni, Good Luck!!😀
Gilla

Luisa

Kvinna ·

16 nov, 2013

just-for-me skrev:
Luisa skrev:
:) kommer samma dag som op! Ska va där 8. Vilken tid ska du va där? Snart vår tur hihi
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

16 nov, 2013

Luisa skrev:
just-for-me skrev:
Luisa skrev:
:) kommer samma dag som op! Ska va där 8. Vilken tid ska du va där? Snart vår tur hihi

Jag åker från sthlm så jag dyker upp redan på tisdag kring 19 !! Det innebär att jag checkar in på kliniken om mindre än 3 dygn.. HELT galet att det faktiskt det kommer ske..

Bokat resan dit och hem, dubbelkollat att pengarna finns tillgängliga och det större beloppet är OK att överföra från baken den angivna dagen..

Jag har nog inte riktigt förstått att min väntan snart är över efter MÅNGA år av funderingar, missnöje och drömmar..

Gilla

Tendre

Kvinna ·

16 nov, 2013

Lycka till:) jag sj opades i torsdags 14/11:) Men har mått jätte dålig sen dess..men det e så individuellt. .vissa går o shoppar dagen efter..och vissa kan knappt gå upp från sängen som mig:( Men hoppas det kommer gå bättre för er båda:)
Gilla

Luisa

Kvinna ·

16 nov, 2013

Tack Tendre :) hoppas att du mår bättre snart!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

17 nov, 2013

Luisa - har du träffat avni?

Jag funderar så klart väldigt mycket på hur ser det ut, hur känns det och hur valde jag i slutändan. OM en vecka så vet jag - då sitter dem där.. färdiga och förhoppningsvis redan då rätt fina :)
Gilla

Luisa

Kvinna ·

17 nov, 2013

just-for-me skrev:

Jag funderar så klart väldigt mycket på hur ser det ut, hur känns det och hur valde jag i slutändan. OM en vecka så vet jag - då sitter dem där.. färdiga och förhoppningsvis redan då rätt fina :)

Jag har inte träffat honom, bara en ssk. Men börjar med fundera mkt. Typ mina bröst har 19- 19,5 cm häng. Men hon tyckte inte det behövde lyft. Har knappt a kupa å nu undrar jag skiiit får jag db med min lösa hud..
hahah men hoppas på det bästa! Längtar efter ett par heta boobs hahaah
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

17 nov, 2013

Hej alla.... I morgon en vecka sen och både magen och värken har avtagit rejält... EN sak man är helt tokig är när man haft raggsockor som hängt ner till 450 blir man stirrig i spegeln ett bra tag.. Nyss kände jag mig somdolly p och i nästa i mina gamla vanliga kläder ser det ut som min gamla bh med vadd.. Men det är fantastiskt.. Tjejer. Ni som inte gjort operationen än det kommer jätte bra och storleks noja och att ta bilen o åka till Afrika sitället för kliniken kan oxå komma som tanke iallafall för mig jag ville typ gömma mig när det var min tur att åka dit ochjag tänkte jag skulle ligga o gråta av mina krämpor men napp envisheten har gjort att jag stretchar "gympan. " plockat äpplen o päron och vilat att det känns helt ok... Men visst stramar det i snitten i fram efter mini lyft mm men stenarna sonder kändes som i tisdags känns mer som mjuka fluffiga bollar. U haha.. Och efter morfin pillren fungerar magen normalt även där bra efter redan en vecka....nu ak jag försöka lägga in korten
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

17 nov, 2013

Luisa skrev:
just-for-me skrev:

Jag har inte träffat honom, bara en ssk. Men börjar med fundera mkt. Typ mina bröst har 19- 19,5 cm häng. Men hon tyckte inte det behövde lyft. Har knappt a kupa å nu undrar jag skiiit får jag db med min lösa hud..

Samma som för mig, fast jag kommer träffa honom redan på tisdag ^^ ! Jag har funderat en massa, ringde och trackaserade stackars ssk i slutet av förra veckan.. Hon bara skrattade och lugnade mig snällt. Vart räknar du ditt häng från ? Ska du ha bakomplacering eller framför? Lös hud ska inte behöva vara något problem om implantatet är anpassat för dina förutsättningar!

Gilla

Smulis

Kvinna ·

17 nov, 2013

Tendre skrev:
Lycka till:) jag sj opades i torsdags 14/11:) Men har mått jätte dålig sen dess..men det e så individuellt. .vissa går o shoppar dagen efter..och vissa kan knappt gå upp från sängen som mig:( Men hoppas det kommer gå bättre för er båda:)
Kul se, ska lägga in exakt samma stl som du, alltså olika i brösten. Hoppas du mår bättre snart!
Gilla

MissyQ

Kvinna ·

17 nov, 2013

Jag ska opereas den 21/11 hos Örjan Gribbe på proforma! Känns helt overkligt och läskigt.
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

17 nov, 2013

19,20,21 representerade i tråden - någon som har 18 eller 22? :)

Någon som fått kalla fötter och sista minuten stress över profil, storlek eller placering ?
Gilla

marialola

Kvinna ·

17 nov, 2013

Jag ska opereras den 18 altså imon :D.Lycka till alla här inne!
Gilla

MissyQ

Kvinna ·

17 nov, 2013

Varför valde du att lägga bakom muskeln ? :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

17 nov, 2013

Just for me: Tror alla har samma tankar precis innan op...när jag kom till kliniken så sa jag till maken att han inte skulle låta mig springa därifrån. .hehe började gråta flera ggr när jag va där på rummet.. men nu sitter jag här med.mina tuttisar och tyvärr lider av smärta:) Lycka till allihopa. .
Gilla

Luisa

Kvinna ·

17 nov, 2013

just-for-me skrev:
Luisa skrev:
just-for-me skrev:

Samma som för mig, fast jag kommer träffa honom redan på tisdag ^^ ! Jag har funderat en massa, ringde och trackaserade stackars ssk i slutet av förra veckan.. Hon bara skrattade och lugnade mig snällt. Vart räknar du ditt häng från ? Ska du ha bakomplacering eller framför? Lös hud ska inte behöva vara något problem om implantatet är anpassat för dina förutsättningar!

Skönt att du får träffa honom på tisdagen :) hon mätte från gropen (va det nu heter hahah) å ner till bröstvårtan. Blir bakomplacering å 425cc. Har med trackat dom på tel hahah

Gilla

Luisa

Kvinna ·

17 nov, 2013

mariaola Lycka till!!!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem