Phew
Kvinna ·
03 aug, 2024
Bröstoperation i oktober 2024!
BröstförstoringDet börjar närmar sig! Vilka fler opererar sig i oktober och hur känns det? ❤️
Sortera efter
Phew
Kvinna ·
09 sep, 2024
SaraKL
Kvinna ·
10 sep, 2024
Phew
Kvinna ·
11 sep, 2024
Tack! Det är ju de som är så dumt, jag googlar och googlar. Blir nervös över att jag känner mig så osäker knappt en vecka innan operation. Är rädd att dom blir för små, förstora, för rund, för platta.. haha jaa allt! Men de kan inte bli sämre än hur dom ser ut nu. Längtar så mycket!
SaraKL
Kvinna ·
11 sep, 2024
Phew
Kvinna ·
11 sep, 2024
Åh kliniken ringde idag och Mattias är sjukskriven. Så fick flytta fram operationen en dag till den 20onde september. Kommer nu utföras av Patrik Höijer. Känns ändå super bra! =) En sak jag har fastnat i nu är vad sjutton har jag för bröstbredd? Alla funderingar som kommer upp skriver jag ner så jag kan gå igenom allt en sista gång inför operationen. Tror ändå jag ska gå ner nån storlek eller själva putet. ?? men han en känsla av när jag väl står de blir de något helt annat haha
Soon
Kvinna ·
15 sep, 2024
Boobmom
Kvinna ·
15 sep, 2024
Nemrots
Kvinna ·
18 sep, 2024
Hej allihopa
Jag ska opereras nu den 25 september och har som många andra kollat på typ alla före efterbilder som finns! Jag ska sätta in mentor hp 350 framför muskeln och känns verkligen som att de flesta väljer större… Har nu A/B kupa, Hade D/E kupa innan barnen och är väl runt det jag skulle vilja få tillbaka. Min läkare sa att mina bröst kommer bli stora med 350 och att det är väldigt individuellt. När jag kollar på före efter bilder så tycker jag att vissa med 350 är jättestora och vissa alldeles för små.
Phew
Kvinna ·
19 sep, 2024
Hejsan, jag ska också opereras i oktober. Valde 450cc framför muskeln men har nu börjat vela om jag kommer tycka det blir för lite. Kirurgen sa först 600cc men det kändes mycket då. Nu är jag så osäker.
Phew
Kvinna ·
19 sep, 2024
Hej allihopa
Jag ska opereras nu den 25 september och har som många andra kollat på typ alla före efterbilder som finns! Jag ska sätta in mentor hp 350 framför muskeln och känns verkligen som att de flesta väljer större… Har nu A/B kupa, Hade D/E kupa innan barnen och är väl runt det jag skulle vilja få tillbaka. Min läkare sa att mina bröst kommer bli stora med 350 och att det är väldigt individuellt. När jag kollar på före efter bilder så tycker jag att vissa med 350 är jättestora och vissa alldeles för små.
SaraKL
Kvinna ·
19 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
20 sep, 2024
Jag är så nervös! Ska opereras av Mattias på nordiska den 19 sep.
Jag velar mellan 680 och 620 cc. Mentor fullhigh extra. Blev helt plötsligt velig med att det kommer bli förstort. Men har 80b idag. Utifrån mina förutsättningar så tyckte han mentor rund bakom muskeln. Men när jag läser överallt tycker jag alla väljer lägre cc. ? lutar nog åt 620.. eller mentor high och inte extra.. gaah blir tokig på de här och googlar sönder mig. Men kommer få träffa han innan op för att gå igenom implantaten igen.
SaraKL
Kvinna ·
20 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
20 sep, 2024
Jag är på väg till kliniken nu!! Har operationstid 13.30 börjar bli pirrig!! =)
SaraKL
Kvinna ·
21 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
21 sep, 2024
Hej!
En liten uppdatering från min operation igår. Opererades av Patrik och jag blev så nöjd.
Hade ju aldrig träffat honom innan då Mattias jag var på konsultation hos blev sjukskriven.
Men Patrik var så bra och jag kände mig genast i trygga händer. Då jag var osäker på storleken se innan så fick han ge sin åsikt. Han mätte och tittade och kom fram till för snyggast resultat skulle Mentor 570 cc high profil extra bli finast på mig. Det blir stora bröst men inte något enormt för min kropp. Håller ju även på att gå ner i vikt så vägen igår 66.7 kg innan operation.
Operationen gick bra, var försöka gången jag blev sövd. Kommer lägga upp lite bilder på min sida. Så Kika gärna där.=) fråga om det är något ni undrar över! Medicinen tar bra så har knappt förutom såklart vid rörelser så som upp från sängen tex. Men sambon är jätte stöttande och hjälper mig massor. sov 5 timmar inatt utan problem..
SaraKL
Kvinna ·
21 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
21 sep, 2024
SaraKL
Kvinna ·
21 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
21 sep, 2024
Jag är så nervös! Ska opereras av Mattias på nordiska den 19 sep.
Jag velar mellan 680 och 620 cc. Mentor fullhigh extra. Blev helt plötsligt velig med att det kommer bli förstort. Men har 80b idag. Utifrån mina förutsättningar så tyckte han mentor rund bakom muskeln. Men när jag läser överallt tycker jag alla väljer lägre cc. ? lutar nog åt 620.. eller mentor high och inte extra.. gaah blir tokig på de här och googlar sönder mig. Men kommer få träffa han innan op för att gå igenom implantaten igen.