Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

Smulis

Kvinna ·

21 nov, 2013

Vad kul att ni har varandra!!
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

21 nov, 2013

Luisa skrev:
opades som 2:a pt efter just for me. Mår jätte bra peppar peppar. Hade bara sån illamående å yrsel, men då kom just for me in med smörgosrån å peppade! sååå gullig! Har typ inte ont å känner bara lycka just nu :D

Underbart! På KKAB är du i goda händer! aldrig har väl smörgåsån smakat så ljuvligt?

Kram Tutti65

Gilla

Luisa

Kvinna ·

21 nov, 2013

Dolly96 skrev:
Nä men vad gulligt! Tummen upp för dig just for me :)

Hon va super go! ;)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

21 nov, 2013

Hihi vad gör man inte! Jag mår jätte bra och massagen fungerar bra! Problemets är morfin. Kan inte skriva Eler läsa fortfarande geoggy. men jag är jätte lycklig gråter men fyy vad vi ska bli snygga och bad modiga vi varor!!!!!
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

21 nov, 2013

Efter lyft och implantat känns det helt ok förutom bröst vårtorna som inte fattar om det är varmt eller kallt vilket övriga bröstet gör... Men helt lätt värt det... Undrar hur min nya vårtgård och ärr ser ut under tejpen .... Men känner att det ska bli skönt att börja jobba igen nästa vecka...promenad och bokläsning och hushålls arbeten är min träning..
Gilla

MissLouisVuitton

Kvinna ·

21 nov, 2013

Jag har läst era inlägg och tack för allt ni delar med er, ger så mycket stöd och pepp <3 . Grattis ni som gjort till era nya bröst :). På måndag är det min tur att opereras och jag börjar bli riktigt nervös. Just nu är det mest för narkosen, hjälp. Om det är någon fler som också opereras på måndag så skulle det vara kul att följas åt :).
Gilla

Tuttar

Kvinna ·

21 nov, 2013

Hej :) jag opereras också på måndag :) tänker inte så mycket på det , har fullt upp hela helgen med barn kalas för dottern och sen överraskade mannen mig med hotell vistelse med spa och massage allt för att jag ska få vila och ha annat att tänka på innan den stora dagen :)
Gilla

MissLouisVuitton

Kvinna ·

21 nov, 2013

Hej :) visst skrev vi på någon annan tråd samtidigt? Vad roligt att vi gör det samma dag. Då kan vi följa varandra :). Låter som en bra helg. Jag ska också försöka vila så mycket som det går med barn :). Har varit ganska lugn men jag har aldrig sövts så det är nog det, att tappa kontrollen på något sätt. Men kirurgen lugnade verkligen mig när jag var där på konsultation. Ska bli skönt när det är gjort och äntligen få sina nya bröst. När ska du vara där?
Gilla

Smulis

Kvinna ·

21 nov, 2013

Var ska ni opas som gör på måndag? Nu är mina två dagar, känner att de mjuknat lite lite upptill iaf. Stel och öm men mår oförskämt bra! Sovit lite mer idag men kan sovalänge utan att vakna vilket är skönt!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag är inne på min andra morgon sedan operationen. Är rätt stel fortfarande men mår bra i övrigt. Kunde duscha själv igår. Hoppas att dem slappnar av mer under dagen. Höger tutte är lite hårdare då den blivit3r belastad. Valpen sköter sig bra men vill gärna ligga nära mammama.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag får inte duscha på en vecka...hade vart skönt med lite värme på det ömma, men men så är det. Jag är på morgon tre, stel och öm men mår riktigt bra. Ryggen ömmar en del med. Men går över förväntan tycker jag. Tycker synd om er som har/har haft jätteont :( Ska bli kul se utvecklingen på alla tuttar! Ska försöka ta nya bilder i helgen tror jag!
Gilla

mialisa

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag har oxå op på måndag jag tror att denna helg måste vara väl fylld med aktiviteter så att jag inte hinner tänka så mycket på det innan söndag kväll. Jag har varit sövd en gång tidigare men det är ändå det jag tycker är då läskigt med att opereras. "Tuttar" så lyxigt att få en spa weekend innan Op.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

22 nov, 2013

mialisa skrev:
Jag har oxå op på måndag jag tror att denna helg måste vara väl fylld med aktiviteter så att jag inte hinner tänka så mycket på det innan söndag kväll. Jag har varit sövd en gång tidigare men det är ändå det jag tycker är då läskigt med att opereras. "Tuttar" så lyxigt att få en spa weekend innan Op.
Välkommen! Många nya tuttar på måndag! Vi är nästan exakt samma i mått! Jag är 177 cm, 63 kg och 36 år - kul! Gjorde mina för tre dagar sen. Kommer gå toppen för er! Drick gärna Proviva förebyggande för magen!
Gilla

misitaa

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag har min Op på tisdag :) längtar som tusan! har valt att hålla det för mig själv, så det hade varit jättekul om ni vill följa med på min resa! :D
Gilla

East Newbie

Kvinna ·

22 nov, 2013

Lite mer än en vecka sen jag opades nu och allt har gått över förväntan! Har varit stel och öm och trycket har inte varit så roligt men inte närheten av vad jag förväntade mig, skönt att inte behöva ha så ont! MEN och nu kommer stor gnället haha :) För några dagar sedan blev jag förkyld och har fått en hemsk hemsk hosta, aj aj aj för att hosta när man är nyopererad NU har jag verkligen ont! Varje gång man hostar känns det som att stygnen rivs upp och brösten ska flyga iväg, inte får man sova heller :( Hoppas eländet är över snart och gör vad ni kan för att inte bli sjuka tjejer! Rekommenderas ej haha :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

22 nov, 2013

Klart vi följer dig misitaa! Jag har bara berättat för familjen och de allra närmsta vänner jag litar på.
Gilla

Tuttar

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag har varit väldigt öppen med min operation till vänner och familj så jag har många som vill känna och klämma :). Jag har börjat sova väldigt dåligt- tror det har med nerverna att göra :) Min kirurg sa att jag hade väldigt liten bröstkorg att jag antagligen bara kommer att få in 350cc. Jag önskade helst 400-450cc. Gillar stora bröst och jag har små nu med bred rumpa :/ hoppas så innerligt att det inte blir för litet med 350 :/ Ni som opereras på måndag- vilken tid har ni för op?
Gilla

MissLouisVuitton

Kvinna ·

22 nov, 2013

Vad roligt att vi är några som Ska opereras nästa vecka :). Skriver mer så Snart jag kan. Jag ska vara där 7.30. När Ska ni vara där som opereras på måndag och tisdag? Jag känner igen med sömnen, har mycket konstiga drömmar nu. Säkert nerverna! Du som varit sövd tidigare. Hur upplevde du det?
Gilla

Smulis

Kvinna ·

22 nov, 2013

Hoppas det får plats så mycket som möjligt så du blir nöjd. Jag ville inte ha mer än mina 400 så vet inte min maxarna faktiskt...men det var en bra o lagom stl enl min kirurg för min bröstkorg. Tror inte det blir litet med 350 på dig!
Gilla

Tuttar

Kvinna ·

22 nov, 2013

Jag har tid 07:45 :) sen brukar det väl ta någon timme till innan man ligger på op bordet? :) ja 400 hade jag gärna tagit :) han skulle försöka lägga in det men kunde inte lova att det gick in!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem