Sandras egna
Kvinna ·
17 okt, 2021
Bröstförstoring November 2021
BröstförstoringJag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?
Sortera efter
Jelo85
Kvinna ·
03 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
03 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
03 nov, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 nov, 2021
Hej alla! Nu är jag färdig opererade. Allt gick bra, har lite ont som träningsvärk men tagit paracetamol nu.
Gick hem från kliniken till tågstationen i lungt tempo, sen från stationen hem cirka 15 minuter i väldigt lungt tempo. Det gick jättebra.
Sandras egna
Kvinna ·
03 nov, 2021
Åh vad härligt att höra att ni mår så bra efter era operationer. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så det kan bli min tur med☺️
Är ni nöjda med era kirurger/kliniker och storlekar än så länge?
Salolii
Kvinna ·
03 nov, 2021
Lycka till imorgon / idag! Ligger här på Proforma med mina nya bröst gjorda av Örjan och kunde inte varit nöjdare! Kan även säga att personalen behandlat & behandlar mig som guld, är helt otroligt tacksam för dem. Fascinerad över det faktum att jag inte har ont typ alls, var uppe och rörde på mig fort och kör på med bröstgymnastiken. Kan sträcka båda armar åt alla håll och kanter, har hittills inte haft något negativt alls. Peppar peppar ta i trä! Håller tummarna för att det går lika bra för dig imorgon, vilket det nog gör ska du se!
Salolii
Kvinna ·
03 nov, 2021
Lycka till imorgon / idag! Ligger här på Proforma med mina nya bröst gjorda av Örjan och kunde inte varit nöjdare! Kan även säga att personalen behandlat & behandlar mig som guld, är helt otroligt tacksam för dem. Fascinerad över det faktum att jag inte har ont typ alls, var uppe och rörde på mig fort och kör på med bröstgymnastiken. Kan sträcka båda armar åt alla håll och kanter, har hittills inte haft något negativt alls. Peppar peppar ta i trä! Håller tummarna för att det går lika bra för dig imorgon, vilket det nog gör ska du se!
LNS
Kvinna ·
03 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
03 nov, 2021
Hej alla! Nu är jag färdig opererade. Allt gick bra, har lite ont som träningsvärk men tagit paracetamol nu.
Gick hem från kliniken till tågstationen i lungt tempo, sen från stationen hem cirka 15 minuter i väldigt lungt tempo. Det gick jättebra.
Vad härligt att du mådde så bra att du kunde gå den biten så pass snabbt inpå. Måste väl ändå det vara det absolut bästa för läkningen? Att röra sig så mycket(och försiktigt) man kan?
SabbeK
Kvinna ·
04 nov, 2021
Gick hem från kliniken till tågstationen i lungt tempo, sen från stationen hem cirka 15 minuter i väldigt lungt tempo. Det gick jättebra.Vad härligt att du mådde så bra att du kunde gå den biten så pass snabbt inpå. Måste väl ändå det vara det absolut bästa för läkningen? Att röra sig så mycket(och försiktigt) man kan?
Har läst här att det är bra att röra på sig men också att man måste lyssna på kroppen. Har gått väldigt sakta men det kändes jättebra.
Tildalina
Kvinna ·
04 nov, 2021
Sandras egna
Kvinna ·
04 nov, 2021
Jag har en bokad tid för operation den 23/11 ? Egonomix 300 cc, valde själv 250 men min kirurg säger 300 pgr av att 50 försvinner bakom muskeln. Har inte bestämt mig för mini eller demi än, det kommer nog på operationadagen. Har ammat 3 barn i sammanlagt 8 års tid, tycker mina bröst fortfarande är små o söta men i många kläder o bikinis så fyller jag ju inte ut ens en A cupa länge ☺️
Jelo85
Kvinna ·
07 nov, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
08 nov, 2021
ms.anja
Kvinna ·
08 nov, 2021
Jelo85
Kvinna ·
08 nov, 2021