Sandras egna
Kvinna ·
17 okt, 2021
Bröstförstoring November 2021
BröstförstoringJag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?
Sortera efter
MCoon
Kvinna ·
23 nov, 2021
Tildalina
Kvinna ·
24 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
24 nov, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
24 nov, 2021
Nu är jag opererad!!
Blev så galet fint ?? Ser så naturliga o fina ut, gråter bara jag tänker på hur otroligt det är att ha bröst igen! Älskade ju mina amningsbröst, o nu är det precis som att jag fått tillbaka dem ?
Smärtan är inte farlig, spänner lite men läskigt när implantaten knakar när man stiger ut sängen eller så.
Det som varit HEMSKT är illamående o kräkningar! Fyyy jag blev typ magsjuk o kräkt massa gånger. Så fort jag reser mig upp så kommer illamåendet så jag ligger mest. Va uppe o skickade barnen till skolan, kämpade med illamåendet o klöktes några ggr men nu har jag lagt mig igen. Kan inte äta så från igår har jag totalt bara fått i mig en macka. Dricker kaffe, cola o juice o beställt hem A-fil, actimell o annat dricktjofräs så att magen kommer i fas igen.
Har inte problem med varken bhn eller bröstbandet utan känns bara skönt att det sitter där o håller implantaten på plast, känns som de ska åka runt där inne annars!
Låter lite lustigt när jag reser mig, kluckar o gnistrar lite liksom ? Blev så förvånad när jag vaknade ut narkosen o låg där med en fin vit bh med spetsdetaljer!! Trodde jag skulle ha en ful svart sak men den är så fin! Sa det direkt när jag vaknade till dem, Oj så fint det blev!!! ??
Och brösten ÄR så fina!! ???????
Tildalina
Kvinna ·
25 nov, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
25 nov, 2021
Lillelillan
Kvinna ·
25 nov, 2021
Italy
Kvinna ·
29 nov, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
30 nov, 2021
SabbeK
Kvinna ·
30 nov, 2021
Italy
Kvinna ·
01 dec, 2021
Dijdij
Kvinna ·
01 dec, 2021
Tildalina
Kvinna ·
01 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
01 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 dec, 2021
Italy
Kvinna ·
03 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 dec, 2021
Skönt att höra att du kommit hem iaf. Ja. Tänka mig att det var kaos.
Duschade du också igår? Hur känns resultatet? Jag tycker att mina ser väldigt olika ut. Men är väl kanske innan allt fallit på plats.
Är också osäker på om man får bröstbandet rätt så uppskattar också tips och råd. Han en fin helg.
Italy
Kvinna ·
03 dec, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
03 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
03 dec, 2021
Skönt det. Händer säkert mycket med de när svullnad osv lägger sig.
Har haft väldigt ont. Upplever inte att panodil och Ipren hjälpt alls och jag är inte så imponerad av den uteblivna informationen från kliniken. Var mer som löpande band principen där enligt mig. Operera så många som möjligt så snabbt som möjligt. Och stressad personal. Men så är det väl. Bara resultat blir bra så blir jag nöjd. ??
Längtar tills man kan komma ut o röra på sig lite mer. Hur ont har du nu? Är du rörlig.
Hej allihop!
Nu är jag opererad. Allt har gått bra. Kan inte påstå att jag har ont efter operationen, men det här jäkla bröstbandet. Det sitter så hårt så det är det som gör ont. Mest i ryggen så det är skönt att byta ställning i sängen från halvsittande med ryggstöd till att sitta skräddare med ryggen fri.
Jag är redan kär i mina tuttar o jag verkar ha valt en bra storlek till min kroppsbyggnad. ?