Thunberg
Kvinna ·
12 okt, 2013
Bröstförstoring November-2013
BröstförstoringFinns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
Sortera efter
stjärnan82
Kvinna ·
01 nov, 2013
Två kejsar en gbp operation så jag hoppas detta är av samma smärta. . Men den för ju något gott med sog denna smärta.. och själv klar t känns de. De ska skäras och poffa in bollar under huden.. vi fixar detta galant tjejer
Gilla
Nagellack
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag fick mina papper två dagar efter att jag bokat tiden :) där står att jag inte får dricka alkohol en vecka innan operation men jag hoppar över i två veckor, blir nyktert länge nu för även efter operation bör man Inte dricka tror jag!
Min operation är om 12 dagar :) :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
01 nov, 2013
Kommer avstå en vecka före och helt ca 3 veckor efter, sen blir det nog nåt glas vin till maten om det känns bra.
Ang kejsarsnitt så är ju det verkligen en positiv smärta förknippat med det...detta med men är ju en självförvållad smärta vilket kan kännas annorlunda. Men ska bli sjukt skönt med ett par förhoppningsvis snygga bröst igen!!!
Gilla
Cajsa84
Kvinna ·
01 nov, 2013
Har bokad konsultation hos på kkab 20 november och hoppas få op tid redan i december.
Tipsa mig gärna om implantattyp!
Gilla
Smulis
Kvinna ·
01 nov, 2013
Cajsa84 skrev:
Har bokad konsultation hos på kkab 20 november och hoppas få op tid redan i december.
Tipsa mig gärna om implantattyp!Gilla
Cajsa84
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag vill ha fasta "höga" bröst. Är egentligen inte ute efter större storlek men förstår att jag måste välja ett implantat i så stor storlek att det fyller ut min lösa hud
Gilla
stjärnan82
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag tänkte hp först men var tvungen o göra lyft hade häng på 21, 5så här blir de litet bröstvårts lyft samt implantat på samma gång men hade jag inte behövt hade jag tänkt i de banorna.....
Gilla
Nyatuttar2013
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag ska operera mina 28/11, så otroligt nervös!!!
Gilla
Dolly96
Kvinna ·
01 nov, 2013
Fuck nu har jag nog druckit ett par glas för mycket.
Gilla
Tendre
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag ska opa mig den 14/11 hos örjan på proforma..men fortfarande osäker på stl:(och väldigt nervös inför allt..hur känns det för dig?
Gilla
Andorra
Kvinna ·
02 nov, 2013
Ska op på clinic Strömstad 6/11 så nervös att jag valt för små... 320cc anatomiska bakom muskeln innan 75a till liten b.
Gilla
Cajsa84
Kvinna ·
02 nov, 2013
stjärnan82 skrev:
Jag tänkte hp först men var tvungen o göra lyft hade häng på 21, 5så här blir de litet bröstvårts lyft samt implantat på samma gång men hade jag inte behövt hade jag tänkt i de banorna.....
Gilla
East Newbie
Kvinna ·
02 nov, 2013
Jag skulle egentligen ha opats i torsdags men fick flytta fram pga sjukdom så nytt datum är 13/11 på Proforma! Någon mer som opas på proforma den 13e?
Gilla
Anna90
Kvinna ·
02 nov, 2013
Op på måndag :O
Gilla
stjärnan82
Kvinna ·
02 nov, 2013
Har inte gjort det än den 11 November men jag blev rekomenderad av ivan att för att få till mina fina så krävs ett mini lyft.. före och efterbilder lägger jag upp om två veckor vill inte lägga ut mina hemska än innan jag har gjort op och fått till dom bättre..:)
Gilla
Cajsa84
Kvinna ·
02 nov, 2013
stjärnan82 skrev:
Har inte gjort det än den 11 November men jag blev rekomenderad av ivan att för att få till mina fina så krävs ett mini lyft.. före och efterbilder lägger jag upp om två veckor vill inte lägga ut mina hemska än innan jag har gjort op och fått till dom bättre..:)
Gilla
Fjärilen
Kvinna ·
02 nov, 2013
Opereras den 12/11 av Örjan Gribbe på proforma :)!
Gilla
stjärnan82
Kvinna ·
02 nov, 2013
Jag får som en klubba som ärr dvs runt och rakt ner från bröstvårtan men slipper det under bröstet kollade på youtube hur det gick till.. Big no. no... Såg lite obehagligt ut tur man sover....
Gilla
Thunberg
Kvinna ·
03 nov, 2013
5 dagar kvar... På fredag smäller det!
Jag är så taggad, inte nervös alls... än.
Det enda jag tänker på är om jag får tillräckligt med Oxynorm utskrivet :P
Gilla
Candy
Kvinna ·
03 nov, 2013
Hej jag är precis ny här och har inte kommit så långt ännu. Inte ens ringt och beställt konsultation...tänkte ligga lite före. Har ni några bra tips? Råd?
Om man är ovetande om storlek..hur gjorde ni?
Har så gott som bestämt mig för var jag vill göra op. Men längre har jag inte kommit.
Gilla