Phew
Kvinna ·
03 aug, 2024
Bröstoperation i oktober 2024!
BröstförstoringDet börjar närmar sig! Vilka fler opererar sig i oktober och hur känns det? ❤️
Sortera efter
Phew
Kvinna ·
22 sep, 2024
Phew
Kvinna ·
22 sep, 2024
Hej!
En liten uppdatering från min operation igår. Opererades av Patrik och jag blev så nöjd.
Hade ju aldrig träffat honom innan då Mattias jag var på konsultation hos blev sjukskriven.
Men Patrik var så bra och jag kände mig genast i trygga händer. Då jag var osäker på storleken se innan så fick han ge sin åsikt. Han mätte och tittade och kom fram till för snyggast resultat skulle Mentor 570 cc high profil extra bli finast på mig. Det blir stora bröst men inte något enormt för min kropp. Håller ju även på att gå ner i vikt så vägen igår 66.7 kg innan operation.
Operationen gick bra, var försöka gången jag blev sövd. Kommer lägga upp lite bilder på min sida. Så Kika gärna där.=) fråga om det är något ni undrar över! Medicinen tar bra så har knappt förutom såklart vid rörelser så som upp från sängen tex. Men sambon är jätte stöttande och hjälper mig massor. sov 5 timmar inatt utan problem..
SaraKL
Kvinna ·
22 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
22 sep, 2024
Det stämmer bra, har bara gjort förstoring. Hade tomma med lite häng. Men valde större implantat som skulle få upp bröstvårtan och att de blir som ett lyft men ändå inte.
Jag är redan super nöjd, men från sidan är dom inte lika runda. Men märker redan nu efter 2 dygn att det inte är lika spänt.
Åh, jag vet inte angående tips, men drick mycket efter operationen. Jag drack förlite och hade svårt att kissa. Så fick vara kvar längre med dropp. Ville åka hem tidigare.
Första dygnet var tufft men tycker redan idag Jag märker skillnad. ❤️❤️
Boobmom
Kvinna ·
22 sep, 2024
Hej!
En liten uppdatering från min operation igår. Opererades av Patrik och jag blev så nöjd.
Hade ju aldrig träffat honom innan då Mattias jag var på konsultation hos blev sjukskriven.
Men Patrik var så bra och jag kände mig genast i trygga händer. Då jag var osäker på storleken se innan så fick han ge sin åsikt. Han mätte och tittade och kom fram till för snyggast resultat skulle Mentor 570 cc high profil extra bli finast på mig. Det blir stora bröst men inte något enormt för min kropp. Håller ju även på att gå ner i vikt så vägen igår 66.7 kg innan operation.
Operationen gick bra, var försöka gången jag blev sövd. Kommer lägga upp lite bilder på min sida. Så Kika gärna där.=) fråga om det är något ni undrar över! Medicinen tar bra så har knappt förutom såklart vid rörelser så som upp från sängen tex. Men sambon är jätte stöttande och hjälper mig massor. sov 5 timmar inatt utan problem..
SaraKL
Kvinna ·
23 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
23 sep, 2024
Phew
Kvinna ·
23 sep, 2024
Jag tyckte mest de gjorde ont vid såren och ovan på brösten där det blev så svullet. När jag låg helt stilla hade jag inte alls ont.
Idag nästan 3 dygn senare har jag knappt ont längre fast jag rör mig å så. Men äter dock fortfarande smärtstillande. Värsta tiden är när jag sovit och ska upp ur sängen. Känner mig så spänd och svullen då. Men bara jag kommit upp rör lite på mig och tar medicin så känns de jättebra. Första dygnet var värst. Hade svårt att gå och blev andfådd och kunde inte ta djupa andetag. Men helt klart hanterbart.
Åh jag tycker redan brösten börjar bli mindre. Kanske blir det att göra större om några år.
Önskar jag kunde lägga in bild i mitt inlägg men vet inte hur man gör? Jag älskar dom dock och känner nästan lite ångest att jag väntade så länge. Känner mig så fin!
Phew
Kvinna ·
23 sep, 2024
Hej!
Men Patrik var så bra och jag kände mig genast i trygga händer. Då jag var osäker på storleken se innan så fick han ge sin åsikt. Han mätte och tittade och kom fram till för snyggast resultat skulle Mentor 570 cc high profil extra bli finast på mig. Det blir stora bröst men inte något enormt för min kropp. Håller ju även på att gå ner i vikt så vägen igår 66.7 kg innan operation.Operationen gick bra, var försöka gången jag blev sövd. Kommer lägga upp lite bilder på min sida. Så Kika gärna där.=) fråga om det är något ni undrar över! Medicinen tar bra så har knappt förutom såklart vid rörelser så som upp från sängen tex. Men sambon är jätte stöttande och hjälper mig massor. sov 5 timmar inatt utan problem..
Vad härligt att du känner dig så nöjd hittills! Jag undrar om du tycker det är själva såret som gör ont eller är det att det spänner eller själva muskeln? Kanske svårt att lokalisera smärtan såhär tidigt men funderar på vad jag har att förvänta mig.
Jag opereras på onsdag och börjar bli rejält nervös!
Boobmom
Kvinna ·
23 sep, 2024
SaraKL
Kvinna ·
24 sep, 2024
Phew
Kvinna ·
24 sep, 2024
Ja men då har vi ganska så lika Phew! Eftersom att du ska göra lyft också så får du inget sår under bröstet va? Eller hur går det till?
Tänker mycket på valet av storlek! Känns som att jag kanske väljer för små… Tycker att SaraKL ser superfina ut och mina är ju ganska mycket mindre. Men som min läkare säger så är det väldigt individuellt hur det ser ut så får lita på honom. Är nervös över smärtan också då man ändå vill kunna vara med barnen, min minsta är snart 3år och behöver mycket närhet han älskar att få bli buren och gosa in sig riktigt ordentligt
Boobmom
Kvinna ·
24 sep, 2024
Ja alltså tjejer ni kommer inte ångra er! Känns som jag går på lyckorus hela tiden. Kan inte sluta titta på dom, tar kort på dom hela tiden och skickar till sambon som jobbar. Haha dom är så fina! Har inte vågat tagit av mig bhn än, tänkte vänta tills återbesöket på tisdag.
Knäpper upp å kikar ner haha dom är verkligen så fylliga och ser så mycket större ut när jag knäpper upp bhn. (Lägger upp en bild på min sida.).
Dom två senaste nätterna har vart lite jobbiga, när jag väl vaknar upp är jag stel och svullen. Antagligen för jag glider ner för mycket i sängen och sover plant. Men sova är dock inga problem. Tror jag snittar 12 timmar på ner utöver vakna för att ta medicin.
Är så himla lycklig och önskar jag gjorde de här för längesen.
Tror ändå 570cc blev perfekt på mig. Dom ser verkligen stora ut när jag knäpper upp men inte extremt när jag har bhn på mig. Precis som Patrik sa, det kommer hända mycket när du är naken men kommer inte vara extremt när du är påklädd. Haha
Så ovant också för brösten går ju ut på sida så när jag sträcker mig framåt så känner jag brösten. Har ju alltid haft så små. =) Känner mig så himla kvinnlig och vill bara köpa massa sexiga underkläder nu haha
Smärtan blir bättre för varje dag, men märker om jag håller igång för mkt svullnar dom fort och blir spända.
Boobmom
Kvinna ·
24 sep, 2024
Jag ska göra inlägg också så kommer få sår under, och upp som ett ankare. Jag har lagt upp bild på mina bröst om du vill kolla mitt utgångsläge och jämföra.
Ja, visst är det så. Jag visade bilder för Patrik och sa att jag ville ha ett visst resultat och litar helt på honom! Hur hårda de blir beror kanske på hur mycket vävnad man har innan? Jag har ändå en del så hoppas att resultatet blir ganska mjukt även med större inlägg. Min minsta är 6 år nu :)
Ja men då har vi ganska så lika Phew! Eftersom att du ska göra lyft också så får du inget sår under bröstet va? Eller hur går det till?
Tänker mycket på valet av storlek! Känns som att jag kanske väljer för små… Tycker att SaraKL ser superfina ut och mina är ju ganska mycket mindre. Men som min läkare säger så är det väldigt individuellt hur det ser ut så får lita på honom. Är nervös över smärtan också då man ändå vill kunna vara med barnen, min minsta är snart 3år och behöver mycket närhet han älskar att få bli buren och gosa in sig riktigt ordentligt
Phew
Kvinna ·
24 sep, 2024
Ja alltså tjejer ni kommer inte ångra er! Känns som jag går på lyckorus hela tiden. Kan inte sluta titta på dom, tar kort på dom hela tiden och skickar till sambon som jobbar. Haha dom är så fina! Har inte vågat tagit av mig bhn än, tänkte vänta tills återbesöket på tisdag.
Knäpper upp å kikar ner haha dom är verkligen så fylliga och ser så mycket större ut när jag knäpper upp bhn. (Lägger upp en bild på min sida.).
Dom två senaste nätterna har vart lite jobbiga, när jag väl vaknar upp är jag stel och svullen. Antagligen för jag glider ner för mycket i sängen och sover plant. Men sova är dock inga problem. Tror jag snittar 12 timmar på ner utöver vakna för att ta medicin.
Är så himla lycklig och önskar jag gjorde de här för längesen.
Tror ändå 570cc blev perfekt på mig. Dom ser verkligen stora ut när jag knäpper upp men inte extremt när jag har bhn på mig. Precis som Patrik sa, det kommer hända mycket när du är naken men kommer inte vara extremt när du är påklädd. Haha
Så ovant också för brösten går ju ut på sida så när jag sträcker mig framåt så känner jag brösten. Har ju alltid haft så små. =) Känner mig så himla kvinnlig och vill bara köpa massa sexiga underkläder nu haha
Smärtan blir bättre för varje dag, men märker om jag håller igång för mkt svullnar dom fort och blir spända.
Phew
Kvinna ·
24 sep, 2024
Okej då förstår jag, ett ankarlyft ? försökte gå in och kolla men är bara brons medlem så antar att det kanske är därför jag inte kan se dina bilder. Jag opereras imorgon och känner mig just nu förvånansvärt lugn, nerverna lär väl komma imon på morgonen ?
Jag ska göra inlägg också så kommer få sår under, och upp som ett ankare. Jag har lagt upp bild på mina bröst om du vill kolla mitt utgångsläge och jämföra.
Ja, visst är det så. Jag visade bilder för Patrik och sa att jag ville ha ett visst resultat och litar helt på honom! Hur hårda de blir beror kanske på hur mycket vävnad man har innan? Jag har ändå en del så hoppas att resultatet blir ganska mjukt även med större inlägg. Min minsta är 6 år nu :)
Phew
Kvinna ·
25 sep, 2024
Okej då förstår jag, ett ankarlyft ? försökte gå in och kolla men är bara brons medlem så antar att det kanske är därför jag inte kan se dina bilder. Jag opereras imorgon och känner mig just nu förvånansvärt lugn, nerverna lär väl komma imon på morgonen ?
SaraKL
Kvinna ·
25 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
25 sep, 2024
Åh så spännande! Stort lycka till idag, det kommer gå jättebra. =)
Boobmom
Kvinna ·
26 sep, 2024
Min operation var klar 14.30 och jag åkte hem 17.50. Var sist kvar ? men drack lite fördåligt och hade svårt att kissa så fick dropp.
Jag opererades sist också. Men hade lätt kunnat åka hem en timme tidigare om jag bara kunde gått på toa.