Sandras egna
Kvinna ·
17 okt, 2021
Bröstförstoring November 2021
BröstförstoringJag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?
Sortera efter
Jenny8203
Kvinna ·
28 okt, 2021
LNS
Kvinna ·
28 okt, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
28 okt, 2021
Sandras egna
Kvinna ·
29 okt, 2021
Vad skönt att ha checkat in! Förstår dig, kan inte sluta kolla på mina haha! Lycka till nu och du får berätta hur du mår sen :D
MCoon
Kvinna ·
01 nov, 2021
Vad skönt att ha checkat in! Förstår dig, kan inte sluta kolla på mina haha! Lycka till nu och du får berätta hur du mår sen :D
Hej tjejer!
Nu är tvillingarna här ?
Allt har gått bra. Kom dit vid 13. Opererades 14. Vaknade 15 av att jag skakade, fick lite cola och skakningarna gick över. Jag hade varnat för att jag mår illa av narkos och de sa att de var så vana vid det och jag skulle få något mot illamåendet. Men så snart jaga gällde mig upp så snurrade det och illamåendet kom. Efter ett par uppkast på op.dagen och ett par på morgonen efter så är kroppen är i balans. Jag har inte så mycket ont alls. Tar Alvedon med jämna mellanrum. Jag jobbade på op dagen (27/10) samt dagen efter op. Och jobbar även idag. Har varit ute på en promenad idag och känner mig rätt stabil. Lite öm under brösten där de har gått in med implantaten. Jag gör bröstgympan varje timme och har sovit rätt bra inatt. Hoppas det fortsätter läka fint.
All lycka till tjejer ?
Salolii
Kvinna ·
01 nov, 2021
Tillytrotter
Kvinna ·
02 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
02 nov, 2021
2/11 Nu sitter jag o väntar på Proforma på att bli opererad. Känner mig förväntansfull och lite nervös.
Fortsättning följer
Tillytrotter
Kvinna ·
02 nov, 2021
Sandras egna
Kvinna ·
02 nov, 2021
Hej tjejer!
Nu är tvillingarna här ?
Allt har gått bra. Kom dit vid 13. Opererades 14. Vaknade 15 av att jag skakade, fick lite cola och skakningarna gick över. Jag hade varnat för att jag mår illa av narkos och de sa att de var så vana vid det och jag skulle få något mot illamåendet. Men så snart jaga gällde mig upp så snurrade det och illamåendet kom. Efter ett par uppkast på op.dagen och ett par på morgonen efter så är kroppen är i balans. Jag har inte så mycket ont alls. Tar Alvedon med jämna mellanrum. Jag jobbade på op dagen (27/10) samt dagen efter op. Och jobbar även idag. Har varit ute på en promenad idag och känner mig rätt stabil. Lite öm under brösten där de har gått in med implantaten. Jag gör bröstgympan varje timme och har sovit rätt bra inatt. Hoppas det fortsätter läka fint.All lycka till tjejer ?
Vad kul! Hur går det med smärta och dylikt? Om två dagar blir det min tur.
EMR
Kvinna ·
02 nov, 2021
SabbeK
Kvinna ·
02 nov, 2021
EMR
Kvinna ·
02 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
02 nov, 2021
2/11 Nu sitter jag o väntar på Proforma på att bli opererad. Känner mig förväntansfull och lite nervös.
Fortsättning följer
Jelo85
Kvinna ·
02 nov, 2021
EMR
Kvinna ·
02 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
03 nov, 2021
Så spännande månad för oss alla :)
Jag har 6 dagar kvar tills min op. Blev 400 cc
Motiva Full profil.
Är det fler som har kids att husera eter op? Hur pass pigg är man inför enkla vardagsbestyr efter de första dagarna? Går det eller krävs kanske avlastning?
MCoon
Kvinna ·
03 nov, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 nov, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 nov, 2021
Är på kliniken och väntar på min tur. Det blir Mentor släta 450 bakom muskeln...