Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

Tendre

Kvinna ·

13 nov, 2013

Till mig sa kirurgen att jag skulle tvätta håret med vanligt schampo:)
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

13 nov, 2013

Över doserat med balsam idag blev som mitt vanliga hår igen.... En sak till er som ska operera er.. Jag var 100 på att jag bara skulle ha 350 men min bröstkorg krävde450 och jag ser visuellt att ha en fyllig c kupa med linne på.. Trodde jag aldrig..
Gilla

Rookie

Kvinna ·

13 nov, 2013

Mitt hår blev som vanligt, det var ingen skillnad för mig, lika mjukt med descutan som med vanligt schampo =) men det är väl olika från hår till hår. Jag tvättade både kvällen före och på morgonen med descutan i håret å det funkade jättebra =) Men fråga din kirurg vad som e bäst å gör som han säger, det e väl säkrast =)
Gilla

Nagellack

Kvinna ·

13 nov, 2013

Nu är jag opererad! Allt har gått bra, hade väldigt ont precis när jag vaknade men nu känns det bara som hemsk träningsvärk. Vi får väl se hur det känns i morgon :s men jag hoppas att det inte blir värre igen! Är redan rastlös :p Jag tänkte mig att de skulle blivit lite större men tror det blir toppen sen när man har vanliga kläder :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

13 nov, 2013

Grattis till dina nya vänner:)
Hoppas du kommer med lite bilder sen när du mår bättre👍
Gilla

Thunberg

Kvinna ·

13 nov, 2013

Idag var jag ner på stan och köpte en ny bh!!!

Ringde kliniken när vi såg att resåren på stöd bh:n jag fick från kliniken hade skavt sönder huden rätt ordentligt på ryggen så dom skulle skicka hem en storlek större. Fick lov att ta av den en stund för att vila, det gjorde så in i helvete ont...  Fick ok till att åka ner på stan och köpa en ny bh jag kunde ha så länge. Känns genast mycket bättre dock så är det en helt vanlig bh utan bygel fast med ett väldigt bra stöd! Men JISSES va skönt att kunna andas! Gaaaah 😀 Freedom
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 nov, 2013

börjar känna mer eller mindre stress över det första stödet efter operationen. man kanske måste införskaffa sig massvis med saker innan då man mer eller mindre kanske är liggande några dagar efter? storlek på sporttopp med bra stöd nu i förtid känns dock omöjligt...
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

14 nov, 2013

Aj min rygg.. Känner mig som en tant har sovit knöligt o har nu fått ont i ryggen samt att min mage inte gjort nr 2 sen lördags.... Annars för att gjort operationen i måndags mår jag helt ok... Sja?
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

14 nov, 2013

Grattis! Hör gärna av dig när du orkar, då vi sitter i samma båt!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 nov, 2013

Stor omställning för kroppen och det är lätt att man blir uppblåst. Käka russin, plommon och sådant som gör att magen börjar arbeta med rätt saker igen. Ryggen har fått extra framvikt och skriker säkert lite extra precis i början :)
Gilla

Nagellack

Kvinna ·

14 nov, 2013

Ja Fy vilken smärta i ryggen! Fick upp och promenera tre gånger inatt för smärtor i ryggen. Brösten känns som träningsvärk än, har precis gått ett varv runt huset! Riktigt gott med frisk luft! Ja fy för magen, hade redan innan köpt saker för att hålla magen i form så startade med det idag, så köp det :)
Gilla

Ione

Kvinna ·

14 nov, 2013

Någon mer som ska opereras på Citadellkliniken den 19/11?
Gilla

Bellisa

Kvinna ·

14 nov, 2013

Jag ska opereras samma dag av Peter :))
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 nov, 2013

Någon som ska opereras den 20onde på KKAB ? :I)
Gilla

GbpA

Kvinna ·

14 nov, 2013

11 dagar kvar nu!! Holy moly! Äntligen kommit fram till storlek, 450cc mp allergan. Nu är det bara väntan kvar. Kl 10.00 den 25 november ska jag vara på plats och ett dygn senare gå därifrån med tuttar och en fin mage :)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 nov, 2013

Jag har bara 5 dagar kvar tills jag ska vara på plats. 6dagar kvar tills tuttarna är på plats.. SJUKT nervös. Pratade med ssk igår och allt känns lite lugnare men är fortfarande super nojig.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

14 nov, 2013

5 dgr till nya tuttar! Det drar verkligen ihop sig nu! Så sjukt Nokia att bli sjuk...kände mig kass igår :/ 19/11 kl. 10 ska jag vara på plats hos Gerlee
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

14 nov, 2013

Synd smulis att vi inte ska på samma klinik så hade vi träffats åtminstone en stund. Håller tummarna och du får gärna uppdatera när du orkar och har kommit på plats.. jag är helt galet nervös'!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

15 nov, 2013

Ja synd det inte är samma! Vet det var nån som skulle opas dagen efter mig som jag då ev springer på när jag ska pånåterbesöket dagen efter...ska se vem det var! Lovar att uppdatera så snart jag orkar!! Kommer laddaupp med både mob och padda! Bokat rum med höj och sängkamrar säng, lär nog bli skönt första natten
Gilla

Luisa

Kvinna ·

15 nov, 2013

4 dagar kvar och nu vill man bara ha de överstökat :P
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem