Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

Smulis

Kvinna ·

03 nov, 2013

Dolly96 skrev:
Fuck nu har jag nog druckit ett par glas för mycket.
Nog ingen fara ska du se!!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

03 nov, 2013

Candy skrev:
Hej jag är precis ny här och har inte kommit så långt ännu. Inte ens ringt och beställt konsultation...tänkte ligga lite före. Har ni några bra tips? Råd? Om man är ovetande om storlek..hur gjorde ni? Har så gott som bestämt mig för var jag vill göra op. Men längre har jag inte kommit.
Kika runt och läs på här på forumet och gör ristest hemma så kan du känna lite på vad för stl du gillar. Gå med dom mycket och testa du kan göra allt du vill, att kläderna sitter fint osv, sen är ju konsultation jättebra och testa och prata med en kirurg som kan guida vad som passar utefter dina önskemål!
Gilla

pean

Kvinna ·

03 nov, 2013

Helt ny på forumet och har bokat konsultation på citadellkliniken i Malmö i nästa vecka. Hur lång tid tar det att få en operationstid?Någon som har en hum om det? 
Vad innebär ristestet?
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

03 nov, 2013

Jag tog med en vaddad bh jag älskar och vill ha ungefärligt så som mina ser ut med den så jag tryckte ner bh i ena delen sen implantat  ur andra brösten och snurra runt framför spegeln tills jag ansåg mig trivas ... har haft 90 D innan och känner nu bara jag vill ha upp mina tomma bröst för att inte känna mig som agda 90 år :P
Gilla

Rookie

Kvinna ·

03 nov, 2013

Har inte läst igenom hela tråden men jag ska opa mig imorrn på morgon i Umeå, är nååågot nervös nu, dessa två månader har gått Riktigt Fort å nu e det Dags! Längtar å e skraj samtidigt men det kommer bli rktigt najs =) Lycka till till er andra som åxå ska in på bordet snart =)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

03 nov, 2013

Rookie skrev:
Har inte läst igenom hela tråden men jag ska opa mig imorrn på morgon i Umeå, är nååågot nervös nu, dessa två månader har gått Riktigt Fort å nu e det Dags! Längtar å e skraj samtidigt men det kommer bli rktigt najs =) Lycka till till er andra som åxå ska in på bordet snart =)
Vad kul! Det kommer gå jättebra! Uppdatera oss när du orkar och bilder vill vi ju gärna se om du vill dela med dig :))
Gilla

Smulis

Kvinna ·

03 nov, 2013

pean skrev:
Helt ny på forumet och har bokat konsultation på citadellkliniken i Malmö i nästa vecka. Hur lång tid tar det att få en operationstid?Någon som har en hum om det? 
Vad innebär ristestet?
Det beror nog lite på klinikerna hur mycket de har att göra. Jag kunde bara en viss datum pga jobbet och min klinik kunde tillgodose det. Fick tid två månader efter jag pratade med dom. Nu är det bara 2 veckor kvar!!! Ristest: man fyller ex nylonstrumpor med ris, 1 dl = 100 cc Då kan man prova lite hemma vad för stl man kan trivas med. Det blir inte exakt som när an sen testar implantat, men man får lite guide iaf.
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

03 nov, 2013

För er nya: Som nämnt ovan ^^ läs lite på forumet och fundera lite på vad ni är ute efter för effekt. "vanliga komplikationer" kan vara smart att läsa om för att veta vilka komplikationer man kan leva med om man drabbas. Gällande storleken så är ristestet ett sätt. Mitt tips gällande konsultationer är boka MÅNGA gärna 3-4st för att jämföra både kliniker, information, förslag, råd och även kirurger / ssk och liknande.

Jag har 17dagar kvar innan operation men åker ner redan om 16dagar.. Det börjar kännas i magen vill jag lova!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

04 nov, 2013

Ja nu börjar man verkligen förstå att det är på riktigt och att om två veckor så kommer man vakna upp med ett par nya tuttar! Lite obegripligt att nåt jag velat göra så länge faktiskt är på väg att hända!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

04 nov, 2013

min nedräkning börjar också närma sig!
Gilla

misitaa

Kvinna ·

05 nov, 2013

21 dagar! :D
Gilla

Thunberg

Kvinna ·

05 nov, 2013

3 dagar 😀
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

05 nov, 2013

6 dagar kvar heeeelt galet :)😛
Gilla

Smulis

Kvinna ·

05 nov, 2013

Fick kallelsen med tid idag :) 14 dagar kvar... vid den här tiden ligger jag ny-opad på hotellet!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

05 nov, 2013

Rookie skrev:
Hur har det gått??
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

05 nov, 2013

Smulis vart var det du skulle operera dig?
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

05 nov, 2013

Inte många timmar kvar nu :D Smulis: Fick du oxå din kallelse via mail? Ska duscha med descutan idag och imorgon på morgonen(dock ej håret) verkari inte vara något mer jag ska tänka på.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

05 nov, 2013

just-for-me skrev:
Smulis vart var det du skulle operera dig?
Gerlee i Helsingborg :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

05 nov, 2013

Dolly96 skrev:
Inte många timmar kvar nu :D Smulis: Fick du oxå din kallelse via mail? Ska duscha med descutan idag och imorgon på morgonen(dock ej håret) verkari inte vara något mer jag ska tänka på.
Woop woop! I morgon får du nya fina tuttar! Så sjukt spännande! Ja jag fick via mail. Vilken tid ska du vara där? Väldigt glad slippa Descutan i håret ja, det blir ju helt hemskt av det... Lycka till i morgon! Uppdatera när du orkar!
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

05 nov, 2013

Ja hihi känns helt overkligt. Ska vara där kl 10 rätt bra tid, behöver inte stressa med barnen och sånt. Tycker med att det är skönt att slippa det i håret speciellt i mitt långa lockiga hår som tar evigheter att få normalt. Jag uppdaterar så fort jag kan I promise ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem