Thunberg
Kvinna ·
12 okt, 2013
Bröstförstoring November-2013
BröstförstoringFinns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
Sortera efter
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
East Newbie skrev:
Lite mer än en vecka sen jag opades nu och allt har gått över förväntan! Har varit stel och öm och trycket har inte varit så roligt men inte närheten av vad jag förväntade mig, skönt att inte behöva ha så ont! MEN och nu kommer stor gnället haha :) För några dagar sedan blev jag förkyld och har fått en hemsk hemsk hosta, aj aj aj för att hosta när man är nyopererad NU har jag verkligen ont! Varje gång man hostar känns det som att stygnen rivs upp och brösten ska flyga iväg, inte får man sova heller :( Hoppas eländet är över snart och gör vad ni kan för att inte bli sjuka tjejer! Rekommenderas ej haha :)
Gilla
mialisa
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jag har tid kl 9.00. Har precis betalat det kändes märkligt att bara skicka iväg så mycket pengar. Jag har varit så hoppfull idag med minskad hosta men nu tycker jag att jag hostar hella tiden " suck" har helgen på mig nu att förhoppningsvis bli bättre.
Jag ska ha 325cc kanske 350cc och jag tycker det känns stort. Jag har ju inga bröst att tala om nu!
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Det blir säkert jättebra! Hoppas hostan försvinner!
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
22 nov, 2013
Hoppas hostan försvinner för dig, håller tummarna.
Smulis hur mår du nu? Hur har det känts för dig efter op? Har du framför eller bakom?
Jag har valt 330 med extra full projektion och det är viktigt för mig att kunna dölja med kläder pga mitt jobb. Men efter allt jag läser här så börjar jag oroa mig om det blir för litet. Har känts för stort nästan men det verkar som många önskar de tagit större efter op. Vad tror ni?
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jag mår riktigt bra och har gjort sen jag vaknade efter op, väldigt skönt! Stel och öm men inte några större smärtor. Jag har bakom, 350 i vänster och 400 i höger.
Du har ju en del bröst sen innan och är 10 cm kortare så tror inte 330 blir för litet då.
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
22 nov, 2013
Tack snälla för svar. Vad skönt att få höra att du mått så bra då du också lagt bakom muskeln. Verkar annars göra ondare bakom. Har du behövt ta mycket smärtstillande?
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
22 nov, 2013
Dina ser väldigt fina ut :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Tack snälla! Är mest Nokia att de sitter lite tätt...men har trattbröst och då dras de mot mitten.
Jo dessängs göra ondare bakom så jag är väldigt tacksam att det känts så bra! Inte tagit nåt annat än Panodil sen jag vaknade efter op, inte känts som det behövs men fick med mig starkare hem OM det skulle slå till. Är ju på dag tre nu så hoppas det håller i sig!
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Nokia = nojjig haha
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jag förstår, vad har kirurgen sagt om det? Jag hoppas att de håller den formen du önskar :). Jag vill helst inte ta starkare än typ Alvedon/panodil och brukar ha ganska hög smärttröskel men man vet ju aldrig. Min kirurg sa att det är viktigt att ta starkare om det skulle göra ont så jag får hoppas jag får liknande upplevelse som dig.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jo det stressar kroppen mer om man inte åtgärdar smärtan, så det är bra att ta om msn känner man behöver.
Är med väldigt smärttålig och hoppades det skulle bli såhär, så det är skönt! Håller tummarna det blir samma för dig!
Ska ha vanlig bh och inget bröstband när de är tre veckor, så då trycks de inte ihop lika mycket som nu...får försöka åka och shoppa nåt i slutet av nästa vecka så det finns hemma när det är dags. Sen måste jag ha sportbh med separata kupor osv framöver.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Lagt upp en dagsfärska bild...de känns gigantiska! Inte alla den ängslan med kläder på som tur ör! Fick en mindre chock!
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Paddan gör jag skriver som en kratta... Inte alls den känslan med kläder ska det stå!
Gilla
just-for-me
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jag försöker minska ner på smärtstillande men äter det som krövs för att inte spänna mig. Stretching går bra men massagen är fortfarande lite obehaglig. Jag ör inne på dag två efter operation. Delvis är dem jätte hårda mem blir mjukare varje dag. Jah provade 450 hp och 375 m+ på sista konsultation och bestämde mig för 375 och är än sålänge super duper nöj ville inte bli ett par bröst. Men ja det är lätt att bli storleksblind! Jag valde dock att prioritera form och funktionalitet :)
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
22 nov, 2013
Smulis: vad bra, då finns det en plan för det med :). Det är
En helt nu värld det här. Hade ingen aning att det kunde vara så med. Så
Sa min kirurg med. Han vill att jag äter det som
Krävs för att minska smärtan. Jag är
Så känslig bara för sånt. Tar knappt Alvedon idag men det blir säkert bra.
Får testa mig fram isåfall :).
Jag ser bara bronsbilder... Om det var en silverbild du la upp.
Dina andra ser helt perfekta ut enligt mig :).
Just-for-me: vad kul att du är nöjd!! Grattis :). Hoppas spänningarna
Minskar snart och det lättar
Lite för dig <3. Känner precis som du med brösten.
vill inte heller det. Låter bra att göra så med smärtstillande. Vad äter du just nu? Verkar vara så olika som skrivs ut.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Kul att du är nöjd! Du är ju inte så lång heller så då ser det ju större ut med, låter helt perfekt!
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 nov, 2013
Ja det var silverbild...
Gilla
just-for-me
Kvinna ·
23 nov, 2013
Äter penicilin och smärtstillande 3-4ggr per dag och oxynorm 2-3 from idag är tanken. Trappar ner successivt då min mage helt lagt av
Mår bra!! :) super nöjd!
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
23 nov, 2013
Tack snälla för svaret. Om du orkar svara på en till fråga... Hur mår du av oxynormen förutom magen (vilket jag förstår är jobbigt med :(). Jag har också fått det utskrivet.
Gilla
Tuttar
Kvinna ·
24 nov, 2013
I morgon är det dags för mig. Vid denna tiden har jag just anlänt till kliniken :) sov på hotel i natt men ändå sover jag skit dåligt :(
Gilla