Thunberg
Kvinna ·
12 okt, 2013
Bröstförstoring November-2013
BröstförstoringFinns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
Sortera efter
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
Tuttar skrev:
I morgon är det dags för mig. Vid denna tiden har jag just anlänt till kliniken :) sov på hotel i natt men ändå sover jag skit dåligt :(Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
Nu är det bara ett dygn kvar för mig oxå fy så nervös jag är redan nu alla hemska tankar virvlar runt i mitt huvud nu men jag försöker tränga bort dem mot de positiva. Tänk att detta jag gått och funderat på i många år ska ske imorgon ( om jag inte blir nekad pga hosta förstås).
Tuttar, jag såg nu att vi ska till samma klinik imorgon.
Jag kan sova så det är skönt hoppas på en god sömn i natt oxå.
Jag har fortfarande inte helt bestämt mig vilken storlek jag ska ha heller får väl avgörs det imorgon.
Gilla
Tuttar
Kvinna ·
24 nov, 2013
Fan vad roligt :) vilken tid fick du?? :) :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
Nu har jag ny profilbild på hur tuttarna ser ut idag :) tunn top utan bygel eller inlägg innan hemska bh:n åker på igen.
Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
Smulis du ser jättefin ut, vad har du lagt in? Vilken bh stl hade du tidigare? Jag ser att vi är väldigt lika i ålder, längd och vikt.
Tuttar jag ska vara på kliniken kl 9.00, är du före mig då? När jag beställde tid så de att där var en op före mig jag ville helst ha så tidigt som möjligt.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
Tack snälla! Hade en tom B innan, förmodligen större A. Lagt in 350 i vänster och 400 i höger som alltid varit lite mindre.
Har mentor moderate plus profile, släta coh 1.
Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
En fråga till er som gjort op hade ni någon tid att prata med kirurgen innan op eller var det bara rita upp brösten och sedan in?
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
Jag hade blodtrycksfall och fick övervakas o få syrgas innan, läskigt! Sen när kirurgen kom så pratade vi en del medan han ritade, pratade om mina förväntningar o förutsättningar igen eftersom jag hade konsultationen med hans kollega då jag inte kunde någon av de tiderna han hade ledigt. Men de var synkade och det kändes jättebra!
Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
Fy, vad läskigt har du haft det tidigare eller var det pga nervositet? Operationen gick ju bra ändå så det var jätteskönt. Känns bra om det finns möjlighet att prata lite med kirurgen innan op.
Nu får jag nog hålla mig ifrån här ett tag och hitta på annat så att jag kan släppa tankarna en stund på morgondagen.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
Ja aktivera dig och försök sova gott inatt så du är utvilad!
Nej inte hänt innan, kan varit undermedveten stress/nervositet eller tabletterna som slog till (har lågt blodtryck) svårt säga, men efter syrgas o lite pepp från sköterska o kirurg gick det kanon :)
Blev rädd jag skulle bli sån efteråt med pga det, men inga såna tendenser alls.
Lycka till i morgon!! Tror ni är tre i tråden som opas i morgon :)
Gilla
Tuttar
Kvinna ·
24 nov, 2013
Ja det är jag då hihi :) då kanske vi ses i morgon :)
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
24 nov, 2013
Hur känns det för er tjejer som ska opereras i morgon? Vad roligt för er att ni ska opereras på samma klinik. Jag är nervös nu och det blir nog en lång natt. Snart är det över och vi har nya fina tuttar :).
Gilla
Tuttar
Kvinna ·
24 nov, 2013
Här är det lugnt änsålänge :) hur känns det för dig? :)
Ska sova nu- upp 06.15 men antar jag kommer vakna flera timmar innan :)
Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
24 nov, 2013
Vad skönt. Inte lika nervös som jag trodde men det kommer säkert imorgon. Är obehagligt med narkosen tycker jag så jag hoppas på gulliga och omhändertagande narkosläkare och sjuksköterskor och samtidigt såå spännande pch roligt.
Ska också sova nu. Går upp 5.00. Tror vi op nästan samtidigt så vi kan väll skriva här imorgon. Hoppas du kan sova lite i natt.
Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
Jag har så blandade känslor inför morgon dagen super nervös samtidigt som det börjar kännas ledsamt om det bli op pga min hosta. Blir det inte imorgon lär det nog inte bli något detta året :( Jag får upp och ringa kliniken direkt på morgonen jag ska ju inte vara där så tidigt.
Lycka till tjejer :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 nov, 2013
mialisa skrev:
Jag har så blandade känslor inför morgon dagen super nervös samtidigt som det börjar kännas ledsamt om det bli op pga min hosta. Blir det inte imorgon lär det nog inte bli något detta året :( Jag får upp och ringa kliniken direkt på morgonen jag ska ju inte vara där så tidigt.
Lycka till tjejer :)Gilla
MissLouisVuitton
Kvinna ·
24 nov, 2013
Åh jag hoppas hoppas att du kan opereras imorgon. Och håller tummarna att hostan ändå känns bättre imorgon. Stackars dig :(. Hör av dig imorgon. Tänker på dig <3
Gilla
mialisa
Kvinna ·
24 nov, 2013
Tack snälla ni!
Jag hittade några trådar här och det låter som att det kan vars ok med operation fast man har förkylning och hosta bara man inte har feber men jag tror att det kan skilja sig mellan olika kliniker. Det är bara att hålla tummarna. Kan ju bli lite jobbigt efter op att hosta men det får jag väl ta den är inte extrem och mycket bättre än för några dagar sedan.
Nu är det väl dax att sova.
Ska bli spännande att höra imorgon hur det gått för er.
Gilla
Tuttar
Kvinna ·
25 nov, 2013
Nu har jag duschat med descutan! Och sitter i bilen päväg in :) ska vara där om 45 min :) jag är lugn! Dock känns det som något retar mina kräkreflexer så borsta tänderna kändes det som jag skulle spy. Tom mage kanske orsakar det :/
Vi hörs sen tjejer :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
25 nov, 2013
Spännande dag! Lycka till allihop!!!
Gilla